eitaa logo
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
196 دنبال‌کننده
571 عکس
163 ویدیو
14 فایل
▪️سرباز رسانه خط مقدم 📸 📌اینجا تجربیات دغدغه ها و تراوشات ذهنی ِ یک فرد رسانه ای فرهنگی رو می‌بینید ؛) روایت نویسی از نگاه من ... سخنی (واجب) بود من اینجام 👇🏻 @Mansure_moazeni
مشاهده در ایتا
دانلود
دلم اربعین میخواد🥲 غم اربعین… اصلا یه چیزیه که هیچوقت، هیچ جای دیگه نتونستم توصیفش کنم یا دوباره حسش کنم...
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
اگر دلتون شکست برای منم دعا کنید ❤️‍🩹 تو پیاده روی مدام اینو گوش میدادم:) با حال مناسب گوش کنید 🎧
تو پیاده روی اربعین شبا راه می‌رفتیم از نماز مغرب تا نماز صبح معمولاً… استراحت بینش هم بود ولی یه موقعی ساعت ۲ و ۳ نصف شب که مسیر دیگه خیلی خلوت بود و خودت بودی و آسمون بالاسرت و ستاره ها :) این صوت رو شاید بالای ۱۰ بار گوش میدادم هربار که حس میکردم دارم اذیت میشم (بدن درد و پا درد ) به رقیه خاتون فکر میکردم... میگفتم یعنی اون چقدر اذیت شد؟ تازه من چند نفر همراهم هستن کمکم میکنند یه وقتایی کمک میکنند کوله مو برام میارن یا وقتی میگم استراحت کنیم میگن باشه یا هرچیز دیگه ای... ولی رقیه خاتون ۴ ساله چی؟😭 غم اسرای شام رو خیلی بیشتر تو مسیر پیاده‌روی کربلا حس میکنم و کاش با همین غم هم معروف بشیم... چون این غم شرف داره به هرچی غم و اندوه دنیاییه🙃 🖤 | رسانه خط مقدم | ✓@moazeni81
هدایت شده از گردو مدیا
11.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥۶۰ شبه که یک بستنی‌فروش اصفهانی به بچه‌ها بستنی رایگان می‌دهد. 🍀بعضی‌ها وسط جنگ این‌طوری دلِ شهر را گرم نگه می‌دارند. 📍 اصفهان، منطقه ۸ 🔺 اردیبهشت ۱۴۰۵ 💌 @GerdooMedia_ad 🎬✧ 𝐆𝐞𝐫𝐝𝐨𝐨𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚 ✧⠀
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
از امشب …؛)))))) پر از حس خوب بود... دقیقاً اونجای قضیه بودیم که آقاعه در گمنام ترین موقعیت خودش
نذر بستنی که گفتم بهتون اینه روایتش که تو ویدیو بالا گفته شده👆🥲 مخلص باشیم برای او... | رسانه خط مقدم | ✓@moazeni81
357.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به باران دل نبند که هر چهار فصل دیوانه‌ات خواهد کرد اگر ببارد، از شوق اگر نبارد، از دلتنگی • سیدعلی میرافضلی •
هدایت شده از °•|حُجرّه چارقد|•°
‼️🥳دخترای خوش‌سلیقه، یه پیشنهاد ویژه دارم که هم جیبتون رو حفظ می‌کنه، هم استایل‌تون رو! 😍 ‌ ما برای این دوره «تخفیف پلکانی» گذاشتیم؛ یعنی هرچی بیشتر انتخاب کنی، قیمت هر دونه برات کمتر می‌شه! 📉✨ 🌈 یه پیشنهاد دوستانه: بهترین کار اینه که با رفیقات یه «گروه خرید» راه بندازی. مثلاً شما ۴ نفر با هم سفارش بدید؛ هم از تخفیف پلکانی استفاده می‌کنید، هم هزینه ارسال خیلی کم می‌شه چون بین چند نفر تقسیم میشه✨
مثل این تدوینا نباشیم انقدر که این تدوینا آدمو پیر میکنن. حالا چرا میگم مثل این تدوین ها نباشیم؟ چون این تدوین مال یکسال پیش بوده هی رفتن گفتن آقا اصلاحیه میخواد بگو انجام بدیم؛/ نگفتن تا بعد یکسال گفتن ما سر دو روز می‌خوایم +چشم عباس آقا! +امر دیگه؟! خلاصه که این جور تدوینا رو ما میگیم موی دماغ 🥸👃 یه جوری اذیت می‌کنه و ول نمیکنه که تا مدت ها رو مغزته! آخرش باید این موی دماغ رو کند🧑‍🦯... تا بتونی بری مراحل بعدی👀 به قول معروف: من فقط در مورد تدوین حرف نمی‌زنم... | رسانه خط مقدم | ✓@moazeni81
😁 فارسی رو (تا جایی که میشه) پاس بداریم.. | رسانه خط مقدم | ✓@moazeni81
هدایت شده از فاطیمآ هستم ~
به یاد سپرده میشود، هر آنکس که در من احساس بی‌کفایتی را به وجود آورد، حتی به اندازه ذره ای... زیرا در درون من چیزی جز خوبی برای دیگران نبود حتی اگر به ظاهر اینگونه نشان داده نشود , اما رفتار های برخی بی نهایت مرا نا امید تر میکند ، افرادی که در ذهنم نهایت عشق را به آنها ورزیده ام و آنها ناگهان نفرتشان را به من نشان میدهند ، جالب است ! در زندگی فقط شاید یک نفر را می‌توانم به یاد آورم که قرار نیست میان من و او دیگر مکالمه ای رُخ دهد ! آن یک نفر هم خودش مرز ها را شکست ، اما برای همان یک نفر هم هیچ وقت دعای شَری در کار نبوده ... اگر از زندگی من چیزی میبینی یا گاهی باید نظر می‌دادی در بخشی از زندگی من هیچ وقت در ابتدا نظر منفی خودت را به رُخ من نَکِش ، و حرفهای بد وآزار دهنده ای را بر صورت من نکوب! حتی کوچکترین حرف ها چون چیزی درون من جز غم نیست و همه چیز درون من مُرده و از بین رفته ، و نظر خواهی من از تو گاهی فقط جهت تلاش بر این است که این احساسات مُرده را زنده کنم اما با گفتن حرف های نیش دار و خورده شیشه ات احساسات درون مرا دفن تر میکند ! فآطیما نوشت مخاطب: همه !📍
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
تو را من در اینجا دارم ولی آنجا نزدیک تری ولی آنجا دوای درد من است ❤️‍🩹 یا صاحب الزمان :)...
آنچنان غرق دنیا و مشکلاتش شدم که به خود آمدم دیدم از تو کمتر خواستم، از تو کمتر خواستم تا مرا از بند دنیا رها کنی... از تو کمتر خواستم تا مرا برای آسمان بخواهی… از تو کمتر خواستم تا به تو نزدیک تر شوم… ؛))) از تو کمتر خواستم تا همیشه در یاد و ذهن و قلبم بمانی … و از خدا کمتر خواستم تا ظهورت را ببینم :)… | رسانه خط مقدم | ✓@moazeni81