مجهولات
* این چالش قراره باعث شه خیلی نوک زبونتون باشه ولی اَه. ** تو این چالش مهمه اولا باشی چون تکراریا ر
برخیز و مخور غم جهان گذران
بنشین و دمی به شادمانی گذران
در طبع جهان اگر وفایی بودی
نوبت به تو خود نیامدی از دگران
[خیام]
آبی_
نیستی حمیده
خبریه؟👀
#ناشناس
آره اتفاقا خبرا رو گفتم خدمتتون😔😂
https://eitaa.com/mjholat/33066
مجهولات
* این چالش قراره باعث شه خیلی نوک زبونتون باشه ولی اَه. ** تو این چالش مهمه اولا باشی چون تکراریا ر
همه هست آرزویم که ببینم از تو رویی
چه زیان تو را که من هم برسم به آرزویی؟!
#ناشناس
بنظرت برای ادمین بودن.. آچار فرانسه منظورمه بدون هیچ تجربهای میشه با هوش مصنوعی پیش رفت؟ تو محتوا نویسی و تبلیغات و اینا؟
#ناشناس
سلام عزیزم
من به شخصه ندیدم کسی برای هوش مصنوعی صرف حقوق بده...
اونایی که استخدام میکنن هم تاکید دارن هوش مصنوعی در حد ابزار ایدهپردازی و متنها کاملا انسانی باشه