این چند روز که نتا قطع بود واقعا از جالبترین روزای زندگیمو گذروندم
جوری که آرزو کردم برگردیم به دوران نبود اینترنت یا اقلا شبکههای اجتماعی
از بزرگترین عجایب این مدت همین بود که من نشستم کیدراما دیدم🦦!
یادم نیس تو کانال کدومتون اسم نوش جان اعلیحضرت رو شنیده بودم... و آخرین اسم کیدرامایی بود که تو ذهنم مونده بود. خلاصه رفتم روبیکا و دیدم عه این.. زدم روش و دیگه تا آخر ادامه دادم.
دنیای عجیبیه