1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وای وای وقتی مامان و بابام همزمان با نظرم مخالفت میکنن یهو کاملا حس میکنم انجامش همون چیزیه که میتونه زندگیمو تغییر بده😔>>>>
(ولی انجام نمیدم)
وای بچهها باورتون میشه من حتی اینجورم که نهتنها لطف یکی در حق خودمو براش جبران میکنم، بلکه لطف یکی در حق خودمو برا یکی دیگهام جبران میکنم.
یعنی چون اون آدم این کارو برای من کرده پس جهان جاییه که آدما توش میتونن تا این حد حواسشون به هم باشه پس منم برا فلانی بکنم.
آدما اشتباهتتو اول مسیر به روت میارن
ولی رشد و پیشرفتی که کمکم میکنی رو فقط خودت میبینی.
لطفا با دقت ببینش و به خودت تبریک بگو.
چون آدمای ناامن، برای اینکه رو دستشون بلند نشی، نخوان برای بودنت بهای بیشتری بپردازن، و... این کار رو انجام نمیدن💙
هدایت شده از گرافاتشوریدهیکگیاهسمی
ویکتور فرانکل خدابیامرز یه جمله داره که میگه :
وقتی کسی نتونه حس عمیقی از "معنا" پیدا کنه حواس خودشو با "لذت" پرت میکنه...
و فکر میکنم هممون حداقل یه دوره ی کوتاه هم که شده این وضعیت رو حس کردیم.
شاید بعضی از دست دادنا شکست به نظر بیاد
ولی پایانی که بعدش نفس عمیق بکشی و لبخندت رو واقعیتر از اشکت حس کنی قطعا یه نوع پیروزیه.