از نگاه مؤذنی 🇮🇷
شال کشی های رفیقمون که دیشب بحثش بود😅
تا امشب ثبت سفارش شال کشی دارن..
https://eitaa.com/joinchat/764085557C875c253c1d
کانال شون👆
تا دیر نشده
اقدام کنید برای کاری که باید انجام بدین
اگه قراره پروژه ای رو شروع کنید
اگه قراره تلفن بزنید به یه دوست قدیمی
اگه دلتون برای کسی تنگ شده بهش بگید..
اگه قراره یه فعالیت جدیدی رو شروع کنید
اگه کسی رو دوسش داری بهش بگو، شاید دیگه نباشه!
فکر نکنید چون جنگه نمیشه کاری کرد
اتفاقاً چون جنگه باید شروع کرد و شجاع بود
اتفاقاً چون جنگه باید بری جلو و نترسی !
اتفاقاً چون جنگه شروع کن؛)))
بعد یه موقعی ممکنه
دیر بشه
و دیگه فایده ای نداشته باشه ...
#نجوای_درون
| رسانه خط مقدم |
✓@moazeni81
نمیدونم چرا وقتی خانم اسفندیاری رو دیدم، یاد خانم معصومه آباد افتادم که بنده خدا ۴ سال اسیر بعث عراق بود.. 🥲
احتمالا خیلی ها آشنایی دارید، کتاب من زنده ام خاطرات اسارت خانم معصومه آباد هست ...
انشاءالله خدا بهشون سلامتی بده
و ماهم شرمنده این بزرگواران نشیم...
🥲💫
| رسانه خط مقدم |
✓@moazeni81
بعد مدت ها تونستیم یه روضه ای، مراسمی شرکت کنیم ؛)
الحمدالله بخاطر وجود این پرچم که چون پابرجا هست این مراسمات اهل بیت رو داریم ... ❤️🩹
با توکل به خدا و توسل به حضرت مادر فاطمة الزهرا(س) این پرچم سه رنگ بالا نگه داشته شده .. 🇮🇷✨
#نجوای_درون
| رسانه خط مقدم |
✓@moazeni81
هدایت شده از عماد دولت آبادی 🇮🇷
ما یه عبارتی داریم
وقتی میریم خونه یکی مهمونی
بهش میگیم:
زحمت خوش دارین؟؟
یعنی دنبال زحمت بودید
که مارو دعوت کردین؟
چرا زحمت آخه؟
نیاز نبود زحمت بکشید دعوت کنید.
یه تعارفه.
حالا من باید به شما بگم
استرس خوش دارین؟
اعصاب خوردی خوش دارین
که تا ترامپ یه حرفی زد
مغز و روان خودتون و خانوادتون و
اطرافیانتون رو بریزید به هم؟
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
ما یه عبارتی داریم وقتی میریم خونه یکی مهمونی بهش میگیم: زحمت خوش دارین؟؟ یعنی دنبال زحمت بودید که
کافیه ترامپ یه توئیت بزنه
اون موقع اس که تو ایتا و بله و روبیکا جنگه 😅
یه ذره یواش...