💎 به اطلاع علاقمندان می رساند 💎
❇️مباحث علمی حضرت حجت الاسلام و المسلمین خادمی کوشا با عناوین 👇🏻
🔰 خارج فقه مسائل مستحدثه با عنوان «مسائل فقهی بازیهای رایانه ای»
🔰خارج اصول فقه با عنوان : «موضوع شناسی در مسائل مستحدثه»
🔹 در کانال دروس استاد به آدرس زیر بارگزاری می گردد.🔹
🆔 @khademi_koosha
💎سلسه نشست های دومین همایش علوم انسانی-اسلامی ، پژوهش و فناوری💎
🔸حکمرانی بازی های رایانه ای🔸
🎙ارائه دهنده :حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی خادمی کوشا
📝دبیر علمی : حجت الاسلام وحید ارغوانی فلاح
🕰زمان : دوشنبه 1400/9/22 ، ساعت 8 الی 10
📌مکان : ابتدای خیابان معلم ،سالن همایش های غدیر ، طبقه منفی 2
🌐لینک جلسه آنلاین : Dte.bz/danaee
حکمرانی بازی های رایانه ای.mp3
48.29M
🔶سلسله نشست های دومین همایش(مجازی)علوم انسانی – اسلامی،پژوهش و فناوری
⬅️حکمرانی بازی های رایانه ای
👤ارائه دهنده : حجت الاسلام و المسلمین محمد علی خادمی کوشا عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
اولین نشست حکمرانی و بازی های رایانه ای - دکتر فیروزآبادی.mp3
20.54M
💢 صوت اولین نشست از سلسله نشستهای "حکمرانی و بازی های رایانه ای"
💠 ارائه دهنده: دکتر فیروزآبادی
🔸 موضوع: چیستی و ضرورت حکمرانی بر/ در / با / بازی های رایانه ای
———— 🌾🎋🍃🎋🌾 ————
💠 مرکز دانش بازی های رایانه ای
🌐 eitaa.com/modaber_net
💠 سومین نشست از "سلسله نشستهای الگوی فقهی بازیهای رایانهای"
🔸 با موضوع: روش موضوع شناسی مسائل مستحدثه با تطبیق بر بازیهای رایانهای
🔻 ارائه دهنده: حجتالاسلام و المسلمین محمدعلی خادمی کوشا
🔹 ناقد اول: حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدرضا کدخدایی (مدیر علمی موسسه شناخت)
🔹 ناقد دوم: حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی اکبریان (دانشیار پژوهشگاه فرهنگ و علوم اسلامی)
🔴 زمان: دوشنبه ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ _ ساعت ۱۸
💢 مکان: بلوار جمهوری، کوچه۲، ساختمان انجمنهای علمی حوزه
🌐 لینک پخش زنده: 👇👇👇👇 https://noo.rs/r2esB
💠➣┅───────────
🔰 کانال مرکز دانش بازیهای رایانهای
https://eitaa.com/modaber_net
💠 چهارمین نشست از "سلسله نشستهای الگوی فقهی بازیهای رایانهای"
🔸 با موضوع: نقش انواع پرداخت کنندهها، در قمار بودن بازیهای رایانهای
🔻 ارائه دهنده: حجتالاسلام و المسلمین محمدعلی خادمی کوشا
🔴 زمان: یکشنبه ۱۴۰۱/۰۶/۱۳ _ ساعت ۱۸
💢 مکان: مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور)
🌐 لینک پخش زنده: 👇👇👇👇
https://noo.rs/Dwnud
💠➣┅───────────
🔰 کانال مرکز دانش بازیهای رایانهای
https://eitaa.com/modaber_net
📣📣📣 #اطلاعیه_آموزشی
💠 پنجمین سال درس خارج فقه مسائل مستحدثه توسط حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی خادمی کوشا برگزار می گردد.
🔸 این درس با موضوع تعاملات بازی های رایانه ای در سال تحصیلی ۱۴۰۱ _ ۱۴۰۲ ادامه مییابد.
🕌 مکان: قم، مدرسه امام کاظم علیهالسلام
⏰ زمان: از ۱۰ مهرماه ۱۴۰۱، از ساعت 7 تا 8
💠➣┅───────────
🔰 کانال مرکز دانش بازیهای رایانهای
https://eitaa.com/modaber_net
📣📣📣 #اطلاعیه_آموزشی
💠 سومین سال درس خارج اصول فقه مسائل مستحدثه توسط حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی خادمی کوشا برگزار می گردد.
🕌 مکان: قم، مدرسه امام کاظم علیهالسلام
⏰ زمان: از ۱۰ مهرماه ۱۴۰۱، از ساعت 7 تا 8
💠➣┅───────────
🔰 کانال مرکز دانش بازیهای رایانهای
https://eitaa.com/modaber_net
📣📣📣 #اطلاعیه_آموزشی
🔴 #اصلاحیه
💠 پنجمین سال درس خارج فقه مسائل مستحدثه توسط استاد محمدعلی خادمی کوشا برگزار می گردد.
🔸 موضوع: جلوههای هنری در بازی های رایانه ای
🕌 مکان: قم، مدرسه آیتالله بروجردی (مدرسه خان) ، طبقه دوم ، مدرس ۲۴
⏰ زمان: از ۱۰ مهرماه ۱۴۰۱، از ساعت 7 تا 8
💠➣┅───────────
🔰 کانال مرکز دانش بازیهای رایانهای
https://eitaa.com/modaber_net
📣📣📣 #اطلاعیه_آموزشی
🔴 #اصلاحیه
💠 سومین سال درس خارج اصول فقه توسط استاد محمدعلی خادمی کوشا برگزار می گردد.
🔸 موضوع: بررسی حجیت اصل کرامت و اصل عدالت و حجیت و اعتبار ظنون در موضوع شناسی
🕌 مکان: قم، مدرسه آیتالله بروجردی (مدرسه خان) ، طبقه دوم ، مدرس ۲۴
⏰ زمان: از ۱۰ مهرماه ۱۴۰۱، از ساعت 7 تا 8
💠➣┅───────────
🔰 کانال مرکز دانش بازیهای رایانهای
https://eitaa.com/modaber_net
💠 حجت الاسلام و المسلمین خادمی کوشا، استاد درس خارج فقه بازیهای رایانهای:
🔸 نباید از ظرفیت های این موضوع مهم غفلت کنیم. امروزه بازی های رایانه ای بهترین فرصت برای انتقال بهترین معارف است. امروزه بازی های رایانه ای بهترین فرصت برای تربیت های ماندگار در روح و روان کودکان است.
🔹 قضاوت عجولانه برخی در مورد بازی های رایانه ای، مانند برخی قضاوت های ساده اندیشان در مورد صدا و سیمای زمان های گذشته است. در اینکه بازی های رایانه ای دچار انحرافاتی هستند شکی نیست ولی اینکه ما می توانیم در همین زمینه دست به اصلاح و بهره گیری در زمینه های مثبت بزنیم به هیچ وجه قابل انکار نیست. و همچنین اینکه این توانایی برای ما و این ظرفیت برای بازی ها وجود دارد نیز به هیچ وجه قابل انکار نیست.
🔸 موضع گیری های ناپخته می تواند این فرصت ها را از ما بگیرد. این یکی از آسیب هایی است که در ورود دین پژوهی به عرصه بازی های رایانه ای وجود دارد. یکی دیگر از آسیب های روشن در زمینه ی دین پژوهی بازی ها، ابراز نظرهای غیر مستدل و سطحی انگارانه است.
🌐 متن کامل مصاحبه:
http://modaber.net/بازی-های-رایانه-ای-بهترین-فرصت-برای-انت/
💠➣┅───────────
🔰 کانال مرکز دانش بازیهای رایانهای
https://eitaa.com/modaber_net
💠 نشست "ابعاد فقهی تعاملات مالی در بازی های رایانه ای"
🔸 ارائه دهنده: حجت الاسلام و السلمین محمدعلی خادمی کوشا
⏱زمان: سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱، ساعت ۱۶
🔺 مکان: قم، میدان معلم، مرکز فقهی ائمه اطهار علیهمالسلام، طبقه۲، سالن اجتماعات
🌐 لینک وبینار: www.markazfeqhi.com/live
💠➣┅───────────
🔰 کانال مرکز دانش بازیهای رایانهای
https://eitaa.com/modaber_net
📝مقاله نقش انواع پرداختکنندههای مالی در قماربودن بازیهای رایانهای
#معرفی_منابع
📌 نوعی از بازیهای رایانهای دارای پرداختهایی داخل بازی در صورت باختن یک طرف بازی است. درباره نقش انواع پرداختکنندهها با وجود تنوع آنها و تفاوت ماهیت و نقش آنها در قماربودن بازیهای رایانهای، پژوهشی مستقل که نقش پرداختکنندهها را در چنین بازیهایی تبیین کند وجود ندارد.
🔸 پژوهش حاضر درصدد پاسخ به مطالبات مهم بازیسازان اسلامی در ارائه ضوابط فقهی برای طراحی پرداختکنندهها و پاسخگویی به مطالبه بخش وسیعی از مسلمانان مصرفکننده بازیهای رایانهای بهمنظور پرهیز از قماریبودن بازیها تدوین شده است.
♨️ نتیجه تحقیق حاضر با مطالعه فقهی انواع پرداختکنندهها و بررسی تحلیلی چهار قسم پرداختکننده: ۱. دو طرف بازی ۲. یک طرف بازی ۳. شخص ثالث ۴. نرمافزار؛ تعیین قماریبودن نوع اول و برخی حالتهای نوع چهارم با روش تطبیق عناصر رکنی قمار بر اقسام پرداختکننده در بازیهای رایانهای است.
📚جهت دریافت فایل مقاله از طریق لینک زیر اقدام فرمایید 👇👇👇
modaber
💠➣┅───────────
🔰 کانال مرکز دانش بازیهای رایانهای
https://eitaa.com/modaber_net
💠 تبیین مدل ارزیابی بازیهای رایانهای توسط بنیاد ملی بازیهای رایانهای در سایت "فهم بازی"
🔴 ارائه دهنده: دکتر آرین طاهری، پژوهشگرو کارشناس فرهنگی بازیهای رایانهای و مسئول سابق سایت "فهم بازی"
🔰 محورهای نشست:
▫️ درآمدی به رسانه شناسی بازی
▫️ساحت های پنجگانه تجربه کاربران در مواجهه با بازی
▫️«فهم بازی» و معرفی الگویی برای ارزیابی فرهنگی بازی ها
🕗 زمان: پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱، ساعت ۸ تا ۱۲
🏫 مکان: قم، بلوار جمهوری، کوچه ۲، ساختمان انجمنهای علمی حوزه
📝 علاقهمندان به شرکت (حضوری یا مجازی) در نشست، نام و نام خانوادگی خود را به ادمین کانال @modaber_net ارسال نمایند.
💠➣┅───────────
🔰 کانال مرکز دانش بازیهای رایانهای
https://eitaa.com/modaber_net
📣📣 قابل توجه پدر و مادرها، مبلغین، فعالین فرهنگی، گیمرها و ...
♨️ اولین نشست بررسی روش تحلیل بازیهای رایانهای
💠 با شرکت در این نشست می توانید در مدت ۴ ساعت با حاصل فعالیتهای پژوهشی ۴ سالهی متخصصین بنیاد ملی بازیهای رایانهای، تا حدی آشنا بشید و نسبتا قدرت تحلیل بازیهای رایانهای رو به دست بیارید.
💪💪 برای به دست آوردن قدرت تحلیل بازیهای رایانهای در کنار شما هستیم.
📌 ثبت نام و اطلاعات تکمیلی نشست 👇👇👇
🌐 https://eitaa.com/joinchat/3505324044C4089177b7e
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 نظام ردهبندی ESRA چیست ؟
♨️ آنچه پدر و مادرها در مورد بازیهای رایانهای باید بدانند
#رده_بندی_بازی_ها
💠➣┅───────────
🔰 کانال مرکز دانش بازیهای رایانهای
https://eitaa.com/joinchat/3505324044C4089177b7e
🔴 قوانین مصرف بازیهای رایانهای در کشورهای مختلف
🔸 شانگهای - چین در سال 2021 افراد زیر 18 سال را از انجام بیش از سه ساعت بازی های ویدیویی در هفته منع کرده است، یک مداخله اجتماعی سختگیرانه که به گفته آنها برای رفع اعتیاد رو به رشد به چیزی که زمانی آن را "تریاک معنوی" می نامید، لازم میدانستند.
🔹 به گزارش خبرگزاری دولتی شین هوا، آنها افراد زیر 18 سال را به یک ساعت بازی در روز [از ساعت 8 بعد از ظهر تا 9 شب] در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه محدود می کنند. و افراد زیر 18 سال در غیر روزها و ساعات تعیین شده اجازه بازی کردن ندارند. آنها همچنین می توانند به مدت یک ساعت، در همان ساعات تعیین شده، در روزهای تعطیل رسمی نیز بازی کنند.
📎 لینک خبر 👈 nbcnews
💠➣┅──────────
🔰 کانال مرکز دانش بازیهای رایانهای
https://eitaa.com/joinchat/3505324044C4089177b7e
🔴 آخرین آمار تعداد بازیکنان (گیمرهای) بازی های رایانهای در ایران
🕹 بیش از ۳۴ میلیون بازیکن بازیهای رایانهای و دیجیتالی با میانگین سنی ۲۳ سال
🔸 دکتر اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع هیئت مدیره بنیاد ملی بازیهای رایانهای با بیان اینکه هیچ محصولی همانند بازیهای دیجیتالی از مصرف بالای فرهنگی در کشور برخوردار نیست، گفت: برهمین اساس باید با فرهنگسازی، بر ذائقهسازی بازیکنان بازیهای رایانهای و دیجیتال برنامهریزی کرد تا بتوان بیشترین نسبت را میان رشد فکری نسل کودک و نوجوان با هویت ملی و دینی ایجاد کرد.
💠➣┅───────────
🔰 کانال مرکز دانش بازیهای رایانهای
https://eitaa.com/joinchat/3505324044C4089177b7e
🕹 پیربابا (بازی آشپزی - موکبداری)
#معرفی_بازی_سالم
🔸 یک بازی ایرانی متفاوت در سبک آشپزی
فرصتی برای تجربه نذری پختن و موکبداری
💠 ویژگیهای بازی:
_ داستان خوب
_ تصویر و صوت مناسب
_ بازی هم برای دختران و هم برای پسران مناسب است
_ گیم پلی بازی برای بچههای بالای ۶ سال مناسب است.
_ دیالوگهای جذاب جهت علاقهمند شدن کودکان به خدمت رسانی و تعاملات اجتماعی مثبت
📎 لینک دانلود 👈 cafebazaar
💠➣┅───────────
🔰 کانال مرکز دانش بازیهای رایانهای
https://eitaa.com/joinchat/3505324044C4089177b7e
💎 یک نکته مهم در مورد عصبانیت بچهها بعد یا حین انجام بازی رایانهای
🔸 به این نکته توجه کنید که عصبانیت یا رفتارهای خشن بچهها بعد از بازی یا حین بازی، همیشه به خاطر بد بودن آن بازی رایانهای نیست، بلکه گاهی به خاطر نادرست بودن نوع بازی کردن بچهها یا برخورد ما با بچههاست.
به عنوان مثال گاهی رفتارهای خشن بچهها وقتی اطرافشان سروصداست یا وقتی شما آنها را برای انجام کاری صدا میکنید، شبیه عصبانیت آنها حین تماشای یک فیلم جذاب یا یک بازی فوتبال مهم است. حتی تا حدی شبیه عصبانیت والدین است وقتی وسط دیدن اخبار مهمی، بچهها شلوغ می کنند یا بچهها شبکه تلوزیون رو عوض میکنند.
💠 دو پیشنهاد طلایی برای والدین:
۱. سعی کنیم برای بازی کردن بچههایمان زمان تعیین کنیم و به آن زمان احترام بگذاریم.
۲. در میزان زمانی که برای بازی بچهها تعیین می کنیم، طول زمان هر مرحله از بازی را در نظر بگیریم تا زمان تعیین شده، اواسط یک مرحله یا در نقاط پایانی بازی تمام نشود و چنانچه زمان کوتاهی برای بازی بچهها مد نظرتان است، فقط اجازهی بازیای را به او بدهید که مدت زمان لازم برای اتمام هر مرحلهی آن با مدت زمان مد نظرتان تناسب داشته باشد.
#خشونت #سواد_مصرف #والدین
💠➣┅───────────
🔰 کانال مرکز دانش بازیهای رایانهای
https://eitaa.com/joinchat/3505324044C4089177b7e
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 قسمتی از #گیم_پلی بازی #پیر_بابا
💎 راهکار طلایی برای والدین
اگر فرصت انجام بازی را ندارید یا فرزند نوجوانتان مایل نیست شما در کنارش هنگام بازی حضور داشته باشید، یکی از راههایی که می تواند شما را تا حدی با فضای بازی و گیم پلی بازی آشنا کند، دیدن استریم بازی یا دیدن فیلم گیم پلی بازی است.
🔸 برای این منظور کافی است در اینترنت عبارت "گیم پلی" به اضافه اسم بازی مدنظرتان را جستجو کنید. در اکثر موارد از این طریق می توانید با قسمتهایی از فرآیند بازی آشنا شوید.
💪💪 برای به دست آوردن قدرت تحلیل بازیهای رایانهای در کنار شما هستیم.
#راهکار_طلایی #تحلیل_بازی #معرفی_بازی_سالم
💠➣┅───────────
🔰 کانال مرکز دانش بازیهای رایانهای
https://eitaa.com/joinchat/3505324044C4089177b7e
💠 تحلیل بازی رایانهای بدون شناخت قسمتهای مختلف آن ممکن نیست
1⃣ #تعامل_در_بازی
🔸 بازی رایانه ای مانند سایر بازیها از تعامل برخوردار است یعنی بازیکن در ارتباط با بازی فعالیتهایی انجام میدهد.
قسمتی از این فعالیتهای بازیکن را شما می توانید، مشاهده کنید. مثل حرکت دستها، انگشتان، صحبت کردنشان، صداهایی که انتخاب میکنند بشنوند و ...
🔰 اما بازی لایهی دیگری نیز دارد که در درون بازیکن شکل میگیرد و منشا بروز رفتار در بازیکن میشود. بازیکن براساس ادراکاتی که از بازی دریافت میکند، در درونش دنیای بازی ترسیم میشود و در آن دنیا سعی میکند، کارهایی را انجام دهد که برندهی آن دنیا باشد نه بازنده. به همهی این فعالیتهای بازیکن در بازی، تعامل در بازی میگوییم.
💎 راهکار طلایی برای خانوادهها:
سعی کنید دنیای بازی فرزندانتان را مستقیما از طریق بازی کردن، یا غیر مستقیم از طریق تماشای گیمپلی و استریم بازی یا تماشای بازی کردن فرزندتان درک کنید. و فعالیتهایی که پیروزی و موفقیت فرزندتان در دنیای بازی متوقف بر آنهاست را بشناسید.
آن وقت اولین قدم برای تحلیل یک بازی را برداشتهاید.
💪💪 برای به دست آوردن قدرت تحلیل بازیهای رایانهای در کنار شما هستیم.
#راهکار_طلایی #تحلیل_بازی
💠➣┅───────────
🔰 کانال مرکز دانش بازیهای رایانهای
https://eitaa.com/joinchat/3505324044C4089177b7e
♨️ بیستمین رویداد "game for change" (گیم برای تغییر)
💢رویداد Games for Change ، از سال 2004، برنامهها و رویدادهایی را برای افراد در سنین مختلف و با سوابق مختلف، ارائه کرده است تا بتوانند در مورد ارتباط بازیها و تأثیرات اجتماعی به کاوش، یادگیری و ایجاد بپردازند.
♻️ بیست سال است که عدهای برای ایجاد تغییرات از طریق بازی فکر میکنند، نظریه میدهند و در بازیها اعمال میکنند و بازخورد میگیرند. آنها برای ایجاد تغییر از طریق بازی تلاش میکنند.
⁉️ اما سوال اینجاست که برای ایجاد چه تغییری تلاش میکنند؟ آیا هنوز فکر میکنید، بازی صرفا یک بازی است؟ و بدون هیچ دغدغهای میتوانیم فرزندانمان و خودمان را در اختیار آن قرار دهیم ؟
💪💪 برای به دست آوردن قدرت تحلیل بازیهای رایانهای در کنار شما هستیم.
#اخبار_بازی #تحلیل_بازی
💠➣┅───────────
🔰 کانال مرکز دانش بازیهای رایانهای
https://eitaa.com/joinchat/3505324044C4089177b7e
📈 آخرین آمارهای مصرف بازیهای رایانهای در ایران براساس پیمایش سال ۱۴۰۰
💢 پیمایش بنیاد ملی بازیهای رایانهای در سال ۱۴۰۰، نشان میدهد که ۳۴ میلیون بازیکن در ایران وجود دارد که از این میزان ۴۱ درصد آن را زنان و ۵۹ درصد را مردان تشکیل میدهند. براساس یافتههای حاصل از پیمایشهای بنیاد ملی بازیهای رایانهای در مجموع از سال ۱۳۸۹ تا ۱۴۰۰ تعداد کل بازیکنان ایرانی با نرخ رشد ترکیبی سالیانه برابر با ۷ درصد افزایش داشته است. این رشد در سالهای اول دهه ۱۳۹۰ بیشتر بوده که دلیل اصلی آن در این سالها رشد بازیهای موبایل و افزایش ضریب نفوذ اینترنت و دسترسی گسترده به موبایل و اینترنت اعلام شده است.
💠➣┅───────────
🔰 کانال مرکز دانش بازیهای رایانهای
https://eitaa.com/joinchat/3505324044C4089177b7e