بعد اونوقت ما حرف میزدیم اینا اه و واویلا میکردن که داریم تفرقه میندازیم😒
#ناشناس
تنها چیزی که خیالم راحته از بابتش، اینه که زمان انتخابات کم نذاشتم.. خیلی کارایی رو کردم که برام سخت بود. ولی کردم. چون میدونستم آخرین پلنه و روی کار اومدن رئیسجمهوری که همسو با رهبری نیست دیدگاه سیاسیش یعنی تک به تک همین اتفاقات😊💔
بعد از اونم دیگه رها کردم
چون تجربه ثابت کرده کف ایتا ناله کردن و کف خیابون کفن پوشیدن هیچ نتیجهای جز دشمنشادی نداره. نهایتا امان از آخرالزمان و همین...
حمیده جان)
من هر سال نمیشه گفت نذره ولی ی چیزی شبیهش اوصولا شب حضرت علی اصغر تو محرما برای بچه ها ی چیزی میگیرم میدم چون همه خیلی شیر میدن البته من سعی میکنم یچیزی مثل چوب شوری چیز اینجوری بدم که سرگرم شن بچه ها توهیئتبعدامسال پول کم دارم خب) بعدسعی میکنم تاحدامکانم خودم جور کنم ولی بنظرت اگه توگروه دانشگاه یا ی سری چیزا مثلابخوام بزارم کمک کنن اونا زشته یا مشکلیداره؟بگم یانه زشته یااصلا چون ی قراره باخودم پولوهمش باید از خودم بدم؟) یکمک تواین پرسه میکنی تالا نکردم اخه همش از پول خودم بوده
#ناشناس
خیلیم عالی عزیزدلم انشاءالله خدا به مالت برکت بده هر سال بتونی بیشتر و بهتر انجام بدی🥲✨
نه چه اشکالی
یه متن قشنگ دلی کوتاه بنویس و بذار❤️
سلام عزیزم واقعا خوبه خسته نمیشی این همه روز مرگی و میذاری بعد هم جواب همه و میدی ،من که یه کانال زدم اینقدر حال نداشتم ریزش کرد رسید به هشت نفر ،گفتم اینا دیگه خیلی پایه هستم گروهیش کردم😂
#ناشناس
اتفاقا الان خواهرم داشت همینو میگفت 😂🤌
والا همون محتوای روزمرگی رم بطور ویژه و مشخص ندارم😔😂
مجهولات
بعد اونوقت ما حرف میزدیم اینا اه و واویلا میکردن که داریم تفرقه میندازیم😒 #ناشناس تنها چیزی که خیا
https://eitaa.com/mjholat/33188
وای یادش بخیر
من کلا تلفنی حرف زدن برام سخته و به تته پته میوفتم ولی برای انتخابات یه ربات تو بله بود که شماره افراد مختلفو ازش میگرفتی و زنگ میزدی بهشون، یعنی فکر کن من به خودم میومدم میدیدم که دارم با یه مرد از فلان شهر که کیلومتر ها باهاش فاصله دارم بحث میکنم که چرا رای بده و اگه میخواد رای بده به جلیلی رای بده
#ناشناس
دقیقا سختترین پروسه برای من همین بیستکال بود و عین همین تجربه که میگی رو داشتم. حتی یادمه سر صحبت با یه خانم به گریه افتادم. شب آخر تو خیابون راه میرفتم و بین تلفن زدنام هر آدمی رو میدیدم چهره به چهره ام باهاش صحبت میکردم. یادمه وقتی نتایج اومد چطور خستگی به جونم موند؛ ولی حسرت نه:)
تلگرام عجب آپدیتی داده:)
دلم میخواد تمام پیامرسانهای داخلی رو جلوی پاش قربانی کنم:)
مجهولات
سلام میگم چقدر ممبرات خفنن خیلی باحالن به کسی که نمیشناسن کمک میکنن برای دادش کسی که نمیشناسن نگران
https://eitaa.com/mjholat/33186
منم به ممبرا کانال حمیده حسودیم میشه و باید بگم شما فوقالعاده هستید
قبلاً دوست داشتم یه کانال بزنم و در مورد علاقه ، کتاب و.... توش فعالیت کنم که دیدم ممبرها زیادی نمیتونم بیارم از طرفی اگه بیارم پایه و هم صحبت نیستن پس کنسل شد
#ناشناس
مرسی از لطفتون بچهها 🙂↔️🩵
باید بگم که این کانال بعد از رسما ۵ سال به این نقطه رسیده که از ۳۶۵ روز سال، نهایتا ۳۰ روزشو چنین لحظات باحالی داره. اقدام کنید و صبور باشید😂✨
مجهولات
داداشم همینطور بود عاشق موکب و مسجد و هیات،تا دیر وقت کمک میکرد(چقدر اون موقع اخلاقی و روحی بهتر بو
https://eitaa.com/mjholat/33176
میفهمت
ما معمولا گیر نمیدیم البته من موافقم که باید حداقل از دور نظارت داشته یه بار محرم زنگ زدن و گفتن یه بچه با چوب به داداشم زده و داداشم حالش بده الحمدلله اون موقع چیزی خاصی نشد برای همین هست که نگرانم بیشتر میشه ولی اینم قبول دارم که کلا نگران هستم تا حدودی. همیشه میگم من اگه بچه دار بشم و بچم راه رفتن یاد بگیره خونم رو حصار میکشم چون این عمیقاً نگران میشم
#ناشناس
حالا کاش صرفا این بود. متاسفانه بعضی بچههای بیتربیت کارای دیگه ام میکنن...
در کل باید محتاط بود و به فضاهایی سپرد نوجوون رو که بدونی مسئولین هیئت نظارت کافی دارن🤍
مجهولات
تلگرام عجب آپدیتی داده:) دلم میخواد تمام پیامرسانهای داخلی رو جلوی پاش قربانی کنم:)
https://eitaa.com/mjholat/33193
چی؟
#ناشناس
https://eitaa.com/mjholat/33193
چی شده مگه
#ناشناس
نشده آپدیت براتوووون؟
کلااااا سر تا پاش فرق کرده
همه چیش بلوری و شناور شده
دسترسیاش متنوع و معرکه شده
قابلیت ai بهش اضافه شده متنا رو حین ارسال تو کانال ادیت و ترجمه میکنه
هنوز با دقت نگشتم تازه ولی تا همینجاشم برگام واقعا:)
مجهولات
حمیده جان) من هر سال نمیشه گفت نذره ولی ی چیزی شبیهش اوصولا شب حضرت علی اصغر تو محرما برای بچه ها ی
https://eitaa.com/mjholat/33189
قربون شما خیلی ممنونم) ایشالله
هیچ چیزی به ذهنم نمی رسه میشه ی کمم کمکم کنی تو اون متنه؟)
#ناشناس
زنده باشید جانم
منم تو همین وضعیتم والا و چند روزه میخوام برای کانال بسیج دانشگاه یه چیزی بنویسم ولی فرصت نکردم...