از نگاه مؤذنی 🇮🇷
صرفا جهت اینکه بگم طلوع زیبایی رو دیدم و به شما هم نشون بدم😅👌
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وسط دعای ندبه و روضه چرا انقدر این سقف منو جذب کرد؟😅🥲
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
و این دوتا لوستر های بزرگ...
اینجا کجاست؟
مهدیه بزرگ اصفهان ✨
یک چیزی رو میخواستم عمیقا از ته دلم بگم
اونم اینکه
سرپرستی یک جمع و یا گروهی خیلی سخته...
فکر کن !
بزرگترت میسپاره بهت که حواست به فلانی باشه خطا نره
حواست باشه کج نره
حواست باشه آروم و با ملایمت بهش بگی کارش اشتباهه تا از اون راه اشتباهش برگرده...
و این مسئولیت بزرگترین مسئولیتی هست که قبول میکنی...
انگار انتخاب شدی برای اینکار.
و واقعا سخته
خیلی سخت...
| رسانه خط مقدم |
✓@moazeni81
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📢 رهبر معظم انقلاب صبح امروز در مراسم عزاداری شهادت امام رضا علیهالسلام در جمع اقشار مختلف مردم:
📣سپر پولادین اتحاد مردم و مسئولان و نیروهای مسلح نباید خدشه دار شود
👆باید از خدمتگزاران کشور بویژه رئیس جمهور پرکار و پرتلاش حمایت شود
➕ملت ایران در برابر خواسته اهانت آمیز آمریکا برای گوش به فرمانی، با قدرت می ایستد
🔹️ حضرت آیتالله خامنهای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در سالروز شهادت امام رئوف حضرت علیبن موسیالرضا(ع) در دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم، با تبیین نکات مهمی درباره مسائل روز تأکید کردند: دشمنان ایران از «ایستادگی و اتحاد مقتدرانه ملت، مسئولان و نیروهای مسلح» و «تحمل شکست سخت در حملات نظامی» فهمیدهاند که ملت ایران و نظام اسلامی را نمیتوان با جنگ به زانو درآورد و گوش بهفرمان کرد؛ بنابراین، اکنون این هدف را با «ایجاد اختلاف در کشور» دنبال میکنند که در مقابل، همه مردم و مسئولان و صاحبان حرف و قلم باید با همه وجود سپر پولادین اتحاد مقدس و عظیم ملی را حفظ و تقویت کنند.
🔹️رهبر انقلاب افزودند: همه باید از خدمتگزاران کشور بویژه رئیس جمهور پرتلاش حمایت کنند. ۱۴۰۴/۰۶/۰۲
💻 Farsi.Khamenei.ir
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
📢 رهبر معظم انقلاب صبح امروز در مراسم عزاداری شهادت امام رضا علیهالسلام در جمع اقشار مختلف مردم: 📣س
الحمدلله در زمان این رهبر کبیر زندگی میکنم و گوش به فرمان ایشونم
تمامی شهدا وصیت کردند گوشتون به فرمانده حضرت آقا باشه تا بتونید راه درست برید و بهترین انتخاب ها داشته باشید👌
نه عقب تر نه جلو تر از رهبری
دقیقا همراه با ایشون✨
مخصوص اون خط آخر رو بخون.
هدایت شده از ناشناس 🍃
📪 پیام جدید
خیلی خیلییییی اشتباهه
اصلا این جمله قابل قبول نیست
گاهی اوقات خیلی خیلیی زیاد عرق ریخته میشه(عرق استعاره از تلاش هست)
اما بازم شکست میخوریم......
پس درست نی
#دایگو
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
و در نهایت 👇
این جمله مغالطه است
مغالطهی علت جعلی
ممکنه علت شکست
چیز دیگری باشه.
و البته اون جملهای که میگه:
هرچه در زمان صلح عرق بیشتری بریزیم در زمان جنگ خون کمتری خواهیم داد. درستتره
👌😁