eitaa logo
مجهولات
318 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
816 ویدیو
22 فایل
آدم‌ها منظوری که تو فکر خودشون هست و مایل به شنیدنش هستن رو می‌شنون، نه لزوماً حرف تو رو. تأویل هستم و این‌جاام چنلیه که باهاش بیش از ۴ سال خاطره شیرین دارم =) شناس @ha_jafarii ناشناس https://eitaa.com/mjholat/29486 محل save ناشناسا: @mjholat_gap
مشاهده در ایتا
دانلود
مجهولات
https://eitaa.com/mjholat/33111 خیلی ممنون از لطفتون میشه لطف کنی شماره منو نزاری و اینکه قول مید
و اینکه باید تا امروز پولش رو برگردونه اگر قصدشو دارید زودتر اقدام کنید لطفا ❤️
هدایت شده از خانقاهِ۫ غزلچه 𓏲࣪ ۫🕌🌱 ۫ 𓍼ִֶָ 𓅪 🏴
اتفاقی داشتم به سخنرانی رفیعی گوش میدادم به دفعه گفت میدونید راز آرامش یاران امام حسین چی بود؟ من و خودم و آماده کردم که یکسری سلوک و بشنوم و در خودم ایجاد کنم که ایشون گفتن چون یاران امام حسین همسر داشتن،آرامش شون به همبن دلیل بود.
سلام یه راهنمایی به من می کنید؟ من با بند اصلاح میکنم و تا چند روز جوش زیرپوستی دارم و صورتم سرخ هست. ایده ای دارید که اینجور نشه؟ من خوشبختانه فعلا ندارم این دغدغه رو دوستان بفرماین
مجهولات
سلام یه راهنمایی به من می کنید؟ من با بند اصلاح میکنم و تا چند روز جوش زیرپوستی دارم و صورتم سرخ هس
https://eitaa.com/mjholat/33116 برای منم همینه و البته التهابی هم میشه،با دستگاه اصلاح صورت یا تیغ میزنم( تیغ یکم سوزش داره و اینکه زودهم درمیاد ولی خب )(دستگاه اصلاح هم معمولا هر۴روز یکبار نیاز میشه چون درمیاد ولی برای من اون سوزش و التهاب و جوش رو نداره)باز باید است کنی ببینی کدوم بهتر از بقیه ست
لیزر کردی شما؟ آخه شنیدم صورت نکنید موهاش کلفت میشه و اینا... شما میدونی چجوریاس؟ والا من هنوز به مشکل نخوردم با موهای صورتم فقط یه بار میخواست میکاپ کنه بهم غر زد آرایشگر... در غیر اونصورت کلا دیگه بهش دست نزدم
مجهولات
و اینکه باید تا امروز پولش رو برگردونه اگر قصدشو دارید زودتر اقدام کنید لطفا ❤️
https://eitaa.com/mjholat/33113 هنوزم میشه بزنیم؟ واقعا زیاد خودمم پول ندارم الان زشت نیست اگه کم بریزم؟ میترسم مبلغش خیلی ناچیز و بد باشه حد توان الانم💔) من دوست ندارم زیاد ریپلای کنم چون شاید دوست نداشته باشه در کل تعلل نکنید بزنید اوکی نبود من هماهنگ میکنم برگردونید
بچه‌ها تو رو خدا برام مداحی یا یه چنل که پلی لیست مداحی خوب داشته باشه بفرستید
تا حالا چیزی جمع شده آره. فقط یه بغل شرمندگی:)