eitaa logo
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
199 دنبال‌کننده
572 عکس
164 ویدیو
14 فایل
▪️سرباز رسانه خط مقدم 📸 📌اینجا تجربیات دغدغه ها و تراوشات ذهنی ِ یک فرد رسانه ای فرهنگی رو می‌بینید ؛) روایت نویسی از نگاه من ... سخنی (واجب) بود من اینجام 👇🏻 @Mansure_moazeni
مشاهده در ایتا
دانلود
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
¹. ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ رفته بودیم تهران یه خوابگاهی که تو نیاوران تهرانه و حالتی داره که انگار تو سراشیبی
این حجم برفا بود بهمن ۱۴۰۱ خوابگاه شهید باهنر اگه اشتباهی پاهاتو میزاشتی تو برفا ممکن بود که غرق بشی 🥲😂❄️ یادش بخیر ، چقدر تلفات دادیم 🥸 ادامه داره ... | رسانه خط مقدم | ✓@moazeni81
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
². گذشت تا اجراهای مترو تموم شد شاید یکی از بهترین اجراهایی بود که همگی تجربه اش میکردیم خیلی سخت ب
³. بعد از شام سریع بساط سفره رو جمع کردیم بچه های تدوین و گفتم بیاید بشینیم پا لپ تاپ که باید اول فیلم و عکسارو گلچین کنیم • حقیقتا خیلی سخت بود فایل ها زیاد بودن و گلچین کردن اون همه فیلم خیلی طول کشید در حدی که اون شب فقط تونستیم گلچین انجام بدیم و تدوین افتاد برای فرداش که میشد جمعه ... • اون شب ، شمال تهران برف میومد . برای ماها که تو کویری ترین قسمت کشور زندگی میکنیم خیلی هیجان داشت و خیلی خطر 😅 چون اگه دچار سرماخوردگی می‌شدی دیگه قضیه فرق میکرد و از همایش هیچی متوجه نمیشدی فقط باید گلو درد و آبریزش بینی میکشیدی 🥴🤧 • یکی دو ساعتی خوابگاه ما برف میومد و بچه ها همه از اتاق هاشون رفته بودن بیرون تا از قشنگترین نعمت های خدا لذت ببرن ❄️🌝 • با بچه های تدوین همچنان داشتیم گلچین میکردیم اینطرف 😅 از طرفی یه عده میخواستن بخوابن و خوابگاه خاموشی زده بود چون ساعت ۱۲ شب بود 😁🌚 • وضعیت ما تو راهرو خوابگاه تاریک اینجوری بود که ۳ ،۴ نفری پا لپ تاپ نشسته بودیم و تند تند فیلمارو می‌دیدیم ، هر کدوم مناسب بودن کد فیلم رو مینوشتیم تا تو یه پوشه جداگانه بریزیم و بره برای تدوین ✨😌 • تقریبا تا ساعت ۱ و نیم ۲ شب طول کشید این پروسه و چینش فیلم ها کنار هم مهم بود که در این مورد هم حرف می‌زدیم تا کلیپ خروجی قشنگ تری داشته باشه 🥰 • بارش برف که تموم شد بچه ها اومدن داخل اتاق و وضعیتشون دیدنی بود 😶‍🌫 انقدر صداشون گرفته بود و لباس هاشون خیس شده بود که گفتم خداکنه فقط امشب تب نکنند 🤒 و از گلو درد گذشته بود 🥲 • گلچین فیلم هارو با سرعت بیشتری پیش بردیم و فیلم های جداشده رو انتقال دادیم رو موبایل تدوینگر اصلی، تا کار تدوین فیلم رو تا فرداش تموم کنه ولی داستان ما تازه شروع شده بود 😬🤒 ادامه داره ... | رسانه خط مقدم | ✓@moazeni81
⁴. سریع برای رفقا که از بیرون اومده بودن آبجوش آوردم تا بخورن و یکم بهشون تشر زدم که چرا حواستون به خودتون نبود و این داستانا 🚶‍♂ مدیونید فکر کنید عکاس و فیلمبردار اگه مریض میشدن چه اوضاعی میشد 😬😂 ولی خداروشکر بخیر گذشت و علائم سرماخوردگی به اون شدت نبود ✨ • اون شب برفی گذشت و فردا تدوینگر اومد گفت ببین خوبه ؟ من انقدرررر ذوق کرده بودم که حد نداشت ، گفتم وااای چقدر خوب شده 😍 بریم ببینیم اصلاحیه نمیخواد ؟! • تاییدیه رو از مسئول اصلی پویش گرفتیم و گفتیم فردا میزاریم برای انتشار قبلش باید تو برنامه اختتامیه مون حتما پخش کنیم 😉😎 • روز شنبه که اختتامیه بود از جناب وزیر آقای وحیدی و سرکار خانم اختری دعوت کرده بودیم تا به مراسم بیان و قبول زحمت کردن و به مراسم اختتامیه تشریف آوردن ✨ • بعد از صحبت های مدیر اصلی گروه که توضیح دادند در ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۱ و به مناسبت ولادت امام علی (ع) ما دختران به ۱۵ ایستگاه مترو تهران رفتیم و به صورت همزمان کار اجرایی غرفه عفاف و حجاب رو انجام دادیم . و یک گزارش تصویری رو از خلاصه ی اجرای ۱۵ ایستگاه مترو قرار است مشاهده کنید . • اینجا اول شور و شوقی بود که همه ی ما داشتیم 😌 و کلیپ پخش شد ، جناب آقای وحیدی و سرکار خانم اختری با دقت نگاه میکردند و تا آخر کلیپ حواسشون به تک تک تصاویری که پخش میشد بود ، در آخر کلیپ دختری در تماس تلفنی به پدرشون میگن « بابا زنگ زدم بگم دوست دارم ❤️ روزت مبارک عزیزم 🥺 » این مکالمه دختر پدری یکی از واقعی ترین مکالمه ها بود که هر دختر و پدری رو به وجد میاره و این حس عشق پدر دختری رو میشد در نگاه آقای وحیدی دید که وقتی کلیپ تموم شد با تمام احساسشون تشویق کردن و من هیچوقت اون تشویق از ذهنم پاک نمیشه 🙃✨ • بعد از اینکه جناب آقای وحیدی گزارش های تصویری برنامه هامون رو دیدن ، چند دقیقه ای صمیمانه و پدرانه صحبت کردند که سراسر اشتیاق و تشویق و احترام بود 😌☺️ ادامه داره ... | رسانه خط مقدم | ✓@moazeni81
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
⁴. سریع برای رفقا که از بیرون اومده بودن آبجوش آوردم تا بخورن و یکم بهشون تشر زدم که چرا حواستون به
⁵. ۳۰۰ نفر دخترامون که داخل سالن نشسته بودن با دقت به کلیپ نگاه کردن و همزمان با ریتم موسیقی دست می‌زدند که فضای مراسم اختتامیه رو به شادی و هیجان بره 😁👏 • ذوق رو میشد تو تک تک چشمای دخترا ببینی و اونجا بود که خستگی های اجرا از تنشون خارج میشد 😌 هی با دست نشون دوستاشون میدادن : (عه من ؛ این خانمه رو یادته؟ ؛ چقدر این گروه سرود جالب بودن تو مترو ؛ و ... ) • بعد از تموم شدن اختتامیه بود که یک عده ای با ابروهای گره خورده گفتن که پس چرا ما نبودیم ؟ 🚶‍♂ اینجا بود که دیدم بله باید تک تک جواب گو باشیم 😅 جواب هایی که میدادیم : متاسفانه یکسری فیلم ها مناسب کلیپ نبودن ، کلیپ زیر ۲ دقیقه است و ما سعی کردیم از بیشتر فیلم ایستگاه هارو استفاده کنیم و نمیشد همه ی فایل هارو استفاده کنیم.... • یه عده ای ناراحت شدن ازین بابت که امید دارم درکمون کرده باشن 🥲❤️ و همچنین حلالمون کرده باشند 🚶‍♂ کلیپ به این سنگینی رو تو یک روز تدوین کردن با وجود تموم کلاس های فشرده ای که برگزار میشد . 🙃 • بچه های شهر اصفهان بعد از اجرای تهران باز هم در مترو اصفهان برنامه اجرا کردن و غرفه زدن ولی هنوز که هنوزه وقتی از اجرای مترو تهران صحبت میشه میگیم ( اون اجرا جز معدود برنامه هایی بود که انقدرررر به دلمون نشست و دوستش داشتیم ) و خاطرات اون روز رو به همراه ذوق و لبخند تعریف میکنیم 😍😁 • و بچه های رسانه اونجا بود که خستگی از تنشون بیرون اومد اول بخاطر نگاه خدا و امام زمان (عج ) دوم بخاطر ذوق بچه ها و مسئولین که هرکسی می‌رسید می‌گفت ایول خوشمون اومد و ما کل اون روز لبخند روی لبمون بود ؛))))) • نتیجه ؛ برنامه هایی که انجام میدید و تصویر برداری انجام میدید، برای تدوین بدید دست یه آدم خوش ذوق دست کسی که برنامه رو درک کرده باشه 😍😁 کسی که برای کار احترام قائل بشه و در آخر کسی که تدوین بلد باشه😉 نکته شو متوجه شدی ؟!! پایان | رسانه خط مقدم | ✓@moazeni81
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
نوشته بود 📝 هروقت از دنیا بریدی و خسته شدی .. به سمت حسین (ع) فرار کن ... 🔸 جوانی خدمت امام جواد (
با دیدن عکس یه بنده خدایی (یکی از دوستانم که قبلا خیلی باهم صمیمی بودیم ) امشب یاد یه چیزی افتادم که خیلی زمان خودش برای من سنگین بود ، هنوزم هست ! ولی خیلی رشد کردم... و تنها راه نجاتم امام حسین (ع) بود.. به هر دلیلی ؛ اگه خسته و درمونده شدی! اینکارو انجام بده👇 امام جواد ع فرمودند ؛ «فرّ الی الحسین» به سمت حسین فرار کن ؛) | رسانه خط مقدم | ✓@moazeni81
1. یادش بخیر روز اجرای مترو تهران به یکی از بچه ها گفتم بیاد عکس و فیلم بگیره 😂 ( نیرو نداشتیم 🚶‍♂) 2. بله یادمه داشتیم سر و صدا میکردیم ساعت ۶ صبح بود 😬😂 اون موقع ام درگیر تدوین یه کلیپ دیگه بودیم ، ولی یادم نمیاد کدوم کلیپ 🥲 | رسانه خط مقدم | ✓@moazeni81