از نگاه مؤذنی 🇮🇷
⁴. سریع برای رفقا که از بیرون اومده بودن آبجوش آوردم تا بخورن و یکم بهشون تشر زدم که چرا حواستون به
⁵.
۳۰۰ نفر دخترامون که داخل سالن نشسته بودن با دقت به کلیپ نگاه کردن و همزمان با ریتم موسیقی دست میزدند که فضای مراسم اختتامیه رو به شادی و هیجان بره 😁👏
•
ذوق رو میشد تو تک تک چشمای دخترا ببینی و اونجا بود که خستگی های اجرا از تنشون خارج میشد 😌
هی با دست نشون دوستاشون میدادن : (عه من ؛ این خانمه رو یادته؟ ؛ چقدر این گروه سرود جالب بودن تو مترو ؛ و ... )
•
بعد از تموم شدن اختتامیه بود که یک عده ای با ابروهای گره خورده گفتن که پس چرا ما نبودیم ؟ 🚶♂
اینجا بود که دیدم بله باید تک تک جواب گو باشیم 😅
جواب هایی که میدادیم :
متاسفانه یکسری فیلم ها مناسب کلیپ نبودن ، کلیپ زیر ۲ دقیقه است و ما سعی کردیم از بیشتر فیلم ایستگاه هارو استفاده کنیم و نمیشد همه ی فایل هارو استفاده کنیم....
•
یه عده ای ناراحت شدن ازین بابت که امید دارم درکمون کرده باشن 🥲❤️
و همچنین حلالمون کرده باشند 🚶♂
کلیپ به این سنگینی رو تو یک روز تدوین کردن با وجود تموم کلاس های فشرده ای که برگزار میشد . 🙃
•
بچه های #پویش_فرشتگان_سرزمین_من شهر اصفهان بعد از اجرای تهران باز هم در مترو اصفهان برنامه اجرا کردن و غرفه زدن ولی هنوز که هنوزه وقتی از اجرای مترو تهران صحبت میشه میگیم ( اون اجرا جز معدود برنامه هایی بود که انقدرررر به دلمون نشست و دوستش داشتیم ) و خاطرات اون روز رو به همراه ذوق و لبخند تعریف میکنیم 😍😁
•
و بچه های رسانه اونجا بود که خستگی از تنشون بیرون اومد
اول بخاطر نگاه خدا و امام زمان (عج )
دوم بخاطر ذوق بچه ها و مسئولین که هرکسی میرسید میگفت ایول خوشمون اومد و ما کل اون روز لبخند روی لبمون بود ؛)))))
•
نتیجه ؛
برنامه هایی که انجام میدید و تصویر برداری انجام میدید، برای تدوین بدید دست یه آدم خوش ذوق
دست کسی که برنامه رو درک کرده باشه 😍😁
کسی که برای کار احترام قائل بشه
و در آخر کسی که تدوین بلد باشه😉
نکته شو متوجه شدی ؟!!
پایان
#روایت_مترو_تهران۱۴۰۱
| رسانه خط مقدم |
✓@moazeni81
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
¹. ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ رفته بودیم تهران یه خوابگاهی که تو نیاوران تهرانه و حالتی داره که انگار تو سراشیبی
🔵قسمت اول #روایت_مترو_تهران۱۴۰۱
خوندیش ؟!
قشنگ بود؟!
| رسانه خط مقدم |
✓@moazeni81
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
نوشته بود 📝 هروقت از دنیا بریدی و خسته شدی .. به سمت حسین (ع) فرار کن ... 🔸 جوانی خدمت امام جواد (
با دیدن عکس یه بنده خدایی (یکی از دوستانم که قبلا خیلی باهم صمیمی بودیم )
امشب یاد یه چیزی افتادم
که خیلی زمان خودش برای من سنگین بود ، هنوزم هست !
ولی خیلی رشد کردم...
و تنها راه نجاتم امام حسین (ع) بود..
به هر دلیلی ؛ اگه خسته و درمونده شدی!
اینکارو انجام بده👇
امام جواد ع فرمودند ؛
«فرّ الی الحسین»
به سمت حسین فرار کن ؛)
| رسانه خط مقدم |
✓@moazeni81
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
🔵قسمت اول #روایت_مترو_تهران۱۴۰۱ خوندیش ؟! قشنگ بود؟! | رسانه خط مقدم | ✓@moazeni81
⭕️ بیا نظرتو در مورد #روایت_مترو_تهران۱۴۰۱ برام بگو 👇
https://daigo.ir/secret/38216540
میدونی که واسم مهمه 😍😁
| رسانه خط مقدم |
✓@moazeni81
1. یادش بخیر روز اجرای مترو تهران به یکی از بچه ها گفتم بیاد عکس و فیلم بگیره 😂 ( نیرو نداشتیم 🚶♂)
2. بله یادمه داشتیم سر و صدا میکردیم ساعت ۶ صبح بود 😬😂
اون موقع ام درگیر تدوین یه کلیپ دیگه بودیم ، ولی یادم نمیاد کدوم کلیپ 🥲
#روایت_مترو_تهران۱۴۰۱
#گفت_و_گو_با_شما
| رسانه خط مقدم |
✓@moazeni81
هدایت شده از ناشناس 🍃
📪 پیام جدید
خعیلی خوب بود روایتت . دست به قلمت هم مث اخلاقت بیسته
#دایگو
هدایت شده از ناشناس 🍃
📪 پیام جدید
دمت گرم خاطرات رو زنده کردی:)))))
چه روزایی بودااا تو اون برفا چقدر خوردیم زمین کلاسای شبانه که همه میرفتن فقط چرت میزدن سر کلاس🤣
خیلی زود گذشت :)
#دایگو
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
📪 پیام جدید دمت گرم خاطرات رو زنده کردی:))))) چه روزایی بودااا تو اون برفا چقدر خوردیم زمین کلاسای
تا باشه از این خاطره های تلخ و شیرین بیاد موندنی 😁
برفا خودشون داستانی داشتن 😌😂
« آنچه گذشت ما زندگی کردیم
رشد کردیم و جوانه زدیم 🌱 »
#روایت_مترو_تهران۱۴۰۱
#گفت_و_گو_با_شما
| رسانه خط مقدم |
✓@moazeni81
هدایت شده از ربط عاشقی 🇵🇸🇮🇷
🚩 نقشآفرینی دختران در اربعین
نشستی صمیمانه با دهههشتادیها
💌 همه دختران شهر دعوتید...
🗓 زمان: دوشنبه ۲۲ مرداد ماه؛ ساعت ۸:۳۰ الی ۱۰:۳۰
📍مکان: خیابان بزرگمهر، کوچه ۶۴، مسجد حضرت قمربنیهاشم (علیهالسلام)، طبقه سوم
#نوجوان #دهه_هشتادی #اربعین۱۴۰۳
#اربعین #الی_اصحاب_الحسین
#بانوان_فعال_جبهه_فرهنگی_انقلاب
@rabteasheghi⏪
امروز صبح اینجا بودم
به نمایندگی از طرف مسئول #پویش_فرشتگان_سرزمین_من_اصفهان
جذابیت این جلسه برمیگشت به دخترانی که دهه هشتادی دغدغه مند حضور داشتند ...
و من یک چیز بسیار مهمی رو در حوزه ی رسانه متوجه شدم...
«مینویسمش ... »
| رسانه خط مقدم |
✓@moazeni81
هدایت شده از 🏴دختــران چــادری🏴
#حاجحسینیکتا :
همهنگاهشونبهماست..
مااونکاریڪهبایدمیکردیم،
راهکربلاروبازکردیم ..
شماهمیهکاریبکنید
راهظـهوربازشه ..!✨
#اربعین
🆔️ @clad_girls