زیاد بخندی میگن چرا اینقدر میخندی.
کمتر میخندی میگن افسرده شدی.
زیاد حرف بزنی میگن چرا اینقدر پرحرفی.
کم حرف بزنی میگن چرا اینقدر کم حرفی.
زیاد گریه کنی بهت میگن بچه ننه ، میگن چرا اینقدر گریه میکنی.
کم گریه کنی میگن چرا اینقدر سردی.
گرم رفتار میکنی بهت میگن دیوونه.
دنیا پر از قضاوته...
ولی به هرکی میخواد برای بار اول Once upon a time رو ببینه حسودیم میشه😭😭
نسترن ای عشق من حرفی بزن
بگو تروبهخدا تو دلت مال کیه؟
تو حواست جای دیگه ست و خودت نمیدونی بهخدا...)))