eitaa logo
او می‌خواست زنده بماند؛)
27 دنبال‌کننده
172 عکس
29 ویدیو
0 فایل
در دنیای مرده‌ها ، او می‌خواست زنده بماند.
مشاهده در ایتا
دانلود
گفتند که تقدیر شما در قدر است..
هدایت شده از مأمن/من؟
به نظر شماهم چهره‌ی آقاسیدمجتبی ترکیب چهره‌ی شهید آیت الله خامنه‌ای و شهید رئیسیه؟
یعنی توی این یک سال حداقل ۵ تا فصل تاریخ رو زندگی کردیم.
هی می‌خوام برم چایی دم کنم هی یادم میاد روزه ام.
کاش اون لحظه ای که تصمیم میگیرم به کسی پیام بدم یا زنگ بزنم همون لحظه بمیرم😭
قال الإمام الحسين عليه السلام: «إني لا أرى الموتَ إلا سعادةً، ولا الحياةَ مع الظالمين إلا بَرَماً»
تمام افرادی که توی این عکس هستن ، دیگه نیستن..
هدایت شده از «منِ‌فی‌الحال»
فقط سِدخارجی که امشب داره دهنش سرویس میشه کلیپِ آنچه‌گذشت ۱۴۰۴ رو برای فردا تدوین کنه :)) مَرد چطوری می‌خوای امسال رو تو ده‌دقیقه جمع کنی؟
سال نو فقط اونجا که زنگ میزنی رفیقات عید و تبریک بگی ، ولی جوابتو نمیدن🙏🏻
[ آنچه گذشت.. ] ۴۰۴ عزیز خواستم بگویم تو برای من آنطور که همگان می‌گویند از همان آغاز بد نبودی ، تو زمانی آغاز گشتی که در ازدحام بین الحرمین بودیم و یکی در میان جمعیت داد زد «سال تحویل شد» و ما در همان شلوغی یکدیگر را بوسیدیم و سال نو را به یکدیگر تبریک گفتیم. تو با غم فروردینت برایم ادامه دار شدی جوری که وقتی به تو می اندیشم از تمام ماه هایت فقط فروردین و اسفند در ذهنم تداعی میشوند گویی تو هیچ ماه دیگری نداشته ای. تو سال ِقدرتمند تر شدنم بودی آن هنگام که در خرداد با گریه ی مادرم برای سردار های ارشدمان از خواب پریدم و یک چیز بیشتر از سوگواری درونم پرسه میزد غرور و شجاعت. تو برای من حتی یک جوک بزرگ هم بودی زیرا اول خرداد ماهت با عشق ابدی شروع شد و در پایان با جنگی که تحمیل شده بود و من با چشمان خودم نظاره‌گر بودم که چگونه ملت من با همان ذهنی که عشق ابدی می‌دیدند داشتند تحلیل های سیاسی خودشان را روانه ی بازار می‌کردند. و تو همان سالی هستی که با هزار شکست توانستم در آزمونی موفق شوم که قریب به سه سال تمام ذهنم درگیر موفقیت در این آزمون بود. تو سالی هستی که توی دی ماهت متوجه شدم می‌شود حرف درستی داشت اما با سواستفاده ی دیگران با طرز اشتباهی آن را بیان کرد و در نهایت گور خودت و تعداد زیادی از هم‌وطنانت را کند. و وقتی به انتظار نشسته بودم تا به پایان برسی عزیزترین شخص زندگی ام را به غارت بردی و از او تنها قابی برایم به یادگار گذاشتی ، شخصی که نه تنها رهبرم بلکه اسوه و اسطوره ی من بود. و حال نشسته ام به تماشای تو‌ و با خود میگویم ، تو برای من بد نبودی ، تو به همه ی ما داغی را دادی که انتظارش را نداشتیم و در نهایت حتی در ذهن های خودمان هم صلابت اکنون‌مان نمی‌گنجید و اکنون چنان متحیر شده‌ایم که در این فکریم که آیا نسل بعد چنین رشادت هایی را میتواند به آسانی باور کند!؟ خدانگهدار ۱۴۰۴ عزیز ، سال اتفاق های ناگوار ِباورنکردنی..
[ ملتی که حسین را پیشوا و اسوه ی خود میداند ، از مرگ در راه حق ابایی ندارد ]