💎 یک نکته مهم در مورد عصبانیت بچهها بعد یا حین انجام بازی رایانهای
🔸 به این نکته توجه کنید که عصبانیت یا رفتارهای خشن بچهها بعد از بازی یا حین بازی، همیشه به خاطر بد بودن آن بازی رایانهای نیست، بلکه گاهی به خاطر نادرست بودن نوع بازی کردن بچهها یا برخورد ما با بچههاست.
به عنوان مثال گاهی رفتارهای خشن بچهها وقتی اطرافشان سروصداست یا وقتی شما آنها را برای انجام کاری صدا میکنید، شبیه عصبانیت آنها حین تماشای یک فیلم جذاب یا یک بازی فوتبال مهم است. حتی تا حدی شبیه عصبانیت والدین است وقتی وسط دیدن اخبار مهمی، بچهها شلوغ می کنند یا بچهها شبکه تلوزیون رو عوض میکنند.
💠 دو پیشنهاد طلایی برای والدین:
۱. سعی کنیم برای بازی کردن بچههایمان زمان تعیین کنیم و به آن زمان احترام بگذاریم.
۲. در میزان زمانی که برای بازی بچهها تعیین می کنیم، طول زمان هر مرحله از بازی را در نظر بگیریم تا زمان تعیین شده، اواسط یک مرحله یا در نقاط پایانی بازی تمام نشود و چنانچه زمان کوتاهی برای بازی بچهها مد نظرتان است، فقط اجازهی بازیای را به او بدهید که مدت زمان لازم برای اتمام هر مرحلهی آن با مدت زمان مد نظرتان تناسب داشته باشد.
#خشونت #سواد_مصرف #والدین
💠➣┅───────────
🔰 کانال مرکز دانش بازیهای رایانهای
https://eitaa.com/joinchat/3505324044C4089177b7e
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 قسمتی از #گیم_پلی بازی #پیر_بابا
💎 راهکار طلایی برای والدین
اگر فرصت انجام بازی را ندارید یا فرزند نوجوانتان مایل نیست شما در کنارش هنگام بازی حضور داشته باشید، یکی از راههایی که می تواند شما را تا حدی با فضای بازی و گیم پلی بازی آشنا کند، دیدن استریم بازی یا دیدن فیلم گیم پلی بازی است.
🔸 برای این منظور کافی است در اینترنت عبارت "گیم پلی" به اضافه اسم بازی مدنظرتان را جستجو کنید. در اکثر موارد از این طریق می توانید با قسمتهایی از فرآیند بازی آشنا شوید.
💪💪 برای به دست آوردن قدرت تحلیل بازیهای رایانهای در کنار شما هستیم.
#راهکار_طلایی #تحلیل_بازی #معرفی_بازی_سالم
💠➣┅───────────
🔰 کانال مرکز دانش بازیهای رایانهای
https://eitaa.com/joinchat/3505324044C4089177b7e
💠 تحلیل بازی رایانهای بدون شناخت قسمتهای مختلف آن ممکن نیست
1⃣ #تعامل_در_بازی
🔸 بازی رایانه ای مانند سایر بازیها از تعامل برخوردار است یعنی بازیکن در ارتباط با بازی فعالیتهایی انجام میدهد.
قسمتی از این فعالیتهای بازیکن را شما می توانید، مشاهده کنید. مثل حرکت دستها، انگشتان، صحبت کردنشان، صداهایی که انتخاب میکنند بشنوند و ...
🔰 اما بازی لایهی دیگری نیز دارد که در درون بازیکن شکل میگیرد و منشا بروز رفتار در بازیکن میشود. بازیکن براساس ادراکاتی که از بازی دریافت میکند، در درونش دنیای بازی ترسیم میشود و در آن دنیا سعی میکند، کارهایی را انجام دهد که برندهی آن دنیا باشد نه بازنده. به همهی این فعالیتهای بازیکن در بازی، تعامل در بازی میگوییم.
💎 راهکار طلایی برای خانوادهها:
سعی کنید دنیای بازی فرزندانتان را مستقیما از طریق بازی کردن، یا غیر مستقیم از طریق تماشای گیمپلی و استریم بازی یا تماشای بازی کردن فرزندتان درک کنید. و فعالیتهایی که پیروزی و موفقیت فرزندتان در دنیای بازی متوقف بر آنهاست را بشناسید.
آن وقت اولین قدم برای تحلیل یک بازی را برداشتهاید.
💪💪 برای به دست آوردن قدرت تحلیل بازیهای رایانهای در کنار شما هستیم.
#راهکار_طلایی #تحلیل_بازی
💠➣┅───────────
🔰 کانال مرکز دانش بازیهای رایانهای
https://eitaa.com/joinchat/3505324044C4089177b7e
♨️ بیستمین رویداد "game for change" (گیم برای تغییر)
💢رویداد Games for Change ، از سال 2004، برنامهها و رویدادهایی را برای افراد در سنین مختلف و با سوابق مختلف، ارائه کرده است تا بتوانند در مورد ارتباط بازیها و تأثیرات اجتماعی به کاوش، یادگیری و ایجاد بپردازند.
♻️ بیست سال است که عدهای برای ایجاد تغییرات از طریق بازی فکر میکنند، نظریه میدهند و در بازیها اعمال میکنند و بازخورد میگیرند. آنها برای ایجاد تغییر از طریق بازی تلاش میکنند.
⁉️ اما سوال اینجاست که برای ایجاد چه تغییری تلاش میکنند؟ آیا هنوز فکر میکنید، بازی صرفا یک بازی است؟ و بدون هیچ دغدغهای میتوانیم فرزندانمان و خودمان را در اختیار آن قرار دهیم ؟
💪💪 برای به دست آوردن قدرت تحلیل بازیهای رایانهای در کنار شما هستیم.
#اخبار_بازی #تحلیل_بازی
💠➣┅───────────
🔰 کانال مرکز دانش بازیهای رایانهای
https://eitaa.com/joinchat/3505324044C4089177b7e
📈 آخرین آمارهای مصرف بازیهای رایانهای در ایران براساس پیمایش سال ۱۴۰۰
💢 پیمایش بنیاد ملی بازیهای رایانهای در سال ۱۴۰۰، نشان میدهد که ۳۴ میلیون بازیکن در ایران وجود دارد که از این میزان ۴۱ درصد آن را زنان و ۵۹ درصد را مردان تشکیل میدهند. براساس یافتههای حاصل از پیمایشهای بنیاد ملی بازیهای رایانهای در مجموع از سال ۱۳۸۹ تا ۱۴۰۰ تعداد کل بازیکنان ایرانی با نرخ رشد ترکیبی سالیانه برابر با ۷ درصد افزایش داشته است. این رشد در سالهای اول دهه ۱۳۹۰ بیشتر بوده که دلیل اصلی آن در این سالها رشد بازیهای موبایل و افزایش ضریب نفوذ اینترنت و دسترسی گسترده به موبایل و اینترنت اعلام شده است.
💠➣┅───────────
🔰 کانال مرکز دانش بازیهای رایانهای
https://eitaa.com/joinchat/3505324044C4089177b7e
🕹 بازی تیزبال
#معرفی_بازی_سالم
🔸 یک بازی ایرانی متفاوت در سبک اکشن
فرصتی برای انجام نبردهای هوایی با استفاده از ۲۰ جنگنده متنوع و سلاحهای متنوع
💠 ویژگیهای بازی:
✅ داستان خوب
✅ تصویر و صوت عالی
✅ گیم پلی بازی برای بچههای بالای ۷ سال مناسب است که توان خواندن متن و اعداد رو داشته باشند.
✅ داشتن ۵ فضای بازی متفاوت که عبارتنداز: سه عملیات متنوع آنلاین (آنلاین تیمی، آنلاین دریایی و آنلاین آزاد) و دو عملیات آفلاین (داستانی و رقابتی)
✅ گرافیک پیشرفته سه بعدی
✅ 20 جنگنده بومی ایرانی و مدرن
✅ 60 کیلومتر مربع محیط چشم نواز و متفاوت
✅ شبیه سازی کنترل هواپیما به صورت دقیق و راحت
📎 لینک دانلود 👈 cafebazaar
💠➣┅───────────
🔰 کانال مرکز دانش بازیهای رایانهای
https://eitaa.com/joinchat/3505324044C4089177b7e
🔴 کرسی ترویجی «نقش جهت پرداخت در موضوع شناسی فقهی قمار در بازی های رایانه ای»
🔸 ارائه دهنده: حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی خادمی کوشا
🔸 ناقدین: حجت الاسلام و المسلمین حسنعلی علی اکبریان و دکتر بهروز مینایی
🔸 دبیرعلمی: حجت الإسلام محمود عبداللهی
⏰ زمان: یکشنبه مورخ 21/12/1401 از ساعت 10 تا 12
🏫 مکان: قم، پردیسان، دانشگاه باقرالعلوم علیهالسلام، تالار سردار شهید سلیمانی
🌐 لینک حضور مجازی در نشست:
Dte.bz/feqhconf
💠➣┅───────────
🔰 کانال مرکز دانش بازیهای رایانهای
https://eitaa.com/modaber_net
📣 گزارش نشست مدل ارزیابی بازیهای رایانهای + فایل تصویری نشست در سایت مرکز دانش بازیهای رایانهای در دسترس علاقهمندان میباشد.
🌐 لینک مطلب:
http://modaber.net/مدل-ارزیابی-بازی-های-رایانه-ای/
💠➣┅───────────
🔰 کانال مرکز دانش بازیهای رایانهای
https://eitaa.com/modaber_net
... در حال برگزاری
⭕️ نشست علمی: تبیین، تشریح و الزامات اجرای الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت
🔸سخنرانان:
- حجتالاسلاموالمسلمین دکتر محمدحسین بهرامی
- حجتالاسلاموالمسلمین دکتر قاسم ترخان
- حجتالاسلاموالمسلمین دکتر حبیب داستانی
- حجتالاسلاموالمسلمین عسگر درخشان دوست
- حجتالاسلاموالمسلمین رضا حاجی حسینی
- حجتالاسلاموالمسلمین مصطفی اسماعیلی
- حجتالاسلاموالمسلمین صفرعلی قهرمانی
- حجتالاسلاموالمسلمین حمید برزکار
- دکتر محمدرضا قاسمی
📆 زمان برگزاری: پنجشنبه ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ ساعت 08 صبح
🏢 مکان: قم، بلوار امین، خیابان جمهوری اسلامی، ساختمان مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور
🌐 لینک حضور مجازی در نشست:
noo.rs/dwnud
❗️جهت شرکت در نشست به آیدی @cssa_ir پیام دهید.
🔴 تحریمها به بازیهای رایانهای هم رسید
🔸 اخیرا شرکتهای مختلفی ارائه خدمات به مخاطبین ایرانی را متوقف کردهاند. و گیمرهای ایرانی را با مشکل مواجه کردهاند خصوصا کسانی که مدتها برای ارتقای سطح بازیشان وقت گذاشته بودند و هزینه کرده بودند.
🔸 از جمله این شرکتها، Super Cell هست که تولیدکننده بازیهای کلش آف کلنز و کلش رویال و ... هست.
✍ این میزان از تبعیت بازیسازان کشورهای دیگر از سیاستهای تحریمی آمریکا در نوع خودش جالب و قابل تامل هست.
💠➣┅───────────
🔰 کانال مرکز دانش بازیهای رایانهای
https://eitaa.com/modaber_net
⭕️ واکنش برخی کاربران به تحریم ایران توسط شرکت سازنده بازی کلش آف کلنز
🔸 با این همه پلیر در ایران ، سوپرسل بازهم خنجر از پشت زد.
💠➣┅───────────
🔰 کانال مرکز دانش بازیهای رایانهای
https://eitaa.com/modaber_net
🔴 اولین دوره جامع موضوع شناسی بازیهای رایانهای
💠 با اعطای گواهی از:
▪️ انستیتو ملی بازی سازی
▪️ دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه علم و صنعت
▪️ مرکز دانش بازیهای رایانهای
✳️ ویژه طلاب دروس خارج فقه و اصول و سطوح عالی حوزه (سطح ۲ و ۳)
🗓 زمان دوره:
۲۱ تا ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۴
▫️ دوره به دو صورت حضوری و مجازی برگزار میگردد.
🌐 جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت موسسه عالی فقه و علوم اسلامی به آدرس زیر مراجعه فرمایید
https://mfos.ir/MTBR/
💠➣┅───────────
🔰 کانال مرکز دانش بازیهای رایانهای
@modaber_net
جهت ارتباط با پشتیبان دوره به آیدی زیر پیام ارسال فرمایید.
@Channels_ADMIN1
🗓 برنامه آموزشی اولین دوره جامع موضوع شناسی بازی های رایانه ای
🔴 به اطلاع علاقه مندان می رساند سرفصل های بخش اول این دوره و برنامه آموزشی این بخش به شرح فوق می باشد.
💠➣┅───────────
🔰 کانال مرکز دانش بازیهای رایانهای
@modaber_net
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اولین دوره جامع موضوع شناسی با حضور حدود ۸۰ نفر از طلاب سطوح عالی حوزه در دو قالب حضوری و برخط ، شروع به کار کرد.
💠➣┅───────────
🔰 کانال مرکز دانش بازیهای رایانهای
@modaber_net
📣 به زودی برخی از محتوای کلاسهای این دوره را در همین کانال در اختیار علاقهمندان قرار خواهیم داد.
💠➣┅───────────
🔰 کانال مرکز دانش بازیهای رایانهای
@modaber_net
📣 قابل توجه شرکت کنندگان در اولین دوره جامع موضوع شناسی بازیهای رایانهای
💢 به اطلاع میرساند پس از پایان دوره، ظرفیت فعالیت در عرصههای زیر برای فارغ التحصیلان دوره فراهم گردیده است:
▫️ دورهی ماهیانه فعالان عرصه بازیهای رایانهای جهت تبادل نظرات با اساتید و متخصصین این عرصه، و نقد و بررسی بازیهای رایانهای
▫️ همکاری پژوهشی با گروههای فقه، تربیت و حکمت در عرصه بازیهای رایانهای و مشارکت در پروژههای پژوهشی
▫️ همکاری با کارگروه آموزش سواد مصرف بازیهای رایانهای مرکز جهت تهیه طرح درس و کسب آمادگی جهت اعزام مبلغ تخصصی
▫️ همکاری با کارگروه ایدهپردازی با موضوع "تقویت جایگاه خانواده در بازیهای رایانهای" جهت آماده سازی و پیشنهاد طرحهای تولید بازی به بنیاد ملی بازیهای رایانهای
▫️ همکاری در برگزاری نشستهای تخصصی ، دورههای آموزشی و پشتیبانی سایت مرکز دانش بازیهای رایانهای
🔻 جهت کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبان دوره تماس حاصل فرمایید.
💠➣┅───────────
🔰 کانال مرکز دانش بازیهای رایانهای
@modaber_net
🔴 بازدید مدیرعامل محترم بنیاد ملی بازی های رایانه ای از اولین دوره جامع موضوع شناسی بازیهای رایانهای
🔸 آقای حاجی هاشمی در سفری یک روزه به قم ، ضمن بازدید از کلاسهای این دوره ، به گفتگو با طلاب سطوح عالی حوزه و پاسخگویی به سوالات و دغدغههای ایشان پرداختند.
💠➣┅───────────
🔰 کانال مرکز دانش بازیهای رایانهای
@modaber_net