eitaa logo
اعتقادی ، مواجهه فعال
173 دنبال‌کننده
4.9هزار عکس
5.9هزار ویدیو
181 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از احیاء نسل مهدوی
⚠️فمنیسم ✔️همان طور که مطلع هستید، نظام سرمایه داری برای سو استفاده از زنان و به کار گیری زنان، آنان را تشویق به خارج شدن از نظام خانوادگی می کند و جنبش فمینیسم هم با تحریک شدن توسط نظام سرمایه داری هسته خانواده را نشانه رفته و در صدد وارد کردن خسارت به کانون خانواده است. 🔼راه حل برون رفت از این خطر بزرگ، ⏫احياء کرامت حقیقی زنان است که خالقفمینیسم یا جنگ بین زن و مرد؟ ⚠️فمینیسم یا جنبش به اصطلاح دفاع از حقوق زنان طوری به صحنه آمده که گویا باید به جنگ مردان بیاید و لذا فضای تفاهم و مودتی که خداوند بین زن و شوهر به وجود آورده است را به شدت تخریب می کند و از این طریق لذت آرامشی را که یک خانواده می تواند با پذیرفتن حقوق متقابل زن و مرد، به وجود آورد، به کلی از بین می برد، ⚠️پروفسور رابرت، اج بورگ می گوید: «امروزه با مشکلات زیادی که جنبش فمینیسم بر زنان تحمیل کرده یعنی آزادی ها و انتخاب های بی شمار و حیران کننده ای که بر سر راه زنان قرار داده، زنان جامعه را مجبور کرده برای تسکین آلام خویش، تئوری کهنه قرون وسطایی «توطئه مردان علیه زنان» را بپذیرند». کـانال احــیاء نـسل مہـدوے مـحفلے براے فـرهیـختـگان فـرهــنگے👇 ایتا eitaa.ir/Ehyae_nasle_mahdavi روبیکا rubika.ir/Ehyae_nasle_mahdavi ⭐️✨⭐️✨⭐️✨⭐️
هدایت شده از کتاب الله وعترتی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
طبق عقیده احمدالحسن بصری کذاب هر کس امامت او را قبول نکند نیمخورده آب و غذایش نجس است 🌺 کانال کتاب الله وعترتی در ایتا - تصویری👇 https://eitaa.com/ketaballahvaetrate 🌺 کانال کتاب الله وعترتی در ایتا - صوتی👇 https://eitaa.com/ketaballahvaetrate2 👈 ارتباط با ما : 👇👇 @SH1361R آدرس کانال های ما در شبکه های اجتماعی 👇 https://yek.link/velayat313
🔺 خاندان سلطنتی مصر به چه حقی برای مردم ایران هشتگ "من وکالت میدهم" راه انداخته؟ هکرها تصاویری از مدارک هویتی فرح پهلوی را منتشر کرده اند. این مدرک نشان میدهد در مدارک او ، ملیتش مصری عنوان شده است. ببینید تو را به خدا ! اگر مصر نبود هویت نداشتند، پولشان را عربستان میدهد بعد صبح تا شب میگویند عرب نیستیم و عرب نمی پرستیم. از آن طرف این جماعت که ملیتشان ایرانی نیست صبح تا شب درباره ایران اظهار نظر میکنند. آیا دولت مصر ناراحت نمیشود اگر ما همین حالا راجع به مصر اظهار نظر کرده و از مردمشان وکالت جمع کنیم؟ کار الرضا الپهلوی المصری و الفرح الپهلوی القاهره ای و الهواداران آنها بسیار شرم آور است... پرچم بالاست🇮🇷✌️ @mrtahlilgar1
هدایت شده از ویتامین سیاسی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥مولوی عبدالحمید موجودیت اسرائیل را پذیرفت! 🔹این نکاتی که ایشون گفتن دقیقا همون طرح عادی سازی هست که ترامپ با کمک سعودی‌ها میخواست در خاورمیانه اجرا کنه! 🇮🇷 کانال ویتامین سیاسی 💯 🆔 https://eitaa.com/Vitaminsiyasi
هدایت شده از پاسخ به شبهات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
1️⃣9️⃣0️⃣ مطاعن معاویه.... ساخت بت توسط معاویه 🤔قضاوت با شما عزیزان🤔 نشر کلیپ با شما عزیزان می باشد به جمع ما بپیوندید👇🏻👇🏻👇🏻 تلگرام https://t.me/shobhe133 واتساپ https://chat.whatsapp.com/HkM4I5Vr2RlFBjEGsiZMPe ایتا eitaa.com/shobhe133
هدایت شده از ویتامین سیاسی
♦️بازم برید بهش وکالت بدید 🔹گروه هکری عدل علی تصاویری از همسر ربع پهلوی با شخص دیگری منتشر کرده که نشان از بی غیرتی این مردک بی مغز دارد. این مردک زن‌شو که ناموسشه اجاره داده میخواد ایران رو هم آزاد کنه دقیقا مثل باباشه که متخصص ناموس فروشیه، اون کشور رو داد به اجنبی‌ها اینم زن‌شو ... پ.ن: از انتشار تصاویر بیشتر معذوریم این بهترینش بود. 🇮🇷 کانال ویتامین سیاسی 💯 🆔 https://eitaa.com/Vitaminsiyasi
مرد فرانسوی در زندگی همسر رضا ربع پهلوی ؟ هکرها اخیرا تصاویری از رضا ربع پهلوی ، مدارک شناسایی او و خانواده اش و چیزهایی از این دست منتشر کرده اند. عدل علی در همین خصوص این عکس های سوال برانگیز را از مردی فرانسوی در زندگی همسر رضا ربع پهلوی منتشر کرده است. ظاهرا همسرِ "بچه شاه" خیلی وقت است به فردی جز شوهرش وکالت داده است... پرچم بالاست🇮🇷✌️ @mrtahlilgar1
👈👈👈👈 اسناد حدیث ثقلین: محدثین شیعه و سنی از رسول اکرم صلی الله علیه وآله نقل نموده اند که فرمود: «إنّی تارک فیکم الثقلین؛ کتاب الله وعترتی أهل بیتی، لن یفترقا حتی یردا علیّ الحوض. من توسّل (تمسّک) بهما فقد نجی ومن تخلّف عنهما فقد هلک. ما ان تمسّکتم بهما لن تضلّوا أبداً». ترجمه: من دو چیز گران بها را در میان شما( امتم) می گذارد یکی قرآن و دیگری عترت اهل بیت که هرگز از هم دیگر جدا نمی شوند تا این که بر حوض کوثر بر من وارد می شوند ، پس هر کس به عترت اهل بیت علیهم السلام تمسک کردند نجات یافته و هر کس از آن ها تخلف نمایند هلاک خواهد شد.... مسلم بن حجّاج نقل نموده اند: مسلم بن حجّاج در صفحه ۱۲۲ جلد هفتم «صحیح» [۱] و ابی داوود در «صحیح» [۲] و ترمذی در صفحه ۳۰۷، جزء دوم «سنن» [۳] و نسایی در صفحه ۳۰ «خصایص» وامام [۴] احمد بن حنبل در صفحه ۱۴ و ۱۷ جلد سیم و صفحه ۲۶ و ۵۹ جلد چهارم و صفحه ۱۸۲ و ۱۸۹ جلد پنجم «مسند» [۵] و حاکم در صفحه ۱۰۹ و صفحه ۱۴۸ جلد سیم «مستدرک» [۶] و حافظ ابو نعیم اصفهانی در صفحه ۳۵۵ جلد اول «حلیه الأولیاء» [۷] و سبط ابن جوزی در صفحه ۱۸۲ «تذکره» [۸] و ابن اثیر جزری در صفحه ۱۲ جلد دوم و صفحه ۱۴۷ جلد سوم «أسد الغابه» [۹] وحمیدی در «جمع بین الصحیحین» [۱۰] و رزین در «جمع بین الصحاح الستّه» و طبرانی در «کبیر» [۱۱] و ذهبی در «تلخیص مستدرک» [۱۲] و ابن عبد ربّه در «عقد الفرید» [۱۳] و محمد بن طلحه شافعی در «مطالب السؤول» [۱۴] و خطیب خوارزمی در «مناقب» [۱۵] و سلیمان بلخی حنفی در باب ۴ «ینابیع المودّه» [۱۶] و میر سید علی همدانی در مودّهْ دوم از «مودّهْ القربی» [۱۷] و ابن ابی الحدید در «شرح نهج البلاغه» [۱۸] و شبلنجی در صفحه ۹۹ «نور الابصار» [۱۹] و نور الدین بن صبّاغ مالکی در صفحه ۲۵ «فصول المهمه» [۲۰] و حموینی در «فرائد السمطین» [۲۱] و امام ثعلبی در تفسیر «کشف البیان» [۲۲] و سمعانی و ابن مغازلی شافعی در «مناقب» [۲۳] و محمد بن یوسف گنجی شافعی در باب اول در بیان صحّ-ت خطبه غدیر خم و در صفحه ۱۳۰ «کفایهْ الطالب» [۲۴] ضمن باب ۶۲ و محمد بن سعد کاتب در صفحه ۸ جلد چهارم «طبقات» [۲۵] و فخر رازی در صفحه ۱۸ جلد سیم «تفسیر» [۲۶] ضمن آیه اعتصام و ابن کثیر دمشقی در صفحه ۱۱۳ جلد چهارم «تفسیر» [۲۷] ضمن آیه مودّت و ابن عبد ربّه در صفحه ۱۵۸ و ۳۴۶ جلد دوم «عقد الفرید» و ابن ابی الحدید در صفحه ۱۳۰ جزء ششم شرح نهج البلاغه و سلیمان حنفی در صفحات ۱۸ و ۲۵ و۲۹ و ۳۰ و ۳۱ و ۳۲ و ۳۴ و ۹۵ و ۱۱۵ و ۱۲۶ و ۱۹۹ و ۲۳۰ «ینابیع المودّهْ» [۲۸] به عبارات مختلفه و ابن حجر مکّی در صفحات ۷۵ و ۸۷ و ۹۰ و ۹۹ و ۱۳۶ «صواعق» [۲۹] به عبارات مختلفه و دیگران از اکابر علمای شما -که نقل اقوال تمام آنها مقتضی وقت این مختصر مجلس ما نیست - به مختصر اختلافی در الفاظ و عبارات، این حدیث شریف را که به نقل اقوال خاصّهْ و عامّه به حد تواتر 👈👈👈👈👈 آدرس: [۱]: صحیح مسلم، ۴/۱۸۷۳، ح ۳۶، کتاب فضائل الصحابه، باب فضائل علی بن أبی طالب. [۲]: سنن أبی داود، ۲/۱۸۵، ح ۱۹۰۵، کتاب المناسک، باب صفهْ حجّهْ النبی. ابی داود این حدیث را به طور ناقص و در ضمن حدیثی طولانی این گونه نقل کرده است: «ثنا جعفر بن محمّد عن أبیه قال: دخلنا علی جابر بن عبدالله... ثمّ قال: إنّ رسول الله صلّی الله علیه وسلّم مکث تسع سنین لم یحج‘ ثم أذن فی الناس فی العاشرة أنّ رسول الله صلّی الله علیه وسلّم حاج... فخطب الناس فقال صلّی الله علیه وسلّم... وانّی قد ترکت فیکم مالن تضلّوا بعده ان اعتصمتم به کتاب الله، وانتم مسؤولون عنّی فما أنتم قائلون؟ قالوا: نشهد انّک قد بلّغت وأدّیت ونصحت... ». [۳]: الجامع الصحیح، ترمذی، ص۹۹۱، ح ۳۷۹۴، کتاب المناقب، باب فی مناقب اهل بیت النبی. [۴]: خصائص امیرالمؤمنین، احمی بن شعیب نسائی، ص۹۳، باب قول النبی صلی الله علیه وآله: من کنت ولیّه فهذا ولیّه. [۵]: مسند احمد بن حنبل، ۳/۱۴ و ۱۷، مسند أبی سعید الخدری، ۵/۱۸۲ و ۱۸۹، مسند زید بن ثابت، که در دو مورد اخیر، حدیث را به لفظ: انّی تارک فیکم خلیفتین... نقل کرده است. [۶]: المستدرک علی الصحیحین، حاکم نیشابوری، ۳/۱۶۰ - ۱۶۱، ح ۴۷۱۱، کتاب معرفهْ الصحابه، باب مناقب اهل رسول الله. [۷]: حلیهْ الاولیاء، ابو نعیم اصفهانی، ۱/۳۵۵، ترجمه شماره ۵۷، شرح حال حذیفه بن أسید. [۸]: تذکرهْ الخواص، سبط ابن الجوزی، ص۲۹۰، باب ۱۲. [۹]: أسد الغابه، ابن اثیر، ۲/۱۲، شرح حال حسن بن علی بن أبی طالب و ۳/۱۴۷، شرح حال عبدالله بن حنطب الحارث، که در مورد اخیر هم حدیث را به این عبارت نقل کرده است: «... قال صلی الله علیه وآله: انّی سائلکم عن اثنتین؛ عن القرآن وعن عترتی». [۱۰]: الجمع بین الصحیحین، حمیدی، ۱/۵۱۵، ح ۸۴۱، مسند زید بن ارقم. [۱۱]: معجم الکبیر، طبرانی، ۳/۶۵ - ۶۶، ح ۲۶۷۸ - ۲۶۷۹ و ۲۶۸۱، مسند حسن بن علی.
[۱۲]: تلخیص المستدرک، ذهبی، ۳/۱۰۹، کتاب معرفهْ الصحابه، باب فضائل امیرالمؤمنین، وصیهْ النبی صلّی الله علیه وسلّم فی کتاب الله وعترهْ رسوله. [۱۳]: عقد الفرید، ابن عبد ربّه، ۴/۱۲۶، کتاب الواسطهْ فی الخطب، خطبهْ رسول الله صلی الله علیه وآله فی حجّهْ الوداع. [۱۴]: مطالب السؤول، محمد بن طلحه شافعی، ص۳۹، مقدّمه مؤلّف، تحت عنوان اللفظهْ الثانیهْ. [۱۵]: مناقب خوارزمی، ص۲۰۰، ح ۲۴۰، فصل ۱۶، الفصل الثالث. خوارزمی ضمن حدیثی طولانی به این حدیث اشاره کرده است. [۱۶]: ینابیع المودّه، قندوزی، ۱/۹۷، ح ۹، باب ۴، فصل ۱. [۱۷]: مودّهْ القربی، سید علی همدانی، مودّه (با استفاده از ینابیع المودهْ قندوزی، ۲/۲۶۹، ح۷۶۶، باب ۵۶). [۱۸]: شرح نهج البلاغه، ابن ابی الحدید، ۹/۱۳۳، خطبه ۱۵۰ (یؤمی فیها الی الملاحم)، شرح جمله «وهجروا السبب الّذی أمروا بمودّته». [۱۹]: نور الأبصار، شبلنجی و بهامشه اسعاف الراغبین، محمد بن علی الصبان، ص۱۱۹. ما این حدیث را در حاشیه کتاب یافتیم و احتمال دارد که مؤلّف با اعتماد بر حاشیه، حدیث را از متن نقل کرده است. [۲۰]: فصول المهمّهْ، ابن صبّاغ مالکی، ۱/۲۳۷، فصل ۱، فصل فی مؤاخاهْ رسول الله. ابن صبّاغ حدیث را به این لفظ آورده است: «... أیّها الناس: قد خلفت فیکم ما إن تمسّکتم به لن تضلّوا بعدی: کتاب الله وأهل بیتی... ». [۲۱]: فرائد السمطین، حموینی، ۲/۲۳۳ - ۲۳۴، ح ۵۱۳، سمط ۲، باب ۴۶. [۲۲]: الکشف والبیان، ثعلبی، ۸/۴۰، ذیل آیه ی ۳۳ سوره ی احزاب. ثعلبی حدیث را به دو لفظ «ثقلین» و «خلیفتین» نقل کرده است. [۲۳]: مناقب ابن مغازلی، ص۲۳۴ - ۲۳۶، ح ۲۸۱ - ۲۸۴، باب قوله: إنّی تارک فیکم الثقلین. ابن مغازلی این حدیث را به طرق مختلف نقل کرده است. [۲۴]: کفایهْ الکبری، گنجی شافعی، ص۵۳، باب ۱ وص ۲۵۹، باب ۶۲. [۲۵]: طبقات الکبری، محمَد بن سعد، ۲/۱۵۰، ذکر عرض رسول الله القرآن علی جبرئیل واعتکافه فی السنهْ التی قبض فیها. [۲۶]: تفسیر الکبیر، فخر رازی، ۸/۱۶۳، ذیل آیة ۱۰۳ سوره آل عمران. [۲۷]: تفسیر القرآن العظیم، ابن کثیر، ۴/۱۰۲، ذیل آیه ۲۳ سوره شوری. [۲۸]: ینابیع المودهْ، قندوزی، ۱/۹۵ به بعد، باب ۴. [۲۹]: صواعق المحرقه، ابن حجر مکی، ص۱۴۹ - ۱۵۱، باب ۱۱، فصل ۱، آیه ۴. ابن حجر حدیث را با اسناد و الفاظ مختلف نقل کرده است.
بر اساس حقایق مسلم تاریخی، جامعه اسلامی بعد از وفات رسول الله صلی الله علیه وآله دچار انحرافات کلان در همه عرصه های دینی شد. این در حالی است که اهل سنت مدعی آن هستند که عصر صحابه از برترین قرون و دوران های اسلامی بوده است و همه کسانی که پیامبر صلی الله علیه وآله را _ هر چند لحظه ای_ دیده باشند، عادل هستند! با وجود این ادعا، در صحیح ترین منابع روایی اهل سنت _ صحیح بخاری_ روایات متعددی وارد شده است که اکثریت صحابه مرتد شدند و در دین بدعت های فراوان ایجاد کردند و در روز قیامت گرفتار عذاب جهنم می شوند: « حَدَّثَنِى مُحَمَّدُ بْنُ بَشَّارٍ حَدَّثَنَا غُنْدَرٌ حَدَّثَنَا شُعْبَةُ عَنِ الْمُغِیرَةِ بْنِ النُّعْمَانِ عَنْ سَعِیدِ بْنِ جُبَیْرٍ عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ قَالَ قَامَ فِینَا النَّبِىُّ - صلى الله علیه وسلم - یَخْطُبُ فَقَالَ « إِنَّکُمْ مَحْشُورُونَ حُفَاةً عُرَاةً ( کَمَا بَدَأْنَا أَوَّلَ خَلْقٍ نُعِیدُهُ ) الآیَةَ ، وَإِنَّ أَوَّلَ الْخَلاَئِقِ یُکْسَى یَوْمَ الْقِیَامَةِ إِبْرَاهِیمُ ، وَإِنَّهُ سَیُجَاءُ بِرِجَالٍ مِنْ أُمَّتِى ، فَیُؤْخَذُ بِهِمْ ذَاتَ الشِّمَالِ فَأَقُولُ یَا رَبِّ أُصَیْحَابِى . فَیَقُولُ إِنَّکَ لاَ تَدْرِى مَا أَحْدَثُوا بَعْدَکَ . فَأَقُولُ کَمَا قَالَ الْعَبْدُ الصَّالِحُ ( وَکُنْتُ عَلَیْهِمْ شَهِیدًا مَا دُمْتُ فِیهِمْ ) إِلَى قَوْلِهِ ( الْحَکِیمُ ) قَالَ فَیُقَالُ إِنَّهُمْ لَمْ یَزَالُوا مُرْتَدِّینَ عَلَى أَعْقَابِهِمْ » بخاری، محمد بن اسماعیل، الجامع الصحیح المختصر، ج5، ص: 2391، دار ابن کثیر ، الیمامة – بیروت، الطبعة الثالثة ، 1407 – 1987،
قيافه عمر بن خطاب (طبق روایات اهل سنت) 1- مردی با صورت سیاه و رنگ پریده ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ کان عمر آدم شدید الادمه عمر بسیار سیاه چرده بوده المعارف ، ص 181 ، اسم المؤلف: ابن قتيبة أبو محمد عبد الله بن مسلم الوفاة: 276هـ ، دار النشر : دار المعارف - القاهرة ، تحقيق : دكتور ثروت عكاشة ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ابن عبدالبر چنین می گوید : قد ذكر الواقدى من حديث عاصم بن عبيد الله عن سالم بن عبد الله بن عمر عن أبيه قال إنما جاءتنا الأدمة من قبل أخوالى بنى مظعون وكان أبيض لا يتزوج لشهوة إلا لطلب الولد وعاصم بن عبيد الله لا يحتج بحديثه ولا بحديث الواقدى وزعم الواقدى أن سمرة عمر وأدمته إنما جاءت من أكله الزيت عام الرمادة وهذا منكر من القول وأصح ما فى هذا الباب والله أعلم حديث سفيان الثورى عن عاصم بن بهدلة عن زر بن حبيش قال رأيت عمر شديد الأدمة واقدی بر اساس حدیث عاصم بن عبیدالله از عبدالله بن عمر از پدرش می گوید : سیاه چردگی ما از طرف دایی های ما از بنی مظعون به ما رسیده است و او سفید رو بود و بخاطر شهوت ازدواج نمی کرد بلکه برای طلب فرزند ازدواج می کرد . به روایت عاصم بن عبیدالله و واقدی احتجاج نمی شود . واقدی فکر کرده که علت سیاه چردگی عمر بخاطر خوردن زیتون عام الرماده می باشد ولی ابن سخن منکر است و صحیح قول در این باب ، حدیث سفیان ثوری از عاصم بن بهدله از زر بن حبیش می باشد که گفت : عمر را دیدم که بسیار سیه چرده بود. الاستيعاب في معرفة الأصحاب ، ج 3 ص 1146 ، اسم المؤلف: يوسف بن عبد الله بن محمد بن عبد البر الوفاة: 463 ، دار