eitaa logo
مجهولات
318 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
816 ویدیو
22 فایل
آدم‌ها منظوری که تو فکر خودشون هست و مایل به شنیدنش هستن رو می‌شنون، نه لزوماً حرف تو رو. تأویل هستم و این‌جاام چنلیه که باهاش بیش از ۴ سال خاطره شیرین دارم =) شناس @ha_jafarii ناشناس https://eitaa.com/mjholat/29486 محل save ناشناسا: @mjholat_gap
مشاهده در ایتا
دانلود
مجهولات
در کنار اینکه تو سطح شهر و مساجد و میادین هستید، اگر مایلید کار رسانه‌ای انجام بدید اما نیاز به ایده
بچه‌ها این‌جا داره اتفاقات خیلی خوبی میافته که این روزا خروجی‌هاشو آهسته آهسته تو کانال مأمول و حتی جاهای دیگه می‌بینید 🥲✨ آموزش رایگان داریم ایده‌پردازی داریم ارائه ابزار خام باکیفیت داریم نقد و بررسی داریم توسط افراد متخصص هر حیطه و... خلاصه هر چیزی که شما برای شروع و رشد تولید یک اثر رسانه‌ای در هر حیطه‌ای نیاز دارید🌱 خلاصه حالا که به برکت این بحران، این شرایط فراهم شده، از دست ندید به نظرم. ما خوشحال میشیم در کنارتون باشیم. اگرم برای انتشار جایی دارید کانال رو چک کنید، فایل باکیفیت همه توليدات به مرور قرار می‌گیره👇🏻 「@MAMOL_ir
آمریکا ، اَبر قدرت دنیا ، صاحبین بیشتری میزان تسلیحات و بودجه نظامی ، صاحب بیشترین و مخوف ترین تسلیحات و.... کشوری که به هر کشوری چپ نگاه کنه اون کشور قالب تهی میکنه و تسلیم میشه ، این آمریکا ، به همراه اسرائیل که صاحب یکی از برترین سرویس های جاسوسی دنیاست و انواع تسلیحات و به روز ترین و مدرن ترین تسلیحات رو داره این ۲ کشور ، با این همه ابهت دارن به ایران حمله میکنن! هم زمان ، تمام کشورهای عربی منطقه دارن بهشون کمک میکنن! یه سری پایگاه انگلیسی هم اونطرف دارن بهشون کمک میکنن در رهگیری ها اینهمه کشور با اسم و لقب و صفت های طولانی کنار هم جمع شدن ، باز حریف ایران نمیشن! این اگر اسمش "شکوه" نیست چیه؟
خداوندا! کینه ام را به دشمنان میهنم عمیق تر کن و زبانم را تیزتر و پایم را استوارتر و زبونی ام را کمتر. خداوندا! خوف از ظالم را در من بمیران و توان آن عطایم کن که با همه توانم به تخت سینه‌ی ناکسان بکوبم بی ترس از عواقب خوف انگیزش. -نادر ابراهیمی
🌕
این چفیه هر جا میرم پایه ثابت استایل این روزامه، به یاد شهیدی که چفیه‌اش همه جا همراهش بود:)✌️🏻
الحمدالله!
این روزا از جاهایی که میریم و فعالیت‌ها و اینا، بیشتر تو کانال دوستم میذارم. کافه ایران! https://eitaa.com/kaFe_iran که سعی کردیم وایبش در جهت حفظ روحیه مردم و اینا باشه👈👉💙
الحمدالله!
می‌نویسم «یا حسن» حُسن ختامش با خودت بر لبم ذکر تو را دارم، دوامش با خودت لحظه‌های عمر خود را می‌سپارم دست تو از سلام زندگی تا والسّلامش با خودت از ادب دور است نزدت دستِ خالی آمدن زخم‌هایی کهنه دارم التیامش با خودت باز هم بال خیالم تا بقیع‌ات پر کشید من کبوتر می‌شوم یک روز، بامش با خودت سر به دامان تو خواهم داشت یا زانوی غم؟ اینکه باشد لحظه‌ی مرگم کدامش با خودت! از کریمان کم طلب‌کردن که کفرِ نعمت است حاجتم را هم که می‌دانی، تمامش با خودت - آخرین شعرخوانی در مدح امام حسن مجتبی(ع) در آخرین دیدار شاعران با رهبر شهید انقلاب رضوان‌الله‌علیه که هر ساله در نیمه رمضان برگزار میشد:) 🎙۱۴۰۳/۱۲/۲۵
دیدن ناگهانی این قاب باعث شد چند ثانیه در حیرت بیاستم...
بچه‌ها جون اینا فیکه لطفاااا باور نکنید تا خبری رو صدا و سیما منتشر نکرده، نشر ندید. قضیه گوشی‌ها پیجر میشن هم همون سری قبلی کاملا رد شد ممنون از دلسوزی‌تون ولی لطفا جهت حفظ امنیت روانی خودتون و جامعه تو این روزای سخت، هیچ خبر و هشدار تحلیلی رو تا از منبع کاملا معتبر نشنیدید نشر ندید🥲🤍
بچه‌ها یه کانال آموزش کمک‌های اولیه تو بله سر جنگ ۱۲ روزه براتون فرستادم، دارید بهم بدیدش؟