عکس یکمی بی کیفیته
ولی پر از حس خوبه... 😌
از ایستگاه مترو اومدم بیرون و رفتم سمت خونه،
دیدم عه! 🧐
سر کوچه مون یه خونه ای رو چراغ قرمز بستن که نما داشته باشه
در پارکینگ رو هم باز گذاشتند و چایی و دمنوش میدن 🥺👌
صوت هم گذاشته بودن که داشت میگفت ؛
یا موسی ابن جعفر (ع)... 💔
و برای چندمین بار متوجه شدم که چقدر اهل بیت مارو دوست دارن
و دقیقا تو جایی که گیر کردی و ازشون مدد میخوای🥲 ، خودشون رو به بهترین نحو ممکن تو این دنیا نشون میدن که بهت بگن خیالت راحت ، همه چی حله وقتی با مایی ؛)❤️🩹
ولی امان از وقتی که ازشون جدا بشی...
خیلی دردناکه 😢
خیلی ...
خدا نیاره اون روزو
کاش اون روز رو نبینم اصلا..
اصلا بدون اهل بیتم مگه میشه زندگی کرد؟؟! 🙂☺️
| رسانه خط مقدم |
✓@moazeni81
.
راوی میگفت بعد از انفجاری که رخ داد رفتم پیش پای آقا مرتضی آوینی
گفتم زنده ای ؟!
گفت : هنوز نه ؛
.
خیلی وقت بود فکر میکردم یعنی چی ؟
خیلی عمیق بود
خیلی ...
اینکه آقا سید مرتضی آوینی به این لحظه میگفتن هنوز زنده نیستم
و پس از شهادت ایشون زنده شدن...
.
| رسانه خط مقدم |
✓@moazeni81
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این کارگاه هرچند کم 🤏
ولی خوب بود و چیزای مفیدی بهمون اضافه کرد 😇
یادگرفتیم تو این جنگ رسانه ای چطور میشه پررنگ شد و حقیقت رو نشون داد :) 📹💻
پن: کارگاه مستندسازی
با تدریس آقای شمقدری
| رسانه خط مقدم |
✓@moazeni81
.
امروز یکی قراره بیاد
یکی که خیلیییییی دوسش دارم
هممون بهش افتخار میکنیم
اصلا یه قهرمانههههه🥺😍
.
.
خیلی احساس خوبی دارم واسه اینکه برم بدرقه ش
واقعا حس میکنم وقتی بیاد خیلی چیزا تغییر میکنه 😎
.
.
من میخوام برم استقبالش😍😌
کی میاد بریم باهم؟! 🧐😇
.
👇👇👇
https://daigo.ir/secret/38216540
هدایت شده از ناشناس 🍃
📪 پیام جدید
بچه ها اون بلیت فلسطینه رو یادتون بیاد و برید استقبال
#دایگو