فروردین داره تموم میشه...
از همین الان کم کم خودتونو آماده خونه تکونی سال ۴۰۶ کنید
(بقیه سال تو یه چشم به هم زدن میگذره)
قیمتا داره یجوری میره بالا که اون پولی که پارسال میخواستی باهاش کاپشن بخری کم بود رو نگه دار، عیدیاتو بذار روش، از همین الانم پولاتو جمع کن، بازم زمستون امسال نمیتونی کاپشن جدید داشته باشی.
نه پسرم که بتونم تابستونا با یه لایه تیشرت برم بیرون، نه مانتوییام که بتونم استایل پاییزه و زمستونه بزنم و نگران پف کردن کاپشن زیر چادرم نباشم
پس تا ابد درود بر بهارِ متعادل و بارانی🌸✨
از چیزی که بهاشو نپرداخته باشی درست استفاده نمیکنی و از چیزی که براش بهای زیادی پرداخته باشی درست لذت نمیبری...
اردیبهشت شد
ماه تولد چند نفر از افرادی که برام خیلی عزیزن
ولی متاسفانه روز تولد هیچ کدومشونو یادم نیست که تبریک بگم =)
کاش بابام هزینهای که قراره برا ازدواجم بکنه رو بده به خودم
باهاش بیزنس شخصیمو راه میندازم