تو کلاس شنا شبیه یه خنگ مستأصلام که یا با وحشت لب آب نشسته و زل زده به کف استخر یا با حیرت وسط آب داره دست و پا میزنه و سطل سطل آب میخوره.
چقدر خوشحالم که نرفتم برا آییننامه
وگرنه همین اتفاق وسط خیابون میافتاد
چون هماهنگی بین دست و پا و ذهن و چشم من تقریبا صفره.
مجهولات
تو کلاس شنا شبیه یه خنگ مستأصلام که یا با وحشت لب آب نشسته و زل زده به کف استخر یا با حیرت وسط آب د
https://eitaa.com/mjholat/33011
به عنوان کسی که ۱۲ ساله شنا ورزش حرفه ایشه
خودتو بسپار به آب
توش غوطه ور شو
ازش نترس
آب هیچی جز آرامش نداره:)))))
#ناشناس
در کل که آب فوبیای بزرگ منه
در هر لوکیشنی. حتی دریاام باعث میشه تپش قلب بگیرم...
ولی والا سپرِ چه دنی😭
دست و پا نزنی میری ته بلوب بلوب بلوب تا انتهای ریههات آب میره 😭
من نوجوون که بودم یه بار تقریبا توی دریا غرق شدم، یعنی چیزی نمونده کاملا غرق بشم اما خدا خواست و جهیدم. الان خیلی دوست دارم شنا رو به عنوان ورزش حرفهای دنبال کنم ولی متاسفانه درس خوندن و سرکار رفتن، هیچ وقت آزادی برام نذاشتن😪
#ناشناس
اتفاقا منم عصرا شیفت پاسخگویی کار جدیدمه
و هر جلسه با یه فلاکتی این یکساعت و چند دقیقه کارفرمامو میپیچونم:)))
ینی تا ثانیه آخر من دارم پیوی سین میکنم
و بعد گوشیو تحویل میدم میجهم تو آب و از اونور به سرعت برق میام بیرون و میپرم تو اکانت.
مجهولات
https://eitaa.com/mjholat/33011 به عنوان کسی که ۱۲ ساله شنا ورزش حرفه ایشه خودتو بسپار به آب توش غوط
https://eitaa.com/mjholat/33014
تو یه بادکنک رو پر باد کن و درشو ببند و بنداز تو آب
آیا میره زیر آب یا روی آب میمونه؟
یا اصن به زور و حول ببرش زیر آب
بعد ولش کن
دوباره میاد بالا
ریه های توام حکم همون بادکنک رو دارن و تا وقتی هوا توشونه هرچقدرم زور بزنی که نیای روی آب باز میای😃😂
مثلا خود من یکی از تمریناتی که انجام میدم شنا زیر آبه
یعنی همینی که شما روی سطح آب انجام میدین من زیر آب که مثلا یه متر آب بالای سرمه انجام میدم چون فشار آب بیشتره و باعث افزایش قدرت بدنی میشه و برای این کار باید
برای این کار باید به هر زوری شده طی چند مرحله هوای توی ریم رو کم کنم و در هدی که نمیرم نگه دارم و واقعا سخته😭😂😂😂
ولی من اصلاااا پیشنهاد نمیدم و سعی کن با ترست کنار بیای
ولی اگه دیدی واقعا نمیشه کمربند قمقمه ای ببند ولی با تعداد کم
نهایت ۳ تا قمقمه
من خودم نمیزارم شاگردام قمقمه ببندن مگر اینکه واقعا ترس و فوبیا داشته باشن
چون این قمقمه ها باعث وابستگی میشن
#ناشناس
من که الانم خالی خالی نمیرم:))))
نودل میپیچم دور کمرم:))))
با اون وضعم اینه😭😂
ولی خب مربیمون فعلا گفته تایمایی که باشگاه نیستم تمرین نفسگیری و یه سری تمرین ذهنی انجام بدم تا راه بیافتم...
برای اولین بار مسئولاجرایی کارگاه حضوری و آنلاینم و حس میکنم خواهر عروسم 😭😂
یه سره دارم اینور اونور میدوئم و تماس بگیر و پیوی چک کن و چایی بریز و فلان.