هدایت شده از مجهولات
910.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شهید مهدی زینالدین:
هر گاه در شب جمعه شهدا را یاد کنید،
آنها شما را نزد اباعبدالله یاد میکنند.
مجهولات
داداشم همینطور بود عاشق موکب و مسجد و هیات،تا دیر وقت کمک میکرد(چقدر اون موقع اخلاقی و روحی بهتر بو
https://eitaa.com/mjholat/33176
اون موقع ۱۶سالش بود و واقعا عالی بود و میدونستیم کجا میره،الان ۲۲سال و کلا بدون اعتقاد.کاری که نباید میکردن رو انجام دادن دیگه الان حرفاشون فقط اذیت کردن خودشونه،مراقبت خوبه ولی محروم کردن و منع کردن نتیجهاش عکسه.چی بگم شیوه تربیتیشون سالم نیست
#ناشناس
آره درسته
شیوه تربیتی واقعا مهمه
سلام میگم چقدر ممبرات خفنن خیلی باحالن به کسی که نمیشناسن کمک میکنن برای دادش کسی که نمیشناسن نگران میشن و دعا میکنن کاش میشد با این آدم ها حضوری دوست شد البته فکر کنم ممبرات به خودت رفتن خودت هم خیلی گلی
#ناشناس
آره واقعا منم ذوق کردم🥲✨
خدا حفظتون کنه واقعا سیسیها🫂
قلبا امیدوارم یه روز بتونم تکتکتون رو ببینم
قربونت جانم گلی از خودته💗
مجهولات
یه عکس از خودتون رو با [ این پرامپت ] بدید به chatGPT ورژن قاجاریتونو مصور توصیف کنه😂✨
همیشه میدونستم لباسها قاجار بهم میاد الان فهمیدم یه دوره اشتباه به دنیا اومدم
#ناشناس
منم واقعا دوس دارم یه بار آتلیه با تم قاجاری برم😂✨
بعد اونوقت ما حرف میزدیم اینا اه و واویلا میکردن که داریم تفرقه میندازیم😒
#ناشناس
تنها چیزی که خیالم راحته از بابتش، اینه که زمان انتخابات کم نذاشتم.. خیلی کارایی رو کردم که برام سخت بود. ولی کردم. چون میدونستم آخرین پلنه و روی کار اومدن رئیسجمهوری که همسو با رهبری نیست دیدگاه سیاسیش یعنی تک به تک همین اتفاقات😊💔
بعد از اونم دیگه رها کردم
چون تجربه ثابت کرده کف ایتا ناله کردن و کف خیابون کفن پوشیدن هیچ نتیجهای جز دشمنشادی نداره. نهایتا امان از آخرالزمان و همین...
حمیده جان)
من هر سال نمیشه گفت نذره ولی ی چیزی شبیهش اوصولا شب حضرت علی اصغر تو محرما برای بچه ها ی چیزی میگیرم میدم چون همه خیلی شیر میدن البته من سعی میکنم یچیزی مثل چوب شوری چیز اینجوری بدم که سرگرم شن بچه ها توهیئتبعدامسال پول کم دارم خب) بعدسعی میکنم تاحدامکانم خودم جور کنم ولی بنظرت اگه توگروه دانشگاه یا ی سری چیزا مثلابخوام بزارم کمک کنن اونا زشته یا مشکلیداره؟بگم یانه زشته یااصلا چون ی قراره باخودم پولوهمش باید از خودم بدم؟) یکمک تواین پرسه میکنی تالا نکردم اخه همش از پول خودم بوده
#ناشناس
خیلیم عالی عزیزدلم انشاءالله خدا به مالت برکت بده هر سال بتونی بیشتر و بهتر انجام بدی🥲✨
نه چه اشکالی
یه متن قشنگ دلی کوتاه بنویس و بذار❤️
سلام عزیزم واقعا خوبه خسته نمیشی این همه روز مرگی و میذاری بعد هم جواب همه و میدی ،من که یه کانال زدم اینقدر حال نداشتم ریزش کرد رسید به هشت نفر ،گفتم اینا دیگه خیلی پایه هستم گروهیش کردم😂
#ناشناس
اتفاقا الان خواهرم داشت همینو میگفت 😂🤌
والا همون محتوای روزمرگی رم بطور ویژه و مشخص ندارم😔😂