این مدته یکم فشار کارا بالا بوده
نیاز داشتم به اینکه برگردم به تنظیمات کارخانه😅
یکم بنویسم براتون
دوست داشتین بخونین 😁
تا چند روز دیگه دوباره پرقدرت بریم سراغ تولیدات😌✨
هدایت شده از محبین
یه جوری شبها بیدار میمونیم انگار پول میدن
@ir_mohebin
از امشب …؛))))))
پر از حس خوب بود...
دقیقاً اونجای قضیه بودیم که آقاعه در گمنام ترین موقعیت خودش بود و خالصانه ترین کارها رو انجام میداد...
این نذر مربوطه به بستنی،
و بستنی فروشِ ...
میام مینویسم براتون✨
پن: این عکسم خواهرم یهویی گفت با این نذر بستنی ازم بگیر
گفتم چشم😅💖
#جنگ_رمضان
#روایت_فتح
| رسانه خط مقدم |
✓@moazeni81
یادمه میگفتن
اگر دلت برای امام رضا(ع) تنگ شد
بدون اون زودتر دلش واست تنگ شده و مشتاق دیدار توعه:)))))❤️🩹
پن: این دختر خوشگل تو کانالش پیام گذاشته بود که رفته حرم، و از خواستم برام دعا کنه...
که گفت الان دقیقا رو به روی گنبدم...
دقیقاً جایی که فکر میکنی دیگه بهت فکر نمیکنن، میبینی که اتفاقا خیلی ام حواسشون بهت هست…
خیلی زیاد...
| رسانه خط مقدم |
✓@moazeni81
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
چه جالب
دم ورودی گلستان هم برنامه دارن
شبای تجمع نیومده بودم متأسفانه
هدایت شده از محبین
دریا تا وقتی توش غرق نشدی میخوادت
اما به محض اینکه غرقش شدی
پست میزنه
من فقط راجبه دریا حرف نمیزنم
@ir_mohebin
هدایت شده از محبین
اما عزیزمن
قرار نیست چون
دریا رو دوست داری
خودتو توش غرق کنی…
@ir_mohebin
هدایت شده از از نسلِ حیدریم🇮🇷
✍🏻ادمین نوشت
#نورا
.
.
چند خط از دِل مینویسم 🙌🏻
و اما از امشب که میشه گفت جونی واسمون نموند بابت ضبط تیزر امسال ..🥲
اما در کنار عصبانیت هامون ، بازیگوشی بچه ها ، کامل نشدن کارمون و گاهی اوقات سرپیچی بچه ها از حرفامون و ...😬💔
لحظات خوبیم داشتیم مثل وقتی که :👇🏻
بچه ها شوخی میکردن و لبخند به لبمون می آوردن !🥹
وقتی که دیالوگ شون رو اشتباهی میگفتن و همه باهم میزدیم زیر خنده ..😅
وقتی که کنارهم دیگه استراحت کردیم 🧘🏻♀️
وقتی که شادی بچه ها موقع بازی کردنو میدیدیم 👀🥲
کاش میشد تمام این موقعیت هارو به تصویر کشید که تا ابد یادمون بمونه واسه ی عیدغدیر هرسال چقدر زحمت کشیدیم و قدر باهم بودنمون رو بدونیم ..🥺❤️✨️
کار رسانه بنظرم سخت ترین مرحله است نه بخاطر اینکه امثالی مثل منِ ادمین توش کار میکنیم ..!
بخاطر اینکه ما داریم گلچین میکنیم برای شما مخاطبانی که برای چشم هاتون ارزش قائلیم ..🥺✨️
ما از یه زاویه ی دیگه ای به شما آثار رو نشون میدیم ..👀
ما تو تمام سختی هاش هستیم؛حتی موقع ای که همه ی بچه ها پرونده ی اون برنامه رو بستن ما تازه بازش میکنیم تا بتونیم بهترین اثری که بلدیم رو نشونتون بدیم ..🥲
ما خستگی و سختی زیادی داریم اما وقتی کلیپ مون منتشر میشه و بازدید خوب و خاصی میگیره ، تماام خستگی از وجودمون بیرون میره ..🥺😍
ما اینجاییم ؛ دست به دست هم 🤝
از کوچیکترین فرد امشب که ۳ ساله اش بود 🤏🏻
تاا آدمایی که ما کنارشون درس پس میدیم ..🤌🏻
بماند به یادگار از ..؟!🫠✨️
شنبه/19 اردیبهشت سال 1405
#دل_نوشته
وقتی تو تجمعات چالش میگیری و از دوستت میخوای که بیاد کمک 😅
واکنش دوستت:
پن: چون من تو تجمعات کار رسانه ای هم انجام میدم به جای شبی دوتومن قراره شبی ۵ تومن باهام حساب کنن😐😂
گفتم برم باهاش یه ماشین بخرم🧑🦯
شما با پول تجمعات چی میخرید؟🥸
(شوخی)
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_azlpb24&btn=پیام.های.شما…