چقدر هدیه گرفتن مطبوع و دلپذیره🥲🎀
خصوصا چیزایی که یه روزی دیده بودی و با خودت گفته بودی قشنگه ولی فعلا امکانش نیست، و بعد برات هدیه میارن
13.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چطور میتونن اینقدر پست و حیوان باشن؟! :)))))
نه واقعا چطور؟
چطور بپذیرم اینا هموطن ماان؟
اینا نه تنها مردم.. که انسان نبودن!
بیاغراق داریم کربلاها رو زندگی میکنیم.
اینا اگر بچه ۶ماهه اون مرد هم کنارش بود، یقینا هیچ ابایی از دریدن گلوش نداشتن.
مجهولات
چطور میتونن اینقدر پست و حیوان باشن؟! :))))) نه واقعا چطور؟ چطور بپذیرم اینا هموطن ماان؟ اینا نه ت
بیچاره وطن، بیچاره وطن!
بیچاره وطنی که اینها میخواهند ناجیانش باشند...
_ نادر ابراهیمی
مجهولات
بیاغراق داریم کربلاها رو زندگی میکنیم. اینا اگر بچه ۶ماهه اون مرد هم کنارش بود، یقینا هیچ ابایی از
عرض نکردم؟ :))))))
هیچوقت دلم نخواست حتی با یه سرباز اسرائیلی چنین کاری کنم 🚶🏻
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کانال همسر یکی از شهدای امنیت رو دیدم امروز که هنوز تو دوران عقد بودن :)))
https://rubika.ir/heva_ir/BEIFCFHIAEEDGFFI
مجهولات
مجهولات یه جمله نوشته بودید سابقا که مدتهاست توی ذهنمه "آزادهتدین مردم عصر ما عشایرن" و استدلالتون
این پست:)✨
از توجهات ممنونم
ملاحت شماام عمیقا ستودنیه🤍
خوشحالم دوباره کانالتو پیدا کردم