eitaa logo
مجهولات
318 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
816 ویدیو
22 فایل
آدم‌ها منظوری که تو فکر خودشون هست و مایل به شنیدنش هستن رو می‌شنون، نه لزوماً حرف تو رو. تأویل هستم و این‌جاام چنلیه که باهاش بیش از ۴ سال خاطره شیرین دارم =) شناس @ha_jafarii ناشناس https://eitaa.com/mjholat/29486 محل save ناشناسا: @mjholat_gap
مشاهده در ایتا
دانلود
مجهولات
https://eitaa.com/mjholat/33000 اولی رو نمیدونم ولی یکی از فامیلای ما (نسبت خیلی خیلی نزدیک) دختربا
https://eitaa.com/mjholat/33003 خیلی میخوان همو. ببین بنظر من از اون لحظه‌ای که بله رو گرفت این پسر ۱۸۰درجه عوض شد. هنوز مشروب میخوره حتی نسبت به اسلام گارد هم داره، ولی دختره بلده. انقدری بلد هست که ما هنوز با دیدن بعضی از رفتارا میگیم پشمامممم😂 چادری نیستا ولی تو یه تار مو از این دختر ندیدی، لباساش پوشیده، سنگین برخورد میکنه... یه چیز جالبی هم که تو یکی از سفرامون فهمیدم این بود که تو بی‌نهایت مربیه:))))😂 وایییی برگام اتفاقا منم یکی از بنده خداهایی که می‌شناختیم پسره پایه همه چی و معروف به لاشی و فلان... یهو با یه دختر محجبه (غیرچادری اما کامل) ازدواج کرده و کلا آدم تر شده یجورایی بعد اون یارو که تعریف می‌کرد برام تو اکیپ کوهنوردی‌شون بود، تحت این عنوان تعریف کرد قضیه رو، که دختره یه بار باهاشون رفته بوده کوه تک تک اعضای اکیپ رو تذکر حجاب داده😂 و واقعا بامزه‌ان این سبک ازدواجا امیدوارم حقیقتا موفق هم باشن
ماهم یکی رو داریم زندگی داغون،خانم چادری و محجبه،عالی از همه لحاظ، آقا از همه چی آزاد و متنفر.واقعا آزار دهنده ست این زندگی🚶 منم حس می‌کنم یه باگ‌هایی داره واقعا خصوصا وقتی بحث تربیت بچه‌ها بیاد وسط
از آموزش متنفرم
قلبا امیدوارم گذر پوست به دباغ‌خونه بیافته
پیرو صحبت‌های چند وقت اخیر یک شعری پیدا کردم که زندگی ما رو توصیف می‌کند محمود دوریش؛ سلام بر آنها که عشق را می‌داند اما محبوبی ندارند:)) هعب
تو کلاس شنا شبیه یه خنگ مستأصل‌ام که یا با وحشت لب آب نشسته و زل زده به کف استخر یا با حیرت وسط آب داره دست و ‌پا می‌زنه و سطل سطل آب می‌خوره.
من و ورزش حرفه‌ای دو خط موازی‌ایم که هیچ‌وقت به هم نمی‌رسیم.
چقدر خوشحالم که نرفتم برا آیین‌نامه وگرنه همین اتفاق وسط خیابون می‌افتاد چون هماهنگی بین دست و پا و ذهن و چشم من تقریبا صفره.
مجهولات
تو کلاس شنا شبیه یه خنگ مستأصل‌ام که یا با وحشت لب آب نشسته و زل زده به کف استخر یا با حیرت وسط آب د
https://eitaa.com/mjholat/33011 به عنوان کسی که ۱۲ ساله شنا ورزش حرفه ایشه خودتو بسپار به آب توش غوطه ور شو ازش نترس آب هیچی جز آرامش نداره:))))) در کل که آب فوبیای بزرگ منه در هر لوکیشنی. حتی دریاام باعث میشه تپش قلب بگیرم... ولی والا سپرِ چه دنی😭 دست و پا نزنی میری ته بلوب بلوب بلوب تا انتهای ریه‌هات آب میره 😭
من نوجوون که بودم یه بار تقریبا توی دریا غرق شدم، یعنی چیزی نمونده کاملا غرق بشم اما خدا خواست و جهیدم. الان خیلی دوست دارم شنا رو به عنوان ورزش حرفه‌ای دنبال کنم ولی متاسفانه درس خوندن و سرکار رفتن، هیچ وقت آزادی برام نذاشتن😪 اتفاقا منم عصرا شیفت پاسخگویی کار جدیدمه و هر جلسه با یه فلاکتی این یکساعت و چند دقیقه کارفرمامو می‌پیچونم:))) ینی تا ثانیه آخر من دارم پیوی سین میکنم و بعد گوشیو تحویل میدم میجهم تو آب و از اونور به سرعت برق میام بیرون و می‌‌پرم تو اکانت.
الحمدالله!