لطفا چندتا ممبر دانا و خوشبیان برن پیش دوستم🥲😂✨
https://eitaa.com/joinchat/1125975321C493b77f828
(مینو پزشکی قبول شده ولی نرفته. بهرحال به عنوان افتخار تیممون همهجا میگیم پزشکی قبول شده💘)
فروردین داره تموم میشه...
از همین الان کم کم خودتونو آماده خونه تکونی سال ۴۰۶ کنید
(بقیه سال تو یه چشم به هم زدن میگذره)
قیمتا داره یجوری میره بالا که اون پولی که پارسال میخواستی باهاش کاپشن بخری کم بود رو نگه دار، عیدیاتو بذار روش، از همین الانم پولاتو جمع کن، بازم زمستون امسال نمیتونی کاپشن جدید داشته باشی.
نه پسرم که بتونم تابستونا با یه لایه تیشرت برم بیرون، نه مانتوییام که بتونم استایل پاییزه و زمستونه بزنم و نگران پف کردن کاپشن زیر چادرم نباشم
پس تا ابد درود بر بهارِ متعادل و بارانی🌸✨