*️⃣◻️*️⃣◻️*️⃣◻️
*️⃣◻️*️⃣◻️
*️⃣◻️
#معرفت_حضرت_قرآن (جلسه15 - قسمت اول)
#شئون_حضرت_قرآن
❇️شأن حضرت قرآن: ضُرِبَ فِيهِ الْأَمْثَال
⬅️قسمت سوم
*️⃣در قسمت های قبل بیان شد که یکی از شئون و شاخصه های حضرت قرآن این است که تمامی مَثَل و ضرب أمثالي که با دلالت آنها، خلق به حقیقت مطلق عالَم هدایت می گردند، در آیات آن بیان شده است «ضُرِبَ فِيهِ الْأَمْثَال» ؛
➖عنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ عَنْ أَبِيهِ عَنْ جَدِّهِ (علیه السلام) قَالَ: خَطَبَنَا أَمِيرُ الْمُؤْمِنِينَ (علیه السلام) خُطْبَةً فَقَالَ فِيها :
..فَالْقُرْآنُ آمِرٌ وَ زَاجِرٌ حُدَّ فِيهِ الْحُدُودُ وَ سُنَّ فِيهِ السُّنَنُ وَ ضُرِبَ فِيهِ الْأَمْثَال ..
📔البرهان في تفسير القرآن ؛ ج۱ ؛ ص۱۸
📔بحار الانوار ،ج۸۹ ص:۲۶
📔تفسیرعیاشی،ج۱ ص: ۷
🔷چنانکه در شریفه ٢٧ سوره مبارکه زمر وارد شده است:
«و لَقَدْ ضَرَبْنَا لِلنَّاسِ فِي هَذَا الْقُرْآنِ مِنْ كُلِّ مَثَلٍ لَعَلَّهُمْ يَتَذَكَّرُونَ»
(سوره زمر، آیه ۲۷)
✔️«من کلّ مَثَل»، دلالت دارد بر شمولیت تمامی أمثال در آیات حضرت قرآن؛ أنواع متکثر أمثال از آفاقی و أنفسی، به جهت دلالت بر یک حقیقتِ بسیط و أعظم: «أَنَّهُ الْحَقُّ»
«سَنُريهِمْ آياتِنا فِي الْآفاقِ وَ في أَنْفُسِهِمْ حَتَّى يَتَبَيَّنَ لَهُمْ أَنَّهُ الْحَقُّ ..»
(سوره فصلت، آیه ۵۳)
🔷بیان شد که أمثال صور مختلف دارند و هر مَثَلی به اندازه سعه ی خویش می تواند دال بر حقیقت باشد. در این قسمت، به شرح این مطلب و انواع مختلف أمثال در آیات حضرت قرآن میپردازیم.
◀️در نازل ترین مرتبه از صور مختلفه أمثال، أمثال «آفاقی» قرار دارند. این أمثال به کار برده می شوند تا بر مفهومی «أنفسی» دلالت داشته باشند.
☑️به عنوان نمونه خداوند عزوجل در آیات حضرت قرآن، به جهت توصیف معنای «نازل شدن حق بر قلوب» از مَثَل «نازل شدن ماء از آسمان» استفاده کرده است.
«أَنْزَلَ مِنَ السَّماءِ ماءً فَسالَتْ أَوْدِيَةٌ بِقَدَرِها فَاحْتَمَلَ السَّيْلُ زَبَداً رابِياً وَ مِمَّا يُوقِدُونَ عَلَيْهِ فِي النَّارِ ابْتِغاءَ حِلْيَةٍ أَوْ مَتاعٍ زَبَدٌ مِثْلُهُ كَذلِكَ يَضْرِبُ اللَّهُ الْحَقَّ وَ الْباطِلَ فَأَمَّا الزَّبَدُ فَيَذْهَبُ جُفاءً وَ أَمَّا ما يَنْفَعُ النَّاسَ فَيَمْكُثُ فِي الْأَرْضِ كَذلِكَ يَضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثال»
(سوره رعد، آیه ۱۷)
🔹بدین شرح که، آیه آفاقی نزول ماء به جهت دلالت بر حقیقتی أنفسی که آن نازل شدن حق یعنی ولایت امیرالمومنین علی (علیه السلام) بر قلوب است، در شریفه فوق مَثل زده و به کار برده شده ؛ همچنین توصیف ظرفیت و گنجایش متفاوت قلوب نسبت به نزول حق، با بیان اثرات متفاوت ماء بر زمین ها، مَثَل زده شده است.
➖«أَنْزَلَ مِنَ السَّماءِ ماءً» يقول أنزل الحق من السماء فاحتملته القلوب بأهوائها
➖ذو اليقين على قدر يقينه و ذو الشك على قدر شكه فاحتمل الهوى باطلا كثيرا و جفاء
➖فالماء هو الحق و الأودية هي القلوب
📔تفسير القمي ؛ ج١؛ ص٣۶٢
📔البرهان في تفسير القرآن، ج٣ ، ص: ٢۴٣
*️⃣◻️
*️⃣◻️*️⃣◻️
*️⃣◻️*️⃣◻️*️⃣◻️
کانال رسمی پاسخ به شبهات ، شایعات و مطالب روز در تلگرام، ایتا و سروش
http://telegram.me/mobahesegroup
https://eitaa.com/mobahesegroup
http://sapp.ir/mobahesegroup
https://www.instagram.com/mobahesegroup2
*️⃣◻️*️⃣◻️*️⃣◻️
*️⃣◻️*️⃣◻️
*️⃣◻️
#معرفت_حضرت_قرآن (جلسه15 - قسمت دوم)
#شئون_حضرت_قرآن
◀️ أمثال آفاقی کثیری که در آیات حضرت قرآن دیده می شود، از جمله مَثَل بینا و نابینا ؛ حیّ و میّت؛ ظلمات و نور، دلالت بر معانی أنفسی دارند و آن عبارت است از توصیف ایمان و کفر، حق و باطل، مؤمن و کافر.
چنانکه در روایات متعدد از حضرات تراجمة وحی الله (علیهم السلام) به این حقیقت اشاره شده است.
وَ ما يَسْتَوِي الْأَعْمى وَ الْبَصيرُ * وَ لاَ الظُّلُماتُ وَ لاَ النُّورُ *
وَ لاَ الظِّلُّ وَ لاَ الْحَرُورُ * وَ ما يَسْتَوِي الْأَحْياءُ وَ لاَ الْأَمْواتُ ...
(سوره فاطر، آیات ۱۹ تا ۲۲)
🔰بدیهی است که دلالت این أمثال بر معانی خویش، دارای مراتب است. بدین شرح که:
☑️«نور» در مطلق معنا، دلالت دارد بر «حقیقت ایمان » یعنی وجود مقدسه آل محمد (علیهم السلام)؛ و «ظلمت» در مطلق معنا، دلالت دارد بر «حقیقت کفر» یعنی اعداء آل محمد (علیهم السلام) :
فالنور هم آل محمد عليهم السلام و الظلمات عدوهم
📔الكافي ؛ ج١ ؛ ص٣٧۵
📔البرهان فی تفسیر القرآن، ج ۱:ص ۵۲۵.
📔بحار الانوار، ج ١۵ ص ١٧
☑️در مراتب نازل تر، مَثل «نور» در مقابل «ظلمت»، و یا مَثل «حیّ» در مقابل «میّت» به هر «مؤمنی» در مقابل هر «کافری» می تواند دلالت داشته باشد ؛ به میزان بهره ای که آن مؤمن از حقیقت ایمان برده و یا میزان متصف بودن کافر به کفر خویش.
➖عن ابی عبدالله (علیه السلام):
.. فَالْحَيُّ الْمُؤْمِنُ وَ الْمَيِّتُ الْكَافِر
📔الكافي ؛ ج۲ ؛ ص۵
⏪ أمثال متعددی همچون أنعام (چارپایان)، أصنام (بت ها)، أعيان نجس (خون و شراب...)، أعمال حرام ( قمار و ربا..) در آیات حضرت قرآن، در مطلق معنا دلالت بر اعداء آل محمد (علیهم السلام) دارند و در مراتب نازل تر، به هر کافری به میزان پذیرشی که از ولایت اعداء داشته باشد ، دلالت می کند.
➖عن أبي عبد الله (عليه السلام) :
▫️عدُوُّنَا فِي كِتَابِ اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَ.. الْأَصْنامُ وَ الْأَوْثانُ وَ الْجِبْتُ وَ الطَّاغُوتُ.. .
📔تأويل الآيات الظاهرة في فضائل العترة الطاهرة ؛ ص۲۱
➖قالَ اَبِي عَبْدِ اللَّهِ (علیه السلام):
▫️عدُوُّنَا فِي كِتَابِ اللَّهِ عَزَّوجَلَ ... الْخَمْرُ وَ الْمَيْسِرُ وَ الْأَنْصابُ وَ الْأَزْلامُ .. وَ الْمَيْتَةُ وَ الدَّمُ وَ لَحْمُ الْخِنْزِيرِ
📔تأويل الآيات الظاهرة في فضائل العترة الطاهرة ؛ ص۲۲
*️⃣◻️
*️⃣◻️*️⃣◻️
*️⃣◻️*️⃣◻️*️⃣◻️
کانال رسمی پاسخ به شبهات ، شایعات و مطالب روز در تلگرام، ایتا و سروش
http://telegram.me/mobahesegroup
https://eitaa.com/mobahesegroup
http://sapp.ir/mobahesegroup
https://www.instagram.com/mobahesegroup2
*️⃣◻️*️⃣◻️*️⃣◻️
*️⃣◻️*️⃣◻️
*️⃣◻️
#معرفت_حضرت_قرآن (جلسه15- قسمت سوم)
#شئون_حضرت_قرآن
⏺نه تنها «أمثال آفاقی» در آیات حضرت قرآن، دارای صور متعدد هستند و هر صورتی از صور نیز به مرتبه ای از مراتب، وجه ای از وجوه و شأنی از شئون معنای أنفسی دلالت می کند ، بلکه «أمثال أنفسی» نیز خود دارای مراتب اند.
◀️چنانکه در آیات حضرت قرآن هر جا که لفظ «شیطان» به کار برده شده، در مرتبه ای ظاهر بر «ابلیس ملعون» (شیطان جنّ) دلالت دارد و در مرتبه ای دیگر و باطنی بر «شیاطین إنس» یعنی اعداء آل محمد (علیهم السلام) دلالت می کند.
🔰بنابراین در آیات حضرت قرآن:
✔️هم «أمثال» دارای صور متکثره و متعدده هستند؛
یعنی انواع مختلف أمثال از آفاقی و أنفسی و.. «کلّ مَثل» بیان شده است تا حق نزد بندگان تبیین گردد،
✔️هم هر صورتی از صور (چه آفاقی و چه أنفسی) دارای مراتب است تا بندگان در هر بار به مرتبه ای از مراتب معنایی و بطنی از بطون و وجه ای از وجوه آن مَثَل دلالت گردند؛
یعنی با بهره مندی از نورانیت عقل ، پس از ظاهر شدن مرتبه ای نازل تر از معنای مَثل ، بر مفهوم و مرتبه ای بالاتر و عمیق تر از آن رهنمون گردند.
🔷منکشف شدن حقائق نهفته در هر مَثلی از أمثال متکثره ی حضرت قرآن ، مطابق شریفه زیر، با نورانیت عقل و علم ممکن است :
«وَ تِلْكَ الْأَمْثالُ نَضْرِبُها لِلنَّاسِ وَ ما يَعْقِلُها إِلاَّ الْعالِمُون»
(سوره عنکبوت، آيه ۴۳)
🖋بررسی این شأن حضرت قرآن در قسمت بعد ادامه دارد..
*️⃣◻️
*️⃣◻️*️⃣◻️
*️⃣◻️*️⃣◻️*️⃣◻️
کانال رسمی پاسخ به شبهات ، شایعات و مطالب روز در تلگرام، ایتا و سروش
http://telegram.me/mobahesegroup
https://eitaa.com/mobahesegroup
http://sapp.ir/mobahesegroup
https://www.instagram.com/mobahesegroup2
4_293413254921716282.mp3
4.12M
#جزء_بیست_و_دو به روش تحدیر (تندخوانی)
@mobahesegroup
شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِيٓ أُنْزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَيِّنَاتٍ مِنَ الْهُدَىٰ وَالْفُرْقَانِ ۚ ...
[این است] ماه رمضان كه قرآن در آن نازل شده، قرآنی كه سراسرش هدایتگر مردم است و دارای دلایلی روشن از هدایت میباشد، و مایه جدایی [حق از باطل] است... (بقره،۱۸۵)
🍀 طرح بهار قرآن 🍀
1⃣ فایل صوتی قرائت جزء 22 به روش تحدیر (تندخوانی)
2⃣ فایل صوتی چکیده تفسیر جزء 22
👇👇👇
@mobahesegroup
هدایت شده از کانال رسمی پاسخ به شبهات و شایعات
AUD-20200515-WA0005.mp3
7.83M
🌺چکیده تفسیر جزء بیست و دو
مفسر:استاد زارعی (ستاد مهارتهای تفسیر قرآن کریم)
تحت نظارت حجه الاسلام والمسلمین قرائتی
🔆گروه قرآنی مصیر
@mobahesegroup
🌺 #امام_صادق علیه السلام:
آنكه مالک خشم خود نباشد، مالک عقل خود نيست.
مَن لَم يَملِك غَضَبَهُ لَم يَملِك عَقلَهُ.
تحف العقول صفحه۳۷۱
💠 @mobahesegroup
📜📚📜
📚📜
📜
#معرفی_سادات (جلسه10)
#سادات
#بررسی_فقهی
بسم الله الرحمن الرحیم
« فَلْيَنْظُرِ الْإِنْسانُ مِمَّ خُلِقَ، خُلِقَ مِنْ ماءٍ دافِقٍ، يَخْرُجُ مِنْ بَيْنِ الصُّلْبِ وَ التَّرائِبِ »
📜 معرفی رساله فقهی «رسائل الشریف المرتضی»
🖊 تأليف سيد ابوالقاسم على بن حسين موسوى بغدادى (معروف به سید مرتضی علم الهدی)
☑️ جمهور فقیهان در باب خمس و در مسئله مستحق خمس، و تعدادی در باب وقف بر اولاد، مبتنی بر ادله اجتهادی راجع به ملاک سیادت بحث کرده و در این خصوص دو رأی عمده وجود دارد:
➖ ملاک سیادت أعم از صلب و رحم می باشد.
بر این اساس، منتسبین از جانب پدر یا مادر، سادات بوده و مستحق خمس می باشند.
➖ ملاک سیادت، صلب است.
براین اساس تنها منتسبین از جانب پدر، سادات و مستحق خمس می باشند.
👇 بررسی ریشه اختلاف :
از علل اختلاف رأی در این خصوص به مبحث « حقیقت یا مجاز » در علم اصول فقه بازمی گردد :
📍 لازم بذکر است که مبنای این نظریه به یکی از علمای علم لغت عرب در اهل سنت بازمی گردد که در اصول فقه بر مبنای آن راجع به موضوع له الفاظ آرایی بیان شده است، که بحمدلله تبارک و تعالی در سلسله اصول فقه نورانی، این مسئله منقح شده است .
▪️ تقریر محل اختلاف :
اطلاق اسم ولد به اولاد بنات، حقیقت است یا مجاز ؟
پاسخ :
➖ سید مرتضی و عده ای دیگر :
✔️ اطلاق اسم ولد لغتا هم بر ذکور و هم بر اناث
ظاهر و عموم لفظ نیز مؤید آن است که اطلاق اسم ولد بر نوادگان دختری حقیقت است و اطلاق مجازی تحکُّم (فاقد دلیل) است، چون هنگام شک در استعمال، أصالة الحقیقة جاری می شود.
پس مدعی مجاز، به دلیل عدول از ظاهر و مخالف اصل بودن ، باید ادعای خود را مدلل کند.
➖ عده ای دیگر از فقها:
استعمال لفظ ولد برای نوه پسری حقیقت و برای نوه دختری مجاز است. لذا عرفا انتساب شخصی به شخص دیگر هنگامی حقیقی است که فقط از جهت پدر باشد.
↩️ در حالیکه لازمۀ این رأی، استعمال یک لفظ در آن واحد بر اکثر معنای واحد که محال است.
مثلا در صورتیکه وقف بر اولادِ اولاد انشا شود،
موقوف علیهم هم بر نوه دختری و هم پسری اطلاق می شود و امامیه بر این امر اجماع دارند، این درحالیست که کسی در این باب تردید نکرده است !
✳️ البته هریک از قائلان به آیات و روایاتی مانند روایت مولانا امام کاظم علیه السلام جهت تبیین آرای خویش استناد کرده اند که در ادامه، ضمن بررسی رساله مذکور به آنها خواهیم پرداخت.
📜
📖📜
📜📖📜
کانال رسمی پاسخ به شبهات ، شایعات و مطالب روز در تلگرام، ایتا و سروش
http://telegram.me/mobahesegroup
https://eitaa.com/mobahesegroup
http://sapp.ir/mobahesegroup
https://www.instagram.com/mobahesegroup2
🔴خیانت در سایه تغافل مسئولین
دکتر علیرضا زاکانی، نماینده منتخب مردم قم در مجلس یازدهم با انتشار توئیتی به نکته مهم و تاسف باری از پست تلگرامی #شهیندخت_مولاوردی، چهره اصلاحطلب و معاون سابق #روحانی در امور زنان و خانواده اشاره کرده است.
🔸زاکانی نوشته است: « 15مه روز جهانی خانواده مقدمه ای شد که خانم مولاوردی مشاور آقای روحانی با اعلام تغییر ساختار خانواده عکسی با دونماد #همجنسبازی را بعنوان ساختارهای متفاوت خانواده منتشر نماید. این سقوط اخلاقی یا فقدان فهم حداقلی از خانواده می بایست از سوی آقای روحانی محکوم شود».
🔻پ ن:
سیاست ها، مواضع خاص و همچنین اظهارات مولاوردی در سال های مدیریت او در راس معاونت امور زنان و خانواده در دولت یازدهم بارها و بارها مورد انتقاد جدی قرار گرفته بود. سیاست هایی که به نام زنان و در دفاع از حقوق آنها ولی در عمل علیه زنان مسلمان ایرانی بود.
دفاع از دختران خیابان انقلاب (!) که به کشف حجاب میپرداختند و یا لایک پست مسیح علینژاد، ضدانقلاب فراری و مجری طرح «چهارشنبه های سفید» هم از جمله خیانتهای اوست.
@mobahesegroup
❌ به نظر شما هدف از انتشار این تصویر با متن کاملا بی محتوای ذیلش توسط معاون سابق امور زن و خانواده دولت جمهوری اسلامی ایران چیست⁉️
تست زنی جامعه برای ورود به فاز بعدی اجرای سند توسعه پایدار ⁉️
یا اعلام غیر رسمی تلاش برای حمایت از قوم لوط در ایران⁉️
#فساد_مسئولان
@mobahesegroup
⭕️ من خیلی خوشبینم مثلا نمیگم شهیندخت مولاوردی عامدانه عکس خانواده همجنس باز گذاشته،
میگم اینقدر نمیفهمه که تو کانالش چی میزاره.
متاسفم که از مسئولین مملکت ماست.
👉 @mobahesegroup
#اتمام_حجت_با_مولاوردی
بسم الله القاصم الجبارین
🔴هشدار‼️
نفوذ فرهنگی در سایه تغافل مسولین در جریان است.
متاسفانه در سایه تغافل متولیان امر، بار دیگر خانم شهیندخت مولاوردی (مشاور رئیس جمهور در امور زنان) با هنجار شکنی و مقابله با فرهنگ دینی و در راستای اجرای سند 2030 و حساسیت سنجی جامعه اسلامی اقدام به انتشار مطلبی در تایید همجنسبازی نمود.
شب گذشته خانم مولاوردی در ایام شهادت مولی الموحدین با هدف دین زدایی، در پیج و کانالهاش عامدانه تصویری از انواع خانواده مورد تایید طراحان سند 2030 که شامل خانواده ی همجنسگرای دوزن و یک فرزند و دو مرد
و یک فرزند میباشد منتشر نموده است.
مجموعه مبلغات شهر تهران و طلاب حوزه های علمیه، فعالین فرهنگی و خانواده های شهدا و دین مدار با اعتراض نسبت به عملکرد این جریان نفوذ، از مسولین امر تقاضا دارند با چنین رفتارهایی برخورد قضایی و قانونی انجام شود.
و با استناد به ماده ۶۳۹ قانون مجازات
اسلامی که ترویج همجنسگرایی از مصادیق تشویق مردم به فساد و فحشا و فراهم آوردن موجبات آن محسوب می گردد و تا ده سال حبس دارد از مراجع ذیصلاح و قوهقضاییه تقاضای اشد مجازات برای مرتکبین چنین جرایمی از جمله خانم مولاوردی که سابقه متعدد در این امر داشته، را داریم.
رونوشت:
قوه قضاییه
مراجع تقلید عظام
دفتر نهاد رهبری
شورای عالی انقلاب فرهنگی
و خانواده های شریف ایرانی
#اتمام_حجت_با_مولاوردی
#نشر_حد_اکثری
کانال رسمی پاسخ به شبهات ، شایعات و مطالب روز در تلگرام، ایتا و سروش
http://telegram.me/mobahesegroup
https://eitaa.com/mobahesegroup
http://sapp.ir/mobahesegroup
https://www.instagram.com/mobahesegroup2
تصویری که خانم مولاوردی معاون امور زنان رئیس جمهور به مناسبت روز خانواده منتشر کرده، تبلیغ ازدواج همجنسگرایان!
البته از کسی که از تروریست حمایت کرده و پست مصی علینژاد رو لایک کرده انتظار بیشتری نیست ولی اینکه چرا همچین آدمی معاون امور زنانه جای تعجب داره!!
@mobahesegroup
⭕️تبلیغ همجنس گرایی در کانال شهیندخت مولاوردی
شهیندخت مولاوردی در کانال تلگرامی خود به مناسبت روز جهانی خانواده مطلبی را منتشر کرده که در تصویر آن، اشکال انحرافی و مذموم خانواده های همجنس گرای ۲ زن و یک فرزند و دو مرد و یک فرزند دیده می شود.
🔺بر اساس قوانین کشور ترویج همجنس گرایی به استناد ماده ۶۳۹ قانون مجازات اسلامی از مصادیق تشویق و ترغیب مردم به فساد و فحشا و فراهم آوردن موجبات آن(هم ردیف خانه های فساد) محسوب می گردد و تا ده سال حبس شاملش می شود.
🔺گفتنی است خانم مولاوردی در دوران مسئولیت خود (در مهرماه ۹۴) نیز با برگزاری نشستی در راستای به رسمیت شناختن روسپیگری جرم فراهم آوردن موجبات فساد را مرتکب شده بود. شنیده ام پرونده ای هم در همین خصوص در دادسرای فرهنگ و رسانه علیه وی تشکیل شده است.
@mobahesegroup
یاران و همراهان گرامی تا بحال نسبت به عملکرد خانم مولاوردی و امثال ایشان کوتاهی کرده ایم که به خود اجازه میدهند در روزی که بنام جمعیت نام گذاری شده طرفداران پرو پا قرص سند ۲۰۳۰ علنا به اجرای تعهد پلیدشان بپردازند.
چند وقت پیش هم ایشان در جلسه ای به حمایت از روسپیگری پرداخته بود.
از همه همراهان درخواست میکنیم
امروز را باتوجه به اینکه در آستانه شب قدر ۲۳ رمضان به سر میبریم
هم از خداوند متعال و امام زمان درخواست کنیم شر این معاندین سرسپرده به غرب را غز سر این مملکت اسلامی کم کند
و هم درانتشار این پیامها انقدر تلاش کنیم تا بدست مراجع ذیصلاح رسیده
و به این لجن پراکنی های معاندین داخلی رسیدگی نمایند
از طرف تمامی خانواده های اخلاق مدار
#اتمام_حجت_با_مولاوردی
کانال رسمی پاسخ به شبهات ، شایعات و مطالب روز در تلگرام، ایتا و سروش
http://telegram.me/mobahesegroup
https://eitaa.com/mobahesegroup
http://sapp.ir/mobahesegroup
https://www.instagram.com/mobahesegroup2
در رابطه با پست تلگرامی خانم مولاوردی نکاتی لازمه گفته بشه:
1/ایشون در تبریک روز جهانی خانواده گفتن که ساختار خانواده تغییر کرده و خب تو تصویر پستم منظورشون از تغییرو که همون به رسمیت شناختن #همجنسبازی هست میشه دید. اما این اولین بارشون نیست که از همجنسبازی حمایت کردن... https://t.co/iX0GC9AVI7
👉 @mobahesegroup
🔺دومینوی #نفوذفرهنگی در عالم خواب و بیداری
🔸واقعا رسالت یک رسانه چیست؟ خط قرمزش کجاست و نظام حساسیت های رسانه ای شامل چه عناصر و متغیرهایی است؟ رصد و دیده بانی فرهنگ جامعه اگر مسئولیت درجه یک رسانه نباشد پس چه دردی را دوا خواهد کرد و آیا لای جرز دیوار نمی خورد؟
🔸با اعتماد به سکوت کدامین رسانه ها و همکاری و توجیه کدامین مقام و مسئول سیاسی و فرهنگی و... می توان در عالم خواب و بیداری و خیلی رک و راست، اساس #هویت و متغیراصلی یکپارچگی دینی و اجتماعی یک جامعه را هدف قرار داد؟ آیا بحران #کرونا را بستر خلوتی برای نفوذ فرهنگی یافته اند یا قصد #تمرکززدایی از خبر و اتفاق دیگری را دارند...الله اعلم!
🔸خانمی دولتی که در حد یک شهرستان هم نتوانسته بود ابتکار و تخصص و شایستگی اش را به اثبات برساند، حال در جایگاه یک مقام مسئول و مشاور دولتی بقول خودش در عالم خواب و بیداری پستی را فوروارد و در کانال خود بارگزاری می کند که برای تبریک روزجهانی خانواده، اساس #خانواده را زیر سوال می برد.
🔸این ترفند رسانه ای که #ذائقه و حساسیت نظام فکری رسانه ای و فرهنگی جامعه را محک می زند تا به عادی سازی #همجنس_بازی یا گرایی منجر شود نامش چیست؟
آیا از #مارپیچ_سکوتی که حاکم و طراح بلامنازع آن دولت و #وزارت_ارتباطات است و بازی بدون توپ وزارت فرهنگ و ارشاد می توان سراغی از شخص یا شاخص دیگری گرفت؟
🔸واقعا #سبک_زندگی_اسلامی چندمین مهره از دومینوی نفوذ فرهنگی تفکر لیبرال حاکم بر فرهنگ و رسانه ماست که بایستی فتح شود؟ آیا به آخر خط رسیده ایم یا هنر و رسانه #لیبرال زیر سایه دولت سکولار، خیلی رو بازی می کند؟
🔸خانم #مولاوردی حواستان به نسل جوان و نوجوان امروز جامعه قطعا نیست ولی کودکان این جامعه را مدتی است که #پروتکل های_۲۰۳۰ جهانی شما و دولت فخیمه تان در برخی نقاط کشور و با چراغ نیمه روشن و خاموش در نوردیده است..
آری باور می کنیم از شما که از فرط خستگی و در عالم خواب و بیداری، فقط قصد تبریک روزجهانی خانواده را داشتید ولاغیر...
علیرضامحمدلو، پژوهشگر و مدرس سوادرسانه
#اتمام_حجت_با_مولاوردی
#نشر_حداکثری
کانال رسمی پاسخ به شبهات ، شایعات و مطالب روز در تلگرام، ایتا و سروش
http://telegram.me/mobahesegroup
https://eitaa.com/mobahesegroup
http://sapp.ir/mobahesegroup
https://www.instagram.com/mobahesegroup2
🔰 توئیت جالب یک کاربر عراقی درباره حضرت آقا
👉 @mobahesegroup
به کجا چنین شتابان خانم مولاوردی؟
از نظریه عقیم کردن کارتن خوابها بگذریم
از ارتباط و حمایت از نزار زاکا جاسوس آمریکایی لبنانی بگذریم
از حمایت وپشتیبانی از اجرای سند ننگین20:30بگذریم
از حمایت و کامنت بازی با مصی علینژاد هم ک بگذریم
این تبلیغ همجنس گراییت رو کجای دلمون بذاریم؟
✍️«رئیس جمهور باخ»
کانال رسمی پاسخ به شبهات ، شایعات و مطالب روز در تلگرام، ایتا و سروش
http://telegram.me/mobahesegroup
https://eitaa.com/mobahesegroup
http://sapp.ir/mobahesegroup
https://www.instagram.com/mobahesegroup2
🌄(2) استراتژی قورباغه آبپز،
سالهاست که بهصورت نرم وارد تمام عرصههای فرهنگی_سیاسی ایران شده است
ولی
هیهات که ما ساکت بنشینیم و از اصل اسلام عقبنشینی کنیم.
پ.ن : تبلیغ همجنسگرایی و حذف آن پست در کانال تلگرامی #مولاوردی
که شاید برای آماده سازی و سنجش واکنشها و جو جامعه بوده است
🔗 پروینخانم اعتصابی۳ Parvin
@mobahesegroup
قابل توجه مراجع ذیصلاح
و قوه قضاییه
🔰ما با برخورد جدی و جامع با همه تخلفات ایشان از سال ۹۳ واجلاس مربوط به روسپیگری و....را تا امروز که عادی سازی انحراف قوم لوط !!! را اشاعه داده اند
بصورت مطالبه جدی از قوه قضاییه خواستاریم
🔰و سوال از علت عدم برخورد جدی با او وتاکید بر منع تبعیض بین مجرمین نور چشمی با سایر مجرمین را از مقامات مسئول داریم
🔰 و این مطالبه گری ما ملت شهید پرور می تواند کمک بحث جمعییت هم باشد
زیرا که این ها نه تنها به فکر جمعییت نیستند بلکه به ترویج روشهای کاهش از جمله ترویج روابط انحرافی همجنس ها که عملا مانع تولید نسل میشود می پردازند
🔰 اینها همه مشق ارباب در سند ۲۰۳۰ است که در نتیجه حلقه ای است که ارباب به گردن کشورها انداخته ومی برد هرجا که خاطر خواه اوست
🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻
گزارشی تیتروار از تخلفات ایشان👇👇
🔻برگزاری اجلاس روسپیکری در عاشورای ۹۳
🔻اشاعه ی عادی سازی روابط آزاد دختر و پسر بدون قانون شرع بنام ازدواج سفید
🔻تعریف مکرر ایشان از تغییر روابط خانواده و شکل خانواده
🔻قراردادهای مشکوکی که ایشان بسته وکمیسیون ماده ۹۰ مجلس پیگیری و محکوم کرده و به قوه قضاییه ارجاع شده در سال ۹۴
🔻و اینکه چرا تاکنون رسیدگی نشده است
🔻مطرح کردن عقیم سازی کارتون خوابها
🔻ارسال اسامی و مشخصات زنان خودسرپرست و زنان مطلقه به خارج از کشور
🔻بازگشایی راه جاسوسان به کشور همچون نزار زاکا
و.......
کانال رسمی پاسخ به شبهات ، شایعات و مطالب روز در تلگرام، ایتا و سروش
http://telegram.me/mobahesegroup
https://eitaa.com/mobahesegroup
http://sapp.ir/mobahesegroup
https://www.instagram.com/mobahesegroup2
⁉️ متن شبهه :👇👇
مگر امیر المومنین ( ع ) فرمودند: در عفو لذتیست که در انتقام نیست، پس چرا قاتل امام علي علیه السلام عفو نشد؟ ، مگر ائمه ( ع ) مظهر بخشش نیستند؟ پس چرا امام حسن ( ع ) ابن ملجم را عفو نکرد ؟
✅پاسخ شبهه :👇👇👇
1⃣ قاتل در زمانی بخشیده میشود که از کرده خود پشیمان باشد توبه کرده باشد و عذر خواهی کند در صورتی که ابن ملجم اینگونه نبود بلکه از جنایت خود راضی و خوشحال بود. به تعبیر دیگر #مفسد_الارض بود که اگر عفو میشد به جنایات دیگری دست میزد.
2⃣ ام کلثوم نزد ابن ملجم ملعون رفت و فرمود: «ای دشمن خدا امیرالمؤمنین علیه السلام را کشتی؟» ابن ملجم گفت: «من امیرالمومنین علیه السلام را نکشتم بلکه پدر تو را کشتم.» ام کلثوم گفت: «امیدوارم که این ضربت به پدرم ضرری نرساند.» ابن ملجم گفت: «گویا می بینم که بر مرگ پدرت شیون و زاری می کنی زیرا به خدا قسم ضربتی بر او زدم که اگر این ضربت بر همه اهل زمین فرود آمده بود هیچ یک از آنان را زنده نمی گذاشت.
3⃣ در نقلی امده است او خواهان صحبت درگوشی با امام مجتبی بود که حضرت نپذیرفت و فرمود غرضش آن است که گوش مرا به دندان بگیرد. پس آن ملعون گفت: واللَّه که اگر می گذاشت، گوشش را از سرش جدا می کردم.(2) پس مشخص است که او نه توبه کرد نه پشیمان بود.
4⃣ قصاص حقی است که بر ولی دم مفروض است و این حق از هیچ کس برداشته نمیشود. ولی دم حقی دارد که برای او ثابت است. اما اگر حضرت علی علیه السلام زنده میماند شاید قصه فرق میکرد همانگونه که حضرت فرمود اگر ماندم خودم میدانم که چه رفتاری با او داشته باشم و اگراز دنیا رفتم فقط یک ضربه به او بزنید.
5⃣ امام هم حق الله است و هم حق الناس و یک موضوع شخصی نیست و نمیشود به سادگی از کنار ان عبور کرد. پیامبر فرمود انا و علی ابوا هذه الامه (3) .بنابر این امت فرزند او هستند و فرزند از حق پدرش نمیگذرد .
پی نوشت:
1. فتال نیشابوری، محمد بن حسن؛ روضة الواعظین، قم، انتشارات رضی، بیتا، ج 1 ص 134
2. فرحة القری، ترجمه، مجلسی، ص 59
3. مجلسی، بحارالانوار ج 16 ص 95
کانال رسمی پاسخ به شبهات ، شایعات و مطالب روز در تلگرام، ایتا و سروش
http://telegram.me/mobahesegroup
https://eitaa.com/mobahesegroup
http://sapp.ir/mobahesegroup
https://www.instagram.com/mobahesegroup2