eitaa logo
مجهولات
318 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
816 ویدیو
22 فایل
آدم‌ها منظوری که تو فکر خودشون هست و مایل به شنیدنش هستن رو می‌شنون، نه لزوماً حرف تو رو. تأویل هستم و این‌جاام چنلیه که باهاش بیش از ۴ سال خاطره شیرین دارم =) شناس @ha_jafarii ناشناس https://eitaa.com/mjholat/29486 محل save ناشناسا: @mjholat_gap
مشاهده در ایتا
دانلود
دلم شکسته از عزیز ترین و تنها آدم زندگیم (مامانمه ها)اینکه دوسم نداره اینکه پسر و شوهرش رو بیشتر از من دوست داره دلم رو میشکنن مامانم هیچی بهشون نمیگه اینکه از کاری که نکردم بهم تهمت میزنن دلم هر بار میشکنه و من به زور دوباره سرپاش کنم خسته ام 🥲💔 مطمئن باش دوستت داره شاید فقط بلد نیست مامان خوبی باشه برات...
مجهولات
سلام بیداری #ناشناس سلام آره 😂
https://eitaa.com/mjholat/33149 دلم بسی گرفته بیاد حرف بزنیم اگه بردارید راستی به سلامتی داری میری مشهد بگو جانم نتم وصل بشه میخونم 🤍 قربونت سلامت باشی نائب الزیاره تون هستم
وایییی خیلی ممنون بایت اون پول من اصلا نمیدونم باید چی بگم ازت خیلی ممنونم و اینکه بازم میگم قول میدم برگردونم بازم ازت ممنونم فداتشم جانم خیلی خوشحال شدم تونستیم کمک کنیم نگرانی‌ت رفع بشه 🫂 من که یه سهم کوچیک داشتم دم بچه‌ها گرم خواهش میکنم عزیزدلم این شبا خیلی التماس دعا❤️
مجهولات
بچه‌هااااااا پول دوستمون کامل جور شددد مهربون‌ترین‌ها هستید و ماااااچ به کله همه‌تون😭💗 چه کسایی که ک
https://eitaa.com/mjholat/33151 عه خوب خداروشکر چجوری یه بخشی‌شو خودش جور کرد یه بخشی شما از سر شب خرد خرد و ناشناس مشارکت کردین نهایتا ۲.۳۰۰ مونده بود که یکی از بچه‌ها کامل زد:)✨
اینطوریا قبول نیس البته باید کامل تعریف کنید من بتونم با جزئیات مطرح کنم دعامو (اصنم فضول نیستم)😔😂
سلام وای چه خوبه که میری مشهد من یک گرهی دارم برام حتماً دعا کن🥹💔 آره واقعا. چی خوب‌تر از این اصن؟ چشم جانم حتما🫂
مجهولات
https://eitaa.com/mjholat/33148 برنگشته هنوز کلی صلوات فرستادم تا زودتر بیاد نگران نباش این دادش ها
https://eitaa.com/mjholat/33150 داداشی، داداش منم یادم نمیاد چندسالش بود ولی احتمالا همون حدودا یکم بزرگتر شاید، تا ۴-۵ صبح بود خونه نیومده بود و مامان بابام اسپند رو آتیش، بابامم که کارد میزدی خونش درنمیومد و تا صبح بیدار بود خلاصه قیامتی تو خونه برپا بود که آقا همون حدودا ریلکس اومد خونه و؟ با هیچی، متوجه زنگ گوشی نشدم رفت تو اتاقش خوابید🦦😂 ماام از این خاطرات داشتیم با داداشم😂💔🤝 مامانم نزدیک بود از حرص بره بیمارستان، ولی این سالم برگشت خونه نصفه شب😔😂🤌
پسرا مثل ما نیستن که! من خودم میرم بیرون وقتی میبینم کسی بهم زنگ نزده خودم زنگ میزنم یه احوالی میپرسم😂 دقیقا😂🤝
ولی ای کاش یه کاری پیدا می‌شود خجالت میکشم از کسی قرض کنم ان‌شاءالله بزودی گره مالی همه رفع بشه 🫂
عه چه جالب!منم بچه مشهدم و در مشهد زندگی می کنم 😘به شهر امام رضا علیه السلام و شهر خودت خوش آمدی خوش به سعادتت واقعا 🥲✨ خیلی ممنونم جانم مشتاق دیدار هستم
از اخرین مشهدی که اومدم فکر کنم ۳سال گذشته، دقیقا ۷روز دیگه ۳سال میشه. ۳سال پیش از امام رضا یه قول فوری فوتی گرفتم و قرار بود تا محرم سال بعدش نشده اوکی بشه ولی الان ۳ساله چشم به راهم. ۳ساله امام رضا به قولی که ازش دم اخری با بغض گرفتم عمل نکرده:)))))))) یاد آخرین کربلای خودم افتادم:) چقدر دلم روشن بود بازم میام زود حتما ویژه دعا میکنم امام رضا(ع) خیلی زودتر از تصورت دوباره بطلبن بیای🫂
از طرف من به امام رضا بگو قرار نبود اینجوری بشه قرار بود کمک کنی نه اینکه دست خالی ولم کنی 🥲🫂چشم ولی خب اگر چیزی از امام رضا (ع) قلبا خواستی صبور باش‌. چون به موقعش خیلی خوب تر از تصورتو بهت میده