eitaa logo
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
200 دنبال‌کننده
571 عکس
163 ویدیو
14 فایل
▪️سرباز رسانه خط مقدم 📸 📌اینجا تجربیات دغدغه ها و تراوشات ذهنی ِ یک فرد رسانه ای فرهنگی رو می‌بینید ؛) روایت نویسی از نگاه من ... سخنی (واجب) بود من اینجام 👇🏻 @Mansure_moazeni
مشاهده در ایتا
دانلود
وضعیت ما تو عید غدیر🥸 چه اونی که سیده چه اونی که از سیدا انتظار داره عجب گیری افتادیم ؛/😂
یاد بگیرین... تازه گیره روسری ام داره😁
عیدتون مبارک شیعه های امیرالمومنین 💚
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تاحالا کف خیابون تو تجمعات هدیه میلیونی گرفته بودین؟ من شب عید غدیر گرفتم 😅 قضیه از این جمله ای که دوستمون گفت و من هم منتشر کردم شروع میشه👇 https://eitaa.com/moazeni81/1695 آقای دولت‌آبادی هم این جمله رو دیدن و گفتن پس بفرمایید بخاطر این جمله، هدیه کتاب "رضاشاه" خدمت شما ... هم برای من که منتشر کردم و هم برای دوست بزرگوارمون بخاطر این صحبت گران‌بهاشون 😁✨🌝 الحمدلله هدیه رو در میدان علیخانی بهمون دادن و این کتاب هم متبرک به تجمعات شد 🇮🇷 😌👌 ⭕️میدان علیخانی | رسانه خط مقدم | ✓@moazeni81
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از کاربردهای دوربین که تا حالا بهش اشاره نشده @Daalmidia
و این داستان ادامه دارد😭😂 | رسانه خط مقدم | ✓@moazeni81
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
منم همینطور آقای عکاس ...منم همینطور:)💔 و بغض هایی که پشت دوربین قورت دادم... دوربین من پسفردا شهادت می‌ده که چقدر بغض از من دیده؛).. و من دم نزدم...
هدایت شده از 🌱💫 دیدار عشق 💫🌱
کی میدونه شاید این آخرین روضه من بود کی میدونه شاید فردا تنم بین کفن بود تو میدونی که من عشق تورو یادم نمیره تو میدونی تو قبرم واسه تو گریه ام میگیره عشقت را رها نکردم دستم را رها نکردی ممنونم که این گدا را از خانه جدا نکردی🖤
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
منم همینطور آقای عکاس ...منم همینطور:)💔 و بغض هایی که پشت دوربین قورت دادم... دوربین من پسفردا شها
تصویر نمایه کانال رو ببینید اون روز چند ساعت گذشته بود از وقتی که فهمیده بودم دیگه آقا رو نداریم.. مکان عکس هم میدون‌امامه، عکاسش هم یکی از دوستای عزیزمه✨... شاید فکر کنید من از عمد این حرکتی عکس گرفتم ولی اون روز، دوربین تو دستم سنگینی می‌کرد ؛))))))) دوربینی که من ساعت ها باهاش عکس میگیرم و هیچ مشکلی ندارم اون روز در برابرش ناتوان بودم و بر حسب تکلیف عکاس بودنم تو اون روز تاریخی خودمو مجبور کرده بودم که عکس بگیرم ولی خب؛) میدونید... دوربین سنگینی می‌کرد و من سنگینیش رو گذاشته بودمش رو شونه ام🙂... و دوستمم زاویه رو دید گفت چی ازین بهتر؟ چیلیک😅 این عکس شاید فقط برای من، عکس تاریخی محسوب میشه... و گذاشتم که بمونه به یادگار از اون روز ...