eitaa logo
مجهولات
318 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
816 ویدیو
22 فایل
آدم‌ها منظوری که تو فکر خودشون هست و مایل به شنیدنش هستن رو می‌شنون، نه لزوماً حرف تو رو. تأویل هستم و این‌جاام چنلیه که باهاش بیش از ۴ سال خاطره شیرین دارم =) شناس @ha_jafarii ناشناس https://eitaa.com/mjholat/29486 محل save ناشناسا: @mjholat_gap
مشاهده در ایتا
دانلود
ایتا تو باگ‌آپدیت جدیدش مشاهده مخاطبین رو برای مدیران کانالا بسته و تازه پی بردم چقدر در طی روز نگاتون می‌کردم. الان انگار دلم تنگ شده. برا عه کی جدید اومده؟ از فلان کاناله احتمالا، عه این دختره هنوز هست، عه اون دختره رفت، پروفایل اینو سیو کن، بیو اونو کپی کن، این واقعا پسره؟ بعیده معمولا پسرا این‌جا نمیان، و... آره خلاصه. فکر نکنید فقط شما دارید یک‌طرفه من‌و می‌خونید. جاده کاملا دولاینه‌اس🫶
میگم اون دوستمون که درمورد مصاحبه فرهنگیان گفته بود؛جونم؟ @Parto_110
مجهولات
...هو الباطن
داره ۴ سال میشه یادم بندازید تولد کانال‌و یادم نره ۲سال متوالی یادم رفت و ناراحت شدم از بابتش.
قلب
اگر قرار شد بلاد کفر رو فتح کنیم لطفا فرانسه رو به لشکر من بسپارید اقلا محله مجله شارلی عبدو باید خودم این نجاسات رو به درک واصل کنم 🚮
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حسین باقری برای خدا بجنگید نه فقط به شوق پیروزی سطح اندیشه‌ی این مرد>>>>>
هدایت شده از مُرتاح
تحول در گرانیگاه.pdf
حجم: 2.6M
نوشتار پیش‌ رو به‌‌ دنبال تبیین نحوه تحول در اداره جنگ توسط شهید حسن باقری ( ) است، چراکه او را می‌توان جزء اولین تشخیص‌دهندگان بن‌بست در اداره جنگ و مدعیان حقیقی تحول در نظر گرفت... اینجا.
زمان: حجم: 672.9K
این نرمال‌ترین توضیح درباره جریان انفجار گوشی‌هاست. لطفا همه گوش بدید و ديگه هم دغدغه‌شو نداشته باشید🤝
دوستان تهرانی عزیز همین الان از شمال بِکَنید بیاید قم هم شما امنیت دارید هم شاید به برکت شما قمم زدن برا ما تنوعی شد
مجهولات
دوستان تهرانی عزیز همین الان از شمال بِکَنید بیاید قم هم شما امنیت دارید هم شاید به برکت شما قمم زدن
هرچند من تو این پیام بیشتر منظورم شوخی با خودمون بود شاید بهتر بود اینطور بیانش کنم، دوستان قمی بیاید چند نفر تهرانی دعوت کنیم قم شاید اینجا رم مثل شمال بزنن و در نهایت. من هنوزم مرتبا با دوستان جنگ‌زده ام در ارتباطم و رنج شما رو کوچیک نمیشمارم اما اگر شما برداشتتون از شوخیا اینه، کانال رو ترک کنید که من مدیون کسی نشم‌. در نهایت اگر دستم به قلم بره، فردا بر اساس حرفایی که تو دیلیای تهرانیا دیدم دو تا پادکست براتون دارم که بشینید باهاش قشنگ شام غریبان بگیرید🦦💗
داشتم وسط بلوار با گریه پشت تلفن جیغ جیغ می‌کردم که یهو دختر داییم از افق نازل شد روبروم و گفت: سلام حمیده چی شده؟! بختت حمیده‌‌‌. بختت. یه عمر تلاش کن ساید عصبی و سلیطه‌‌تو جلو فامیل کنترل کنی، در یک حرکت تمام تلاشات نقش بر آب میشه‌.