حاج مهدی رسولیaf47de2e-85e5-4fea-bee2-7dc8fe05ad33.mp3
زمان:
حجم:
16.7M
دلم گرفته برایت زبان ساده عشق است
سلیس و ساده بگویم، دلم گرفته برایت...
مجهولات
https://eitaa.com/mjholat/33146 پانزده با دوستاش رفته هیت معروف شهر. معمولاً طول میکشه ولی نه اینق
https://eitaa.com/mjholat/33148
برگشت مثل اینکه تصمیم گرفته بود یه جا دیگه روضه بره و اونجا دیرتر تمام شده
امان از پسر
#ناشناس
عالی😔😂🤌
خداروشکر صحیح و سالمه
مجهولات
https://eitaa.com/mjholat/33137 آبی اگه چیزی میدونی به ما هم بگو #ناشناس جدا ذهنتون کجا رفت😂
https://eitaa.com/mjholat/33141
جاهای خوب 😎
#ناشناس
کاش میشد منم بیام باهاتون😔😂
مجهولات
داره میره مشهد بچهها 12 ساعت تو راهه🤝 آبی-
https://eitaa.com/mjholat/33147
یعنی اگه آبی نمیگفت ما رو قبول نداشتی که بگی
هعی
التماس دعا حمیده جان ، به سلامتی و خوشی برگردی
#ناشناس
نه عزیزممم😂✨
گفتم برسم رفتم زیارت بگم به یادتونم
به شرط لیاقت حتما نائبالزیارهتونم
خیلی ممنون🥲💚
مجهولات
https://eitaa.com/mjholat/33148 برنگشته هنوز کلی صلوات فرستادم تا زودتر بیاد نگران نباش این دادش ها
https://eitaa.com/mjholat/33150
خیلی خیلی ممنونم از لطفت ♥️
الحمدلله برگشت
موافقم کلا پسر از یه سنی به بعد خودش رو خیلی بزرگ میبینه و کمتر توی جمع خانواده قرار میگیره
#ناشناس
خیلی خوبه اگر واقعا مرد بار بیان و آویزون و خونگی نمونن✨✨
مجهولات
https://eitaa.com/mjholat/33148 برنگشته هنوز کلی صلوات فرستادم تا زودتر بیاد نگران نباش این دادش ها
https://eitaa.com/mjholat/33150
بهش هم چیزی میگی میگه حواسم نبود
چرا اینکه بهش پیام اینا دادم جواب نداد دل نگرانم کرد و متوجه شدم گوشیش خاموش شده بوده
#ناشناس
خیلی خوبه که زندهاش میذارید😂💘
مجهولات
https://eitaa.com/mjholat/33150 داداشی، داداش منم یادم نمیاد چندسالش بود ولی احتمالا همون حدودا یکم
https://eitaa.com/mjholat/33159
داغ دلم تازه شد یه بار همین کار رو کرد و خوب ما معمولا اجازه نمیدیم تا دیر وقت خونه باشه مگه محرم باشه و بدونیم کجا میره بابا اینقدر از دستش عصبانی بود که فقط دعا دعا میکردیم مشکلی پیش نیاد
این سری که اومد بهم گفت نگران شدی آخه و خوابید من:😐
#ناشناس
ماام همینه اگر مورد مشابه پیش بیاد😂💔🤝
داداشم همینطور بود عاشق موکب و مسجد و هیات،تا دیر وقت کمک میکرد(چقدر اون موقع اخلاقی و روحی بهتر بود)انقدر خانواده بهش گیر دادن،منعش کردن الان کلا دین و اعتقاد رو گذاشته کنار دو خط روضه تلویزیون پخش کنه عصبی میشه.کاش وقتی بچه تو مسیر درستی میره ایراد افراطی نگیریم که وضعش این بشه.خانواده ما نه کسی هیات میره نه میتونم من برم،چون تا دیر وقته نه کسی میبره و نه کسی اون ساعت میاد دنبالم ماهم هرساله منع شدیم،خود من با روضه های تلویزیون و مداحی میگذرونم ولی چه گذروندنی محرمی که فقط تو خونه بمونی
#ناشناس
آره ولی خب باید مراقبم بود
چون برای پسر نوجوون آفت همه جا هست...