eitaa logo
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
198 دنبال‌کننده
572 عکس
164 ویدیو
14 فایل
▪️سرباز رسانه خط مقدم 📸 📌اینجا تجربیات دغدغه ها و تراوشات ذهنی ِ یک فرد رسانه ای فرهنگی رو می‌بینید ؛) روایت نویسی از نگاه من ... سخنی (واجب) بود من اینجام 👇🏻 @Mansure_moazeni
مشاهده در ایتا
دانلود
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
موقعیت : جاده های عراق به سمت یه جای خیلی خوب ؛) واقعا از ته دلم این لحظه رو برای همتون میخوام...
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موقعیت: صحن حرم امام کاظم (ع) و امام جواد (ع) شرح وضعیت: بعد از کلی گرما و خستگی راه بلاخره رسیدیم به حرم... شاید بعد از مدتها یکی از دلچسب ترین نماز ظهری بود که خوندم ؛) ان‌شاءالله همگی این حس رو تجربه کنید ؛) پ‌ن: وقتی بعد از خستگی های زیاد به حرم میرسی و اونجا احساس آرامش میکنی... انگار رسیدی خونه و مامانت با یه لیوان شربت خنک میاد پیشت و میگه خسته نباشی خداقوت🥲❤️‍🩹 🖤 | رسانه خط مقدم | ✓@moazeni81
822.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شرح وضعیت: کمی استراحت در کنار امام... شاید دیگه هیچوقت نتونی اینجوری استراحت کنی ؛)... کیفی که آدم اینجا میکنه هیچ جای دیگه تجربه نمیکنه نه مهمونی نه دورهمی هیچ جا... 🖤 | رسانه خط مقدم | ✓@moazeni81
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موقعیت : صحن حرم امام کاظم (ع) و امام جواد (ع) شرح وضعیت: برای آخرین بار آوردنش با امامش ، پدرش خداحافظی کنه... 🥲 پ‌ن: ؛)))) خوشا به حالش ... یعنی چیکار کرده تو زندگیش که این سعادت نصیبش شده؟! 🖤 | رسانه خط مقدم | ✓@moazeni81
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موقعیت : نزدیک ورودی درب صاحب الزمان حرم کاظمین پ‌ن: قشنگ و جالب بود 🖤 | رسانه خط مقدم | ✓@moazeni81
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موقعیت: نزدیک حرم کاظمین وضعیت : نذر عناب که تو چند دقیقه تموم شد😅 🖤 | رسانه خط مقدم | ✓@moazeni81
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شرح وضعیت: غروب کاظمین از هر غمی غم انگیز بود... نمیدونم چرا🥲 🖤 | رسانه خط مقدم | ✓@moazeni81
سلام ✨ اومدم بگم با همین روال پیش بریم؟😁 https://daigo.ir/secret/38216540 تا اینجا چطور بود؟🥲 https://daigo.ir/secret/38216540 🖤 | رسانه خط مقدم | ✓@moazeni81
هدایت شده از ناشناس 🍃
📪 پیام جدید به شخصه من منتظرم (:
هدایت شده از ناشناس 🍃
📪 پیام جدید دمت گرم تودیدن زیبایی های این راه ما رو هم شریک میکنی . زیارتت با معرفت و پر از توشه باشه ان شاء الله
هدایت شده از ناشناس 🍃
📪 پیام جدید خواهشاً دعوتنامه ی" ما " رو هم بگیرید . به ارباب بگو همون که بهت یه قول داده بود و پاش هست . و میدونه شما هم رو قولت هستی مثل همیشه .( ما با هم حساب کتابای قشنگی داریم)✨️ التماس دعا 💚
هدایت شده از ناشناس 🍃
📪 پیام جدید بله عالیه ممنون میدونم براتون سخته ولی لطفا موقعیت های بیشتری با ما به اشتراک بزارین بلکه ما جامانده ها از نگاهشون بی نصیب نمونیم😥