eitaa logo
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
196 دنبال‌کننده
571 عکس
163 ویدیو
14 فایل
▪️سرباز رسانه خط مقدم 📸 📌اینجا تجربیات دغدغه ها و تراوشات ذهنی ِ یک فرد رسانه ای فرهنگی رو می‌بینید ؛) روایت نویسی از نگاه من ... سخنی (واجب) بود من اینجام 👇🏻 @Mansure_moazeni
مشاهده در ایتا
دانلود
از قدم های معلمی دل‌شکسته در ، تا اشک های دانش آموزانی برای یک ؛ از تدریس اعداد گویا و ضریب شکست نور، تا درس و مشق گردآفرید؛ از عشق معلمی که انگیزه درس خواندن شد و معلمی که هزاران شاگرد را فرزند خود دانست؛ از میم تا میم، ! واژه ای که چهار حرف بیشتر ندارد، اما کشیدن هر حرف و صدایش زمانی به وسعت تاریخ نیاز دارد. معلم، انسانی که بیش از یک جان ندارد، اما می سوزد تا بسازد🕯🌱 معلم، شغلی که مزد بسیار ندارد اما رسالتش، رسالت پیامبران است... از میم تا میم، قصه ها فراوان است. می شود تا ابد نشست و از این قصه ها گفت. از غم و اندوهش تا قهقهه‌ های سر کلاس، از قدم های آرام و متینش تا آسمانی کردن واژه ها، از لبخند های پر شور تا کشیدن خط بر تخته... از رسالت تا ... + شهادت؟ - آری امسال عاشقان بسیاری آسمانی شدند🖤:) ✍🏻دُخدَری ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🔴جهاد ادامه دارد اما به شکل 👇 🇮🇷 eitaa.com/joinchat/3093102592Cc9d364a057
امروز که روز معلم بود همه جا حرف از شهدای معلم میناب بود.. چند روز پیش هم که روز دختر بود ... باز حرف از شهدای دختر میناب بود؛)) قبل تر از اون هم وقتی که عید نوروز شد به جز اینهمه داغی که دیدیم، حرف از خانواده شهدای میناب بود که حالا خانواده هاشون، فرزندانشون رو در سال تحویل نداشتن…🥲 قبل تر از اون هم عزیزانشون کنارشون روزه می‌گرفتند باهم سحری میخوردند یا باهم افطار می‌کردند که بعد از اون جنایت آمریکایی صهیونی، قطعا اون سفره دیگه مثل قبل نبود…😢 و شب‌های قدری که باز هم کنار مزار عزیزانشون سپری شد… 🖤 این وضعیت را میبینید؟! نه فقط شهدای میناب بلکه تمام شهدای دیگر از قبل تا الان 🥺 همیشه و در همهٔ مناسبت ها جایشان خالیست؛)))) خانواده ها و اطرافیان دنبال بهانه ای هستند که یاد و خاطرهٔ عزیز از دست رفته شان را زنده نگهدارند🥲💔 و الان هم... عید غدیری که پیش رو داریم و بعدش هم محرم... ⚫️ پ‌ن: امسال اندازهٔ چند سال این دوتا مناسبت تو تاریخ جا میگیره؛))) در بهار آزادی جای شهدا خالی ✨🌱 پ‌ن۲: هنوز «بهار آزادی» نداریم ولی از الان گفتم این شعار رو بزارم بمونه که گفته باشم… | رسانه خط مقدم | ✓@moazeni81
یه جعبه داشتم وسایل رنگ آمیزی روی شیشه بود که سال ۴۰۱ نقاشی رو شیشه انجام میدادم امروز دوباره بعد کلی وقت رفتم سراغش با بچه ها کلی وقت گذاشتیم و یکمی نقاشی کشیدیم بماند که درگیر رنگ های خشک شده ام شده بودم و کاسه چه کنم کنم دستم گرفته بودم 😭😂 بعد از کلی وقت که موفق به رنگ آمیزی شدم، اونم دست و پا شکسته... شیشه هم نداشتیم روی آیینه شروع کردیم 😅 حین نقاشی یهو پرت شدم به ۴۰۱ که وقت میزاشتم تو حیاط خونمون یه میز گذاشته بودم مخصوص کارام تو هوای آزاد کارامو انجام میدادم یه بار نقاشی، یه بار با سیستم، یه بار با گوشی، یه بار نوشتن حتی نماز خوندن و عبادت کردن هم می‌بردم تو ایوون... خلاصه سعی میکردم از هوای آزاد بیشترین استفاده رو کنم... و هیچوقت فکر نمی‌کردم چند سال بعد انقدر درگیر چیزای مختلف بشم که هوای آزاد هم نتونه کمکی کنه... نسیم اردیبهشت و خنکی هوای بهار مال یه لحظه‌اس بقیشو چیکار کنم؟🧑‍🦯 پ‌ن: بقیشم میسپریم دست خدا … سلطان محمود خر کیه؟ کار خوبه خدا درست کنه؛) | رسانه خط مقدم | ✓@moazeni81
این مدته یکم فشار کارا بالا بوده نیاز داشتم به اینکه برگردم به تنظیمات کارخانه😅 یکم بنویسم براتون دوست داشتین بخونین 😁 تا چند روز دیگه دوباره پرقدرت بریم سراغ تولیدات😌✨
هدایت شده از محبین
یه جوری شب‌ها بیدار میمونیم انگار پول میدن @ir_mohebin
از امشب …؛)))))) پر از حس خوب بود... دقیقاً اونجای قضیه بودیم که آقاعه در گمنام ترین موقعیت خودش بود و خالصانه ترین کارها رو انجام میداد... این نذر مربوطه به بستنی، و بستنی فروشِ ... میام مینویسم براتون✨ پ‌ن: این عکسم خواهرم یهویی گفت با این نذر بستنی ازم بگیر گفتم چشم😅💖 | رسانه خط مقدم | ✓@moazeni81
یادمه میگفتن اگر دلت برای امام رضا(ع) تنگ شد بدون اون زودتر دلش واست تنگ شده و مشتاق دیدار توعه:)))))❤️‍🩹 پ‌ن: این دختر خوشگل تو کانالش پیام گذاشته بود که رفته حرم، و از خواستم برام دعا کنه... که گفت الان دقیقا رو به روی گنبدم... دقیقاً جایی که فکر می‌کنی دیگه بهت فکر نمیکنن، میبینی که اتفاقا خیلی ام حواسشون بهت هست… خیلی زیاد... | رسانه خط مقدم | ✓@moazeni81
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
چه جالب دم ورودی گلستان هم برنامه دارن شبای تجمع نیومده بودم متأسفانه
روی سنگ مزارش رو بخونید... :)))))))
هدایت شده از محبین
دریا تا وقتی توش غرق نشدی میخوادت اما به محض اینکه غرقش شدی پست میزنه من فقط راجبه دریا حرف نمیزنم @ir_mohebin
هدایت شده از محبین
اما عزیزمن قرار نیست چون دریا رو دوست داری خودتو توش غرق کنی… @ir_mohebin