eitaa logo
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
199 دنبال‌کننده
572 عکس
164 ویدیو
14 فایل
▪️سرباز رسانه خط مقدم 📸 📌اینجا تجربیات دغدغه ها و تراوشات ذهنی ِ یک فرد رسانه ای فرهنگی رو می‌بینید ؛) روایت نویسی از نگاه من ... سخنی (واجب) بود من اینجام 👇🏻 @Mansure_moazeni
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام ✨ خوبین؟! 🥲 ۱۰ روزی نبودم نیاز به استراحت داشتم 🚶‍♂ • الان دیگه تصمیم گرفتم بیام و به ادامه بدم😅 چون چیز مهمی رو می‌خوام نتیجه گیری کنم🥲🚶‍♂ ممنون که تا اینجا همراه بودید❤️ ولی قبلش یه مشورتی میخواستم باهاتون کنم😁 👇
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
به نظرتون اسم کانال رو تغییر بدم یا همین خوبه؟ اگه شما باشید تغییر میدید؟ چی میزارید ؟🥲 https://daig
پس اسم کانال همین میمونه ☺️✨ ممنونم از راهنماییتون 😍 فقط اونی که پیشنهاد اسم داده🤣عاشقشم 😂❤️
سالروز زمینی شدن یک دختر آسمونی💕 ✿فرشتگان سرزمین من قرار هست در تولد رفیق شهـ‌ـ🩸ـــید و همسنگرشان این بار سنگ تمام بگذارند ♡✨ ✿تولد شهیده ولایی فائزه رحیمی در ۱۸ مرداد روز پنج شنبه درقطعه۲۸ گلزار شهدا ساعت ۱۷:۳٠ برگزار میشود ❤️✨ ✿همراه با برنامه های متعدد ومعنوی سخنرانی، روایتگری، پذیرایی، و حس خوب ریحانگی🌱🤍 ✿رفیق شماهم به همراه خانواده و دوستای جانِت دعوتی به محفل رهروانان فائزه و" با حضورت محفل مارو منور می کنی ♡:)" «چشم به راهتون هستیم 😉❤️» 𝒇𝒆𝒓𝒆𝒔𝒉𝒕𝒆𝒈𝒂𝒏_𝒕𝒆𝒉𝒓𝒂𝒏
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
¹. ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ رفته بودیم تهران یه خوابگاهی که تو نیاوران تهرانه و حالتی داره که انگار تو سراشیبی
این حجم برفا بود بهمن ۱۴۰۱ خوابگاه شهید باهنر اگه اشتباهی پاهاتو میزاشتی تو برفا ممکن بود که غرق بشی 🥲😂❄️ یادش بخیر ، چقدر تلفات دادیم 🥸 ادامه داره ... | رسانه خط مقدم | ✓@moazeni81
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
². گذشت تا اجراهای مترو تموم شد شاید یکی از بهترین اجراهایی بود که همگی تجربه اش میکردیم خیلی سخت ب
³. بعد از شام سریع بساط سفره رو جمع کردیم بچه های تدوین و گفتم بیاید بشینیم پا لپ تاپ که باید اول فیلم و عکسارو گلچین کنیم • حقیقتا خیلی سخت بود فایل ها زیاد بودن و گلچین کردن اون همه فیلم خیلی طول کشید در حدی که اون شب فقط تونستیم گلچین انجام بدیم و تدوین افتاد برای فرداش که میشد جمعه ... • اون شب ، شمال تهران برف میومد . برای ماها که تو کویری ترین قسمت کشور زندگی میکنیم خیلی هیجان داشت و خیلی خطر 😅 چون اگه دچار سرماخوردگی می‌شدی دیگه قضیه فرق میکرد و از همایش هیچی متوجه نمیشدی فقط باید گلو درد و آبریزش بینی میکشیدی 🥴🤧 • یکی دو ساعتی خوابگاه ما برف میومد و بچه ها همه از اتاق هاشون رفته بودن بیرون تا از قشنگترین نعمت های خدا لذت ببرن ❄️🌝 • با بچه های تدوین همچنان داشتیم گلچین میکردیم اینطرف 😅 از طرفی یه عده میخواستن بخوابن و خوابگاه خاموشی زده بود چون ساعت ۱۲ شب بود 😁🌚 • وضعیت ما تو راهرو خوابگاه تاریک اینجوری بود که ۳ ،۴ نفری پا لپ تاپ نشسته بودیم و تند تند فیلمارو می‌دیدیم ، هر کدوم مناسب بودن کد فیلم رو مینوشتیم تا تو یه پوشه جداگانه بریزیم و بره برای تدوین ✨😌 • تقریبا تا ساعت ۱ و نیم ۲ شب طول کشید این پروسه و چینش فیلم ها کنار هم مهم بود که در این مورد هم حرف می‌زدیم تا کلیپ خروجی قشنگ تری داشته باشه 🥰 • بارش برف که تموم شد بچه ها اومدن داخل اتاق و وضعیتشون دیدنی بود 😶‍🌫 انقدر صداشون گرفته بود و لباس هاشون خیس شده بود که گفتم خداکنه فقط امشب تب نکنند 🤒 و از گلو درد گذشته بود 🥲 • گلچین فیلم هارو با سرعت بیشتری پیش بردیم و فیلم های جداشده رو انتقال دادیم رو موبایل تدوینگر اصلی، تا کار تدوین فیلم رو تا فرداش تموم کنه ولی داستان ما تازه شروع شده بود 😬🤒 ادامه داره ... | رسانه خط مقدم | ✓@moazeni81
⁴. سریع برای رفقا که از بیرون اومده بودن آبجوش آوردم تا بخورن و یکم بهشون تشر زدم که چرا حواستون به خودتون نبود و این داستانا 🚶‍♂ مدیونید فکر کنید عکاس و فیلمبردار اگه مریض میشدن چه اوضاعی میشد 😬😂 ولی خداروشکر بخیر گذشت و علائم سرماخوردگی به اون شدت نبود ✨ • اون شب برفی گذشت و فردا تدوینگر اومد گفت ببین خوبه ؟ من انقدرررر ذوق کرده بودم که حد نداشت ، گفتم وااای چقدر خوب شده 😍 بریم ببینیم اصلاحیه نمیخواد ؟! • تاییدیه رو از مسئول اصلی پویش گرفتیم و گفتیم فردا میزاریم برای انتشار قبلش باید تو برنامه اختتامیه مون حتما پخش کنیم 😉😎 • روز شنبه که اختتامیه بود از جناب وزیر آقای وحیدی و سرکار خانم اختری دعوت کرده بودیم تا به مراسم بیان و قبول زحمت کردن و به مراسم اختتامیه تشریف آوردن ✨ • بعد از صحبت های مدیر اصلی گروه که توضیح دادند در ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۱ و به مناسبت ولادت امام علی (ع) ما دختران به ۱۵ ایستگاه مترو تهران رفتیم و به صورت همزمان کار اجرایی غرفه عفاف و حجاب رو انجام دادیم . و یک گزارش تصویری رو از خلاصه ی اجرای ۱۵ ایستگاه مترو قرار است مشاهده کنید . • اینجا اول شور و شوقی بود که همه ی ما داشتیم 😌 و کلیپ پخش شد ، جناب آقای وحیدی و سرکار خانم اختری با دقت نگاه میکردند و تا آخر کلیپ حواسشون به تک تک تصاویری که پخش میشد بود ، در آخر کلیپ دختری در تماس تلفنی به پدرشون میگن « بابا زنگ زدم بگم دوست دارم ❤️ روزت مبارک عزیزم 🥺 » این مکالمه دختر پدری یکی از واقعی ترین مکالمه ها بود که هر دختر و پدری رو به وجد میاره و این حس عشق پدر دختری رو میشد در نگاه آقای وحیدی دید که وقتی کلیپ تموم شد با تمام احساسشون تشویق کردن و من هیچوقت اون تشویق از ذهنم پاک نمیشه 🙃✨ • بعد از اینکه جناب آقای وحیدی گزارش های تصویری برنامه هامون رو دیدن ، چند دقیقه ای صمیمانه و پدرانه صحبت کردند که سراسر اشتیاق و تشویق و احترام بود 😌☺️ ادامه داره ... | رسانه خط مقدم | ✓@moazeni81