رفتم شکلات خریدم تو تجمع به بچهها بدم
اونقدر خوشمزهان که از دست خودم قایم کردم برا بچهها چیزی باقی بمونه =)
12.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تصورم از دخترم، همیشه همینطور خانمی بوده:)
همینقدر مهربون و باعاطفه
همینقدر عاشق و همصحبت باباش
همینقدر از اشک ریختن برای غصههاش ابایی نداره
همینقدر خوشگل و خوش صحبت
و همینقدر عاقل و قوی:)
دختر ناز که اسمتو نمیدونم
مطمئنم باباتم خیلی سخت از تو دل کنده...
خوش به حال ایران که مردایی مثل بابات
و دخترایی مثل تو داره🫂
یه بنده خدایی رو میخواستم بگم بستریه تو بیمارستان براش دعا کنید
اونقدر تنبلی کردم چند روز پیش خبر فوتش اومد :)
خدایا بیمعرفتی ما رو ببخش...
یه خانم مهربون که مربی قرآن یه محله بوده و هر کس تو اون محله قرآن خون شده، صدقه سر ایشون بوده
تک دخترش رو پارسال بخاطر سرطان از دست میده و آسیب روحی شدیدی میبینه
با شنیدن خبر شهادت آقا هم دوباره ضربه روحی شدیدی میبینه
و سکته میکنه و نهایتا متأسفانه دووم نمیاره 💔
برای شادی روحشون فاتحهای قرائت کنید لطفا
چی شد که فکر کردید دختر چون ۲۰ سالشه مثلا دیگه براش عروسک بخری خوشحال نمیشه؟
عروسک برا دختر سن و سال نداره.
چطور یه مرد ۳۰ ساله از بازی با ماشین کنترلی خسته نمیشه؟
یه دختر ۳۰ سالهام کاملا پتانسیلشو داره شب عروسکشو بغل کنه روش پتو بکشه بخوابه🙏🏻