تو کلاس شنا شبیه یه خنگ مستأصلام که یا با وحشت لب آب نشسته و زل زده به کف استخر یا با حیرت وسط آب داره دست و پا میزنه و سطل سطل آب میخوره.
چقدر خوشحالم که نرفتم برا آییننامه
وگرنه همین اتفاق وسط خیابون میافتاد
چون هماهنگی بین دست و پا و ذهن و چشم من تقریبا صفره.
مجهولات
تو کلاس شنا شبیه یه خنگ مستأصلام که یا با وحشت لب آب نشسته و زل زده به کف استخر یا با حیرت وسط آب د
https://eitaa.com/mjholat/33011
به عنوان کسی که ۱۲ ساله شنا ورزش حرفه ایشه
خودتو بسپار به آب
توش غوطه ور شو
ازش نترس
آب هیچی جز آرامش نداره:)))))
#ناشناس
در کل که آب فوبیای بزرگ منه
در هر لوکیشنی. حتی دریاام باعث میشه تپش قلب بگیرم...
ولی والا سپرِ چه دنی😭
دست و پا نزنی میری ته بلوب بلوب بلوب تا انتهای ریههات آب میره 😭
من نوجوون که بودم یه بار تقریبا توی دریا غرق شدم، یعنی چیزی نمونده کاملا غرق بشم اما خدا خواست و جهیدم. الان خیلی دوست دارم شنا رو به عنوان ورزش حرفهای دنبال کنم ولی متاسفانه درس خوندن و سرکار رفتن، هیچ وقت آزادی برام نذاشتن😪
#ناشناس
اتفاقا منم عصرا شیفت پاسخگویی کار جدیدمه
و هر جلسه با یه فلاکتی این یکساعت و چند دقیقه کارفرمامو میپیچونم:)))
ینی تا ثانیه آخر من دارم پیوی سین میکنم
و بعد گوشیو تحویل میدم میجهم تو آب و از اونور به سرعت برق میام بیرون و میپرم تو اکانت.