eitaa logo
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
196 دنبال‌کننده
571 عکس
163 ویدیو
14 فایل
▪️سرباز رسانه خط مقدم 📸 📌اینجا تجربیات دغدغه ها و تراوشات ذهنی ِ یک فرد رسانه ای فرهنگی رو می‌بینید ؛) روایت نویسی از نگاه من ... سخنی (واجب) بود من اینجام 👇🏻 @Mansure_moazeni
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از بَصائِر🇮🇷.
• ﺧﺪﺍﯾﺎ ؛ ﮔﻔﺘﻢ ﺩﺳﺖ ﺧﺎﻟﯽ ﺯﺷﺖ ﺍﺳﺖ ﻣﻬﻤﺎﻧﯽ ﺭﻓﺘﻦ ! ﺩﺳﺖ ﭘﺮ آمده ام … ﺩﺳﺘﯽ پر ﺍﺯ ﮔﻨﺎﻩ ، ﭼﺸﻤﯽ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺍﻣﯿﺪ !
بیدارین؟ 🧐 https://daigo.ir/secret/38216540 یه چیزیو تعریف کنم واستون 🥲
هدایت شده از ناشناس 🍃
📪 پیام جدید بله عزیزم بفرمایید❤️
چ استقبال گرررررمی😎🌸
‌ امروز اخرای کلاسم بود خیلی خیلی بی حوصله بودم و فقط منتظر این بودم که استاد بگه کلاس تموم شده که از کلاس بزنم بیرون😭😂 تا اینکه یه پیام از یه دوست بهم رسید انقدرررر خوشحال شدم که نگو...
خوب بخون ببین چی نوشته تا بگم چیشده بود🚶‍♀
تا حالا شده ‌کاکتوس بغل کنید؟ و هربار که بغلش میکنید تیغ هاش میره تو بدنتون و تیغ هارو از بدنتون در میارید و وقتی بدنتون پاکسازی شد دلتون تنگ بشه براش دوباره برید کاکتوس رو بغل کنید🚶‍♀ این حالت رو این دوست ما داشت... رفیق ما هم میدونست فقط و فقط داره به خودش آسیب میزنه ولی خب کاکتوس رو خیلی دوسش داشت..
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
تا حالا شده ‌کاکتوس بغل کنید؟ و هربار که بغلش میکنید تیغ هاش میره تو بدنتون و تیغ هارو از بدنتون د
‌ این روند ادامه داشت یه مدتی من میدونستم این رابطه سمّیِ و هیچ فایده ای نداره ولی خب نه چیزی میشنید و نه چیزی میدید فقط دنبال اون لحظه بود که کاکتوس رو بغل کنه ☠ و به آرامش برسه 😢 و اصلا براش مهم نبود هربار زخمی میشه و کلی طول میکشه تا اون زخم ها خوب بشه 🥲 شاید حتی یه وقتایی اون زخم های تبدیل به یه زخم عمیق و پر درد بشه و هیچوقت درمان نشه... با اینکه میدونست ‼️ براش اهمیتی نداشت... و هربار ، من نگران تر که چیکار میتونم بکنم⁉️
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
‌ این روند ادامه داشت یه مدتی من میدونستم این رابطه سمّیِ و هیچ فایده ای نداره ولی خب نه چیزی میشن
تصمیمی که گرفتم این بود تموم رابطه کاکتوسی رو کنارش باشم❤️‍🩹 وقتی از دستش عصبی میشد من باهاش احساس همدردی میکردم 💫 وقتی خوشحال بود باهاش من هم میخندیدم کنارش و فقط سعی میکردم کنارش باشم با تموم اتفاقات خوب و بد رابطه ی کاکتوسی 😇 و هرجایی میدیدم لازم هست بهش یادآور میشدم که این رابطه ی کاکتوسی ممکنه تورو نابود کنه و هرچی زودتر تمومش کنی به نفع خودته 🥲 قبول داشت حرفمو ولی جرئت تموم کردن و نداشت ... چون احساس میکرد تنها میشه و حتی کسی نیست تا بتونه بغلش کنه حتی کاکتوس... تا اینکه ؛
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
تصمیمی که گرفتم این بود تموم رابطه کاکتوسی رو کنارش باشم❤️‍🩹 وقتی از دستش عصبی میشد من باهاش احساس
بهش گوشزد میکردم این مسیر اشتباه هست با این کاری که میخوای انجام بدی خیلی اتفاقات بدتری میوفته و عواقبش رو براش میگفتم و قانع میشد یک وقتهایی دعواش میکردم تا به خودش بیاد و سعی کنه از احساساتش کم کنه وگرنه آسیب های خیلی بدتری به خودش میزد...
از نگاه مؤذنی 🇮🇷
بهش گوشزد میکردم این مسیر اشتباه هست با این کاری که میخوای انجام بدی خیلی اتفاقات بدتری میوفته و عوا
بلاخره آدم قرار نیست همیشه خوشحال باشه 😅👌 یکبار یادمه خیلی حال خوبی نداشتم🚶‍♀ اخر شب بود 🥺 داشت از اتفاقات روزمره ش با اون آدم کاکتوسی صحبت می‌کرد و می‌خندید و من داشتم پشت گوشی گریه میکردم😂 بهش نگفتم که من دارم گریه میکنم نگفتم که الان بیخیال این قضیه شو بعد صحبت میکنیم. و بعد که حرفاشو زد یه نکته از حرفاش و رفتاراش با اون طرف کاکتوسی گرفتم و همون شد سوژه ی اتفاقی که اگر ادامه بده اتفاقات خوبی نمی‌افته 👌🥸 و بخاطر ناراحتی ای که داشتم بهانه ای شد واسه اینکه یه دعوای ریز باهاش داشته باشم.. همیشه قرار نیست با عزیزم و لطافت پیش رفت ☠ یه وقتایی باید حقیقت رو پرت کرد تو صورت طرف تا به خودش بیاد 🥸 ( خودم هم همینجوریم ،فرقی نداره )
هدایت شده از ناشناس 🍃
📪 پیام جدید میشه یکم از راهکاراتونم بگید دوروبرم از نزدیک ترینام دچار این رابطه هان