📮 نامه کانال «the Lady of the moon» وصول شد.
خوشحال میشیم نامه رو تو کانالتون فوروارد کنید و نظرتونم بهمون بگید ^^!
📮 نامه کانال «وایو» وصول شد.
خوشحال میشیم نامه رو تو کانالتون فوروارد کنید و نظرتونم بهمون بگید ^^!
📮 نامه کانال «اندوه سبز» وصول شد.
خوشحال میشیم نامه رو تو کانالتون فوروارد کنید و نظرتونم بهمون بگید ^^!
📮 نامه کانال «Hope» وصول شد.
خوشحال میشیم نامه رو تو کانالتون فوروارد کنید و نظرتونم بهمون بگید ^^!
📮 نامه کانال «جوجه اردک خوشگل و بل» وصول شد.
خوشحال میشیم نامه رو تو کانالتون فوروارد کنید و نظرتونم بهمون بگید ^^!
بچهها من تقریبا هر بار میرم حرم به یادتونم و ثواب زیارتمو باهاتون شریک میشم، ولی یادم میره بهتون بگم
عوضش روز قیامت کلی سورپرایز میشید یهو پاداش کلی کلی زیارت تو نامه اعمالتون میبینید ✨✨✨
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ماکان عزیزم؛
سعی کردم موقع دیدن این ویدئو فکر کنم پسرِ خودمی..
و صادقانه بگم؟ اشک ریختم و لبخند زدم:)
لبخند زدم از اینکه یکبار دیگه حتی به دروغ، داری باهام حرف میزنی.. از دیالوگهات.. از اونجایی که هستی...
و اشک ریختم بخاطر تموم آرزوهایی که برات داشتم. برای حسرت دیدن بزرگ شدنت، رسیدن به آرزوهات، قد کشیدن و مردونه شدن صدات، دیدن بچههات، یا حسرت حداقل بغل گرفتن یه تیکه از پیکرت.. یا قبری که بشینم کنارش و برات گریه کنم...
نمیدونم برای داغ دل مادرت مرهمی هست یا نه؟ اما یادت نره خیلی زیاد برای آرامشش دعا کنی..:)❤️🩹
📮 نامه کانال «yellow lights» وصول شد.
خوشحال میشیم نامه رو تو کانالتون فوروارد کنید و نظرتونم بهمون بگید ^^!
📮 نامه کانال «ابرهای پفپفی» وصول شد.
خوشحال میشیم نامه رو تو کانالتون فوروارد کنید و نظرتونم بهمون بگید ^^!