eitaa logo
مجهولات
318 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
816 ویدیو
22 فایل
آدم‌ها منظوری که تو فکر خودشون هست و مایل به شنیدنش هستن رو می‌شنون، نه لزوماً حرف تو رو. تأویل هستم و این‌جاام چنلیه که باهاش بیش از ۴ سال خاطره شیرین دارم =) شناس @ha_jafarii ناشناس https://eitaa.com/mjholat/29486 محل save ناشناسا: @mjholat_gap
مشاهده در ایتا
دانلود
📮 نامه کانال «the Lady of the moon» وصول شد. خوشحال میشیم نامه رو تو کانال‌تون فوروارد کنید و نظرتونم بهمون بگید ^^!
📮 نامه کانال «وای‌و» وصول شد. خوشحال میشیم نامه رو تو کانال‌تون فوروارد کنید و نظرتونم بهمون بگید ^^!
📮 نامه کانال «اندوه سبز» وصول شد. خوشحال میشیم نامه رو تو کانال‌تون فوروارد کنید و نظرتونم بهمون بگید ^^!
📮 نامه کانال «Hope» وصول شد. خوشحال میشیم نامه رو تو کانال‌تون فوروارد کنید و نظرتونم بهمون بگید ^^!
📮 نامه کانال «جوجه اردک خوشگل‌ و بل» وصول شد. خوشحال میشیم نامه رو تو کانال‌تون فوروارد کنید و نظرتونم بهمون بگید ^^!
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
الحمدالله!
بچه‌ها من تقریبا هر بار میرم حرم به یادتونم و ثواب زیارتمو باهاتون شریک میشم، ولی یادم میره بهتون بگم عوضش روز قیامت کلی سورپرایز میشید یهو پاداش کلی کلی زیارت تو نامه اعمالتون می‌بینید ✨✨✨
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ماکان عزیزم؛ سعی کردم موقع دیدن این ویدئو فکر کنم پسرِ خودمی.. و صادقانه بگم؟ اشک ریختم و لبخند زدم:) لبخند زدم از این‌که یک‌بار دیگه حتی به دروغ، داری باهام حرف می‌زنی.. از دیالوگ‌هات.. از اون‌جایی که هستی... و اشک ریختم بخاطر تموم آرزوهایی که برات داشتم. برای حسرت دیدن بزرگ شدنت، رسیدن به آرزوهات، قد کشیدن و مردونه شدن صدات، دیدن بچه‌هات، یا حسرت حداقل بغل گرفتن یه تیکه از پیکرت..‌ یا قبری که بشینم کنارش و برات گریه کنم... نمی‌دونم برای داغ دل مادرت مرهمی هست یا نه؟ اما یادت نره خیلی زیاد برای آرامشش دعا کنی..:)❤️‍🩹
مجهولات
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
📮 نامه کانال «yellow lights» وصول شد. خوشحال میشیم نامه رو تو کانال‌تون فوروارد کنید و نظرتونم بهمون بگید ^^!
📮 نامه کانال «ابرهای پف‌پفی» وصول شد. خوشحال میشیم نامه رو تو کانال‌تون فوروارد کنید و نظرتونم بهمون بگید ^^!