✅۴۰۰ سال قبل ✅
غوغای شیخ حر عاملی
⛔️سانسور مهدیین⛔️
قسمت سوم :
✡️دروغ بزرگ مبلغین فرقه همبوشیه به پیروان خود
==================
مبلغین فرقه هفت شاخه ایی همبوشیه با این دروغ که علماء در طول تاریخ احادیث مهدیین را مخفی کرده اند تا مردم به امام سیزدهم بعد از امام زمان
خصوصا در زمان حاضر
به وجود احمد اسماعیل بصری از طایفه همبوش
پی نبرند!
بدنبال فریب پیروان خود هستند.
🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️
✅۳- شیخ حر عاملی
(تولد ۱۰۳۳-وفات ۱۱۰۴)
صاحب کتاب وسائل الشیعة وکتب وزین روایی ، نابغه دهر در امر احادیث اهل بیت علیهم السلام
چهارصد سال قبل راه مدعیان دروغین را با
❌حدیث وصیت
❌واحادیث مهدیین
بسته است.
این عالم فرهیخته یک باب مستقل از کتاب خود را (باب یازده) به بررسی حکومت مهدیین بعد از امام زمان و رد این نظریه اختصاص داده است. و شش شبهه قدیمی از احادیث و ادعیه در این مورد را پاسخ میدهد:
شبهاتی که مبلغین مغرض یا بی سواد فرقه همبوشی بنظرشان سر بوده و احمد اسماعیل تازه انها را کشف کرده
شیخ حر میگوید:
حدیث کتاب شیخ طوسی از احادیث سنیان است (الایقاظ ص۴۰۲)
در ضمن شیخ حر معتقد است در کلمه ابنه یک نقطه جابجا شده و کلمه ابیه (پدرش ) درست است که منطبق بر احادیث متواتر ما میباشد.
سپس شیخ حر :
نظر علمای زیر را در رد احادیث مهدیین و حکومت فرزندان امام عصر و رد این احادیث و بیان احادیث انحصار دوازده امام را نقل میکند:
علمایی که شیخ حر نام میبرد :
🔹شیخ صدوق
🔹برقی(محاسن)
🔹شیخ مفید(الارشاد)
🔹علامه طبرسی(اعلام الوری)
🔹سید مرتضی
🔹علامه علی بن یونس عاملی بیاضی (الصراط المستقیم)
📕مدرک
کتاب الایقاظ من الهجعة
باب یازده ص۳۹۳ ببعد
🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️🅾️
✅بیدار شوید:
اتباع احمد اسماعیل در ادامه تدلیس خود یکی از نقل کنندگان حدیث وصیت را
شیخ حر عاملی میدانند
و دو مدرک (اثباة الهدی و الایقاظ) از مدارک خود را به این عالم بزرگ شیعی اختصاص داده تا با اسم او مردم را فریب دهند
بدون اینکه اشاره کنند
که این محقق بزرگ این حدیث را نقل وسپس ❌رد کرده است!!!!
@modaein
بسم الله الرحمن الرحیم
اتباع احمد بصری روایتی را ذکر میکنند و میگویند که شعار أحمد أحمد مربوط به انصار احمد بصری(که آنرا یمانی میدانند) است:
عن الامام الباقرع :
ان لله کنزا بال#طالقان لیس بذهب ولا فضه اثنا عشر الفا بخراسان شعارهم «احمد احمد » یقودهم شاب من بنی هاشم علی بغله شهباء علیه عصابه حمراء کانی انظر الیه عابر الفرات فاذا سمعتم بذلک فسارعوا الیه ولوحبوا علی الثلج《 منتخب الانوار المضیئه ص ۳۴۳》 .
امام محمد باقر ع می فرماید :
برای خداوند در طالقان گنجی است که از طلا ونقره نیست دوازده هزار نفر در خراسان که شعارشان «# احمد احمد »، یک جوان از بنی هاشم برروی اسب اشهب آنها را رهبری می کند ،
مثل این است که به او نگاه می کنم که از رود فرات گذشته است ، هرگاه آنرا شنیدید بسوی اوبشتابید حتی اگر مجبور به خزیدن روی برف باشید.
ابتدا با توجه به روایات اثبات می کنیم که پرچم های سیاه مشرق ، متعلق به خراسانی است نه یمانی
اوال: با استفاده از روایت امام باقر که در آن می فرمایند رایت یمانی اهدی الرایت هست،
در این روایت به صراحت امام باقر می فرمایند: خراسانی از مشرق قیام می کند
حَتَّى یَخْرُجَ عَلَیْهِمُ الْخُرَاسَانِیُّ وَ السُّفْیَانِیُّ هَذَا مِنَ الْمَشْرِقِ وَ هَذَا مِنَ الْمَغْرِبِ یَسْتَبِقَانِ إِلَى الْکُوفَهِ کَفَرَسَیْ رِهَانٍ هَذَا مِنْ هُنَا وَهَذَا مِنْ هُنَا حَتَّى یَکُونَ هَلَاکُ بَنِی فُلَانٍ عَلَى أَیْدِیهِمَا أَمَا إِنَّهُمْ لَا یُبْقُونَ مِنْهُمْ أَحَداً ثُمَّ قَالَ علیه السالم: خُرُوجُ السُّفْیَانِیِّ وَ الْیَمَانِیِّ وَ الْخُرَاسَانِیِّ فِی سَنَهٍ وَاحِدَهٍ فِی شَهْرٍ وَاحِدٍ فِی یَوْمٍ وَاحِدٍ نِظَامٌ کَنِظَامِ الْخَرَز
الغیبه(للنعمانی)، النص، ص: ۶۵۲
ابتدا با توجه به روایات اثبات می کنیم که پرچم های سیاه مشرق ، متعلق به خراسانی است نه یمانی
اوال: با استفاده از روایت امام باقر که در آن می فرمایند رایت یمانی اهدی الرایت هست،
در این روایت به صراحت امام باقر می فرمایند: خراسانی از مشرق قیام می کند
حَتَّى یَخْرُجَ عَلَیْهِمُ الْخُرَاسَانِیُّ وَ السُّفْیَانِیُّ هَذَا مِنَ الْمَشْرِقِ وَ هَذَا مِنَ الْمَغْرِبِ یَسْتَبِقَانِ إِلَى الْکُوفَهِ کَفَرَسَیْ رِهَانٍ هَذَا مِنْ هُنَا وَهَذَا مِنْ هُنَا حَتَّى یَکُونَ هَلَاکُ بَنِی فُلَانٍ عَلَى أَیْدِیهِمَا أَمَا إِنَّهُمْ لَا یُبْقُونَ مِنْهُمْ أَحَداً ثُمَّ قَالَ علیه السالم: خُرُوجُ السُّفْیَانِیِّ وَ الْیَمَانِیِّ وَ الْخُرَاسَانِیِّ فِی سَنَهٍ وَاحِدَهٍ فِی شَهْرٍ وَاحِدٍ فِی یَوْمٍ وَاحِدٍ نِظَامٌ کَنِظَامِ الْخَرَز
الغیبه(للنعمانی)، النص، ص: ۶۵۲
ابتدا حضرت می فرمایند خراسانی از مشرق خروج می کند و در ادامه هم می فرمایند : خروج سفیانی یمانی و خراسانی در یک روز واحد است و …
و از این ثابت می شود که خراسانی از مشرق قیام می کند و در ضمن خراسانی شخصی است غیر از یمانی است…
بنابراین یقین داریم که خراسانی از مشرق خروج خواهد کرد و پرچمهای مشرق متعلق به اوست .و به خروج شخص دیگری از مشرق جز او ، اشاره نشده است .
حال به روایت زیر توجه بفرمایید:
از کتاب دالئل الإمامه شیعی ص۴۴۲
فَقَالَ(صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ): إِنَّا أَهْلُ بَیْتٍ اخْتَارَ اللَّهُ (عَزَّ وَ جَلَّ) لَنَا الْآخِرَهَ عَلَى الدُّنْیَا، وَ إِنَّهُ سَیَلْقَى أَهْلُ بَیْتِی مِنْ بَعْدِی تَطْرِیداً وَ تَشْرِیداً فِی الْبِلَادِ، حَتَّى تَرْتَفِعَ رَایَاتٌ سُوْدٌ مِنَ الْمَشْرِقِ، فَیَسْأَلُونَ الْحَقَّ فَلَا یُعْطَوْنَ، وَ یُقَاتِلُونَ فَیُنْصَرُونَ، فَیُعْطُونَ الَّذِی سَأَلُوا، فَمَنْ أَدْرَکَهُمْ مِنْکُمْ ـ أَوْ مِنْ أَبْنَائِکُمْ ـ فَلْیَأْتِهِمْ وَ لَوْ حَبْواً عَلَى الثَّلْجِ، فَإِنَّهَا رَایَاتُ هُدًى، یَدْفَعُونَهَا إِلَى رَجُلٍ مِنْ أَهْلِ بَیْتِی، یَمْلَأُ الْأَرْضَ قِسْطاً وَ عَدْلًا، کَمَا مُلِئَتْ جَوْراً وَ ظُلْما.
طبق حدیث رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمودند: تا اینکه پرچم های سیاه از مشرق بلند شوند …. هر کس از شما یا فرزندان شما آن را درک کرد، پس به آنها بپیوندید حتی سینه خیز روی برف ؛ به تحقیق که آنها پرچم های هدایت هستند…..
هم می فرماید که پرچم های سیاه از مشرق هستند و هم می فرماید که به آنها بپیوندید که یعنی هدایت هستند و هم به صراحت می فرماید: فانها رایات هدی .
و مهمتر انکه میفرماید اینها این پرچم را به امام مهدی عج تقدیم مینمایند و به حضرت میپیوندند و جزو لشکریان حضرت میباشند .
الغیبه(للنعمانی)، النص، ص: ۶۵۶
عَنْ أَبِی جَعْفَرٍ مُحَمَّدِ بْنِ عَلِیٍّ ع قَالَ: سُئِلَ أَمِیرُ الْمُؤْمِنِینَ سالم اهلل علیه عَنْ قَوْلِهِ تَعَالَى »فَاخْتَلَفَ الْأَحْزابُ مِنْ بَیْنِهِمْ « فَقَالَ :
انْتَظِرُوا الْفَرَجَ
مِنْ ثَلَاثٍ. فَقِیلَ: یَا أَمِیرَ الْمُؤْمِنِینَ وَ مَا هُنَّ؟ فَقَالَ: اخْتِلَافُ أَهْلِ الشَ
ّامِ بَیْنَهُمْ وَ الرَّایَاتُ السُّودُ مِنْ خُرَاسَانَ وَ الْفَزْعَهُ فِی شَهْرِ رَمَضَانَ فَقِیلَ وَ مَا الْفَزْعَهُ فِی شَهْرِ رَمَضَانَ؟ فَقَالَ: أَ وَ مَا سَمِعْتُمْ قَوْلَ اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ فِی الْقُرْآنِ: »إِنْ نَشَأْ نُنَزِّلْ عَلَیْهِمْ مِنَ السَّماءِ آیَهً فَظَلَّتْ أَعْناقُهُمْ لَها خاضِعِینَ« هِیَ آیَهٌ تُخْرِجُ الْفَتَاهَ مِنْ خِدْرِهَا وَ تُوقِظُ النَّائِمَ وَ تُفْزِعُ الْیَقْظَانَ.
امیرالمؤمنین می فرمایند منتظر فرج باشید از سه چیز. از ایشان می پرسند چیست آن سه چیز؟
می فرماید: اختلاف اهل شام. خروج پرچمهای سیاه از خراسان و ندای اسمانی در ماه رمضان.
این نیز کامال واضح و صریح است که پرچم های سیاه از خراسان هستند.
یعنی منظور از مشرق در روایاتِ پرچم های سیاه ، خراسان هست.
از طرف دیگر ، هیــــــــــچ روایتی نداریم که گفته باشد، یمانی از مشرق هست، یا یمانی از خراسان هست، یا یمانی پرچمش سیاه هست.
بلکه دقیقا در نقطه مقابل :
۱– رنگ پرچم یمانی سفید است
اثبات الرجعه ص ۴۶ : وقد یکون خروجه وخروج الیمانی من الیمن مع الرایات البیض فی یوم واحد وشهر واحد وسنه واحده .
و همانا خروج سفیانی . وخروج یمانی از یمن که به همراه پرچم های سفید است . در یک روز وماه و سال میباشد .
و محل خروج او نیز یمن میباشد . که روایات ان بیان شده است . از جمله همین روایت فوق در اثبات الرجعه.
بنابراین یقینا خراسانی صاحب پرچمهای سیاه و از مشرق هست و یمانی یقینا از مشرق نیست ، بلکه از یمن و صاحب پرچمهای سفید میباشد .
اما به این روایت مهم دقت نمایید :
<<<<< التشریف بالمنن فی التعریف بالفتن، سید بن طاووس . ص: ۰۲۱ – عن أبی جعفر سالم الله علیه
قال: یخرج شاب من بنی هاشم بکفّه الیمنى خال، من خراسان برایات سود بین یدیه شعیب بن صالح یقاتل أصحاب السفیانی فیهزمهم
جوانی از بنی هاشم ، … از خراسان با پرچم های سیاه ، شعیب بن صالح به همراه اوست با سفیانی می جنگند و انها را فراری میدهد .
این رویات بسیار بسیار صریح و واضح و مهم ا ست که :
سید خراسانی ، صاحب پرچم های سیاه از خراسان است .
و شعیب بن صالح به همراه آن هاست . و از دشمنان و جنگ کنندگان با سفیانی است . که اینها همه نشان دهنده هدایت بودن آن هاست…
اکنون در مورد شعیب ابن صالح بدانیم :
إعلام الورى بأعالم الهدى ، ج۲، ص: ۰۹۱ – یخرج و جبرئیل عن یمینه، و میکائیل عن یساره، و شعیب بن صالح على مقدّمته
در بیان صفات امام مهدی عج میفرماید : شیعیب بن صالح به عنوان فرمانده در مقدمه ی لشکر امام عج میباشد .
الغیبه للنعمانی، النص، ص: ۲۵۲ – أَخْبَرَنَا مُحَمَّدُ بْنُ هَمَّامٍ قَالَ حَدَّثَنِی جَعْفَرُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ مَالِکٍ قَالَ :حَدَّثَنِی عَلِیُّ بْنُ عَاصِمٍعَنْ أَحْمَدَ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ أَبِی نَصْرٍ عَنْ أَبِی الْحَسَنِ الرِّضَا ع أَنَّهُ قَالَ: قَبْلَ هَذَا الْأَمْرِ السُّفْیَانِیُّ وَ الْیَمَانِیُّ وَ الْمَرْوَانِیُّ وَ شُعَیْبُ بْنُ صَالِحٍ فَکَیْفَ یَقُولُ هَذَا هَذَا .
قبل از قیام قائم سفیانی و یمانی و مروانی و شعیب ابن صالح خواهند بود .
که هیچ کدام درست نیست.
چون جوان تمیمی شعیب بن صالح است، و جنبش مشرق هم مربوط به خراسانی است
والحمد لله رب العالمین
#حدیث گنج طالقان
#طالقان
#گنج_طالقان
👆👆👆👆👆👆👆👆👆
@modaein
ایرانسل:
👆👆👆
💽 #جرج جرداق_مسیحی در وصف امام علی(ع)چه فرموند مگر مهدی موعود"عج" پسر همون امام علی نیست❓
🎤واعظ: #استاد_رائفی_پور
@modaein
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ایرانسل:
👆👆👆
💽 #جرج جرداق_مسیحی در وصف امام علی(ع)چه فرموند مگر مهدی موعود"عج" پسر همون امام علی نیست❓
🎤واعظ: #استاد_رائفی_پور
@modaein
هدایت شده از کانال | علی محمدی هوشیار
عَلَى رَأْسِ السَّابِعِ مِنَّا الْفَرَجُ.MP3
12.1M
توضیح روایت(1):
📎عَلَى رَأْسِ السَّابِعِ مِنَّا الْفَرَجُ.
📚کتاب الغیبة طوسی(ره)، ص53.
#احمد_بصری
@almoddaie
هدایت شده از کانال | علی محمدی هوشیار
عَلَى رَأْسِ السَّابِعِ مِنَّا الْفَرَجُ.MP3
12.1M
توضیح روایت(1):
📎عَلَى رَأْسِ السَّابِعِ مِنَّا الْفَرَجُ.
📚کتاب الغیبة طوسی(ره)، ص53.
#احمد_بصری
@almoddaie
هدایت شده از کانال | علی محمدی هوشیار
131215_001.MP3
9.95M
توضیح روایت(2):
📎إِذْ دَخَلَ عَلَيْهِ الْعَبْدُ الصَّالِحُ ع فَقَالَ يَا أَحْمَدُ افْعَلْ كَذَا
📚کتاب الغیبة طوسی(ره)، ص57.
#احمد_بصری
@almoddaie
✅به مناسبت سالروز مرگ عائشه
😔پدرش طبق روایات معتبر اهلسنت در آخرین لحظات مرگش می گفت ای کاش به خانه حضرت زهرا(س) حمله نکرده بودم و دخترش عائشه هم در روزهای آخر عمرش میگفت:
فقالت إني أحدثت بعد رسول الله صلي الله عليه وسلم حدثا ادفنوني مع أزواجه فدفنت بالبقيع رضي الله عنها
✍️من بعد از پيامبر حوادثي را افريدم مرا با ديگر زنان پيامبر در بقيع دفن کنيد و او را در بقيع دفن کردند
📚سير أعلام النبلاء، اسم المؤلف: محمد بن أحمد بن عثمان بن قايماز الذهبي أبو عبد الله الوفاة: 748، ج 2، ص 193📚
⭕️یا در روایتی دیگر عائشه در لحظات آخر عمر خویش فریاد می زد و چنین میگفت:
وقال الزبير عن أبيه أن عائشة لما احتضرت جزعت فقيل لها أتجزعين يا أم المؤمنين وأنت زوجة رسول الله صلى الله عليه وسلم أم المؤمنين وابنة ويروى بنت أبي بكر الصديق فقالت أن يوم الجمل معترض في حلقي ليتني مت قبله أو كنت نسياً منسياً.
✍️زبير از پدرش نقل كرده كه عايشه هنگام احتضار فريادي كشيد. گفته شد: اي ام المؤمنين تو كه زن رسول خدا و دختر ابو بكر صديق بودي چرا فرياد ميزني؟ در جواب گفت: حادثه روز جمل در حلق من گير كرده، اي كاش قبل از آن ميمردم و يا اصلاً در دنيا فراموش شده بودم(مرده بودم).
📚أبي الفضل بن أبي طاهر المعروف بابن طيفور (متوفاى280 هـ ) بلاغات النساء، ج1، ص4، متوفي 280📚
👈پدری که در آخر عمرش به خاطر حمله به خانه حضرت زهرا(س) کاسه چه کنم به دست گرفته باشد،باید دختری هم تربیت کرده باشد که در آخر عمرش فریاد بزند از آنچه با همسر حضرت زهرا(س) کرده است.
😔یکی دیگر هم در این روزها به شهادت رسید اما او فریاد از بدعت ها و جنایاتش نزد بلکه گفت به خدای کعبه رستگار شدم، مرگ حق است اما این کجا و آن کجا
⛔️الحق که عائشه دختر ابوبکر است
محمد یاسین:
کانال مهدویت ومدعیان دروغین کانال احادیث مهدوی ونقد احمد همبوشی
لینک کانال در تلگرام
https://telegram.me/modaein
لینک کانال در ایتا
http://eitaa.com/modaein
لینک کانال در سروش
http://sapp.ir/modaein
Adrekna ادرکنا:
❌رکورد بدعت❌
✅بیشاز پنجاه بدعت فرقه همبوشی
✡️ فریب خوردگان فرقه
استعماری ساخته دست یهود :
==================
در میان برداشت های شخصی اتباع احمد، احادیث اهل سنت و
گزینش و تقطیع احادیث مشاهده کنید به چه بدعت هایی گرفتار شدید
که روی دست بهائیان زده اييد
⬇️ ⬇️ ⬇️
✡️ ۲۴ امام داریم
(مهدیین ناظم)و (علاءسالم)
✡️امام سیزدهم
و احمد امام سیزدهم است.
(علاء سالم -احمد قائم ...تسلی دهنده)
✡️ ظهور
اتفاق افتاده
احمد اسماعیل ظهور کرده است.
(ادله دعوت یمانی)
✡️ قائم
احمد اسماعیل قائم ال محمد است
✡️ عدل جهانی
احمد اسماعیل جهان را پر از عدل و داد میکند
✡️ ۷ سال
مدت حکومت حضرت:
امام زمان علیه السلام هفت سال حکومت میکند
✡️ ۳۰۰ سال
احمد و بچه هاش حکومت میکنند
✡️ یمانی
احمد یمانی هم هست
✡️بیعت
هرکس با احمد بیعت نکند اهل جهنم است
✡️قبولی اعمال:
هرکس با احمد بیعت نکند هیچ نماز و روزه ایی از او قبول نیست.
✡️خروج از ولایت علی
هرکس قبولش نکند از ولایت علی خارج است
✡️بیزاری پیامبر
هرکس احمدراقبول نکند پیامبر از او بیزار است .
✡️قائم
اسماعیل قائم ال محمد است
✡️او جهان را پر از عدل و داد میکند
✡️۳۰۰ سال حکومت
احمد و بچه هاش ۳۰۰ سال حکومت میکند
✡️مصلوب بجای عیسی
احمد بجای عیسی دار زده شده و دوباره بدنیا آمده تا قائم ال محمد شود.
✡️ نجات قوم موسی
احمد موسی و قومش را از رود نیل رد کرده و از دست فرعون نجات داده است.
✡️کشتی نوح
با راهنمایی احمد نجات پیدا کرد.
✡️نجات یونس
یونس را از شکم ماهی احمدنجات داد.
✡️زره علی
احمد زره حضرت علی است
✡️ ستاره صبح
احمد ستاره صبح است.
✡️ ۲۷حرف علم
احمد است
✡️داناترین به قران
احمد داناترین مردم به قران است
✡️ علم احمد
احمد از همه بهتر انجیل و تورات را میداند.
✡️توبه از تشیع
باید غسل توبه کنی که همبوشی شوی و توبه ازاینکه تا حالا دوازده امامی بودی
(از اداب همبوشی هاست مثل غسل تعمید مسیحیان)
✡️غسل بیعت
کنی که همبوشی شوی یعنی از این ببعد از احمددستور بگیری
✡️نماز
خود را با هفت تکبیر واجب شروع کنی
✡️ اذان
در اذان دو جمله بدعت اضافه کنی
احمد همبوش و بچه هاش(مهدیین)
حجت های خدا هستند.
✡️وضو
در وضو قوزک های دوطرف پا را هم مسح کنی.
✡️دستور احمد
احمد دستور حرامی داد انجام دهی
تو فکر میکنی حرامه حرام نیست.
✡️دستور حرام
این دستور حرام را از خدا بخواهی علتش رو تو خواب بهت نشون بده(این متن احمد است )
✡️استخازه
برای انتخاب حجت خدا استخاره کنی
✡️ خواب
از راه خواب و رؤیا به حقانیت احمد پی ببری(مانند جریان صوفی ها و قطب انها)
✡️ احمد در قران
احمدی که در سوره صف امده را احمد همبوش بدانی(همان ادعای غلام احمد قادیانی مدعی مهدویت)
✡️ رسول مبین
احمد را رسول مبین قران بدانی
✡️عذاب
اگر احمد را قبول نکنی بدانی زلزله و عذاب و دخان میاید.
✡️ خسر
در سوره عصر را امام علی بدانی.
✡️ظلمت اهل بیت
برای امامان ظلمت قائل باشی
که با کشته شدن انها خدا پرستیده میشود(شرح احمد از دعای عرفه)
.✡️ موسی
را خود بزرگ بین بدانی
✡️ خون امام حسین
معتقد باشی که خون امام حسین بخاطر احمد در روز عاشورا ریخته شده است.
✡️ علم رجال
را بدعت بدانی
✡️غدیر
را کامل شدن دین ندانی چون اسم احمد در غدیر نیامد(کتاب وصیت مقدس ص۴۶)
✡️ نماز قضای همه عمر
شب بیست وسوم ماه رمضان یک شبانه روز نماز قضا بخوانی همه عمر نماز قضایت را جبران میکند.
✡️ فقها
بایددشمن مراجع باشی
✡️ کشتن فقها
معتقدباشی
احمد با امام زمان میاید گردن همه فقها را میزند
✡️ خمس
دادن خمس به مراجع را حرام بدانی
✡️خمس
را به شماره حسابی که احمد از یکی از همدستان عراقی اش داده(ناظم العقیلی مکتب) واریز کنی
✡️ حکومت ایران
را حق احمد بدانی که باید تحویل او شود
✡️ تمسخرروایات
روایاتی را که مشخصات امام را میگوید و احمد ندارد تمسخر کنی
(تکلم امام به همه زبانها و زبان پرندگان که. دهها روایت در کتب معتبر وارد شده است)
✡️علم رجال
را بدعت بدانی(تا بتوانند احادیث ضعیف را بشما غالب کنند)
✡️ علم اصول
رابدعت بدانی
✡️۱۲۰۰ سال گذشته
را که احمد نبوده دوره سرگردانی و فترت بدانی که نمیدانی خدا با انها چه معامله ایی خواهد کرد.
✡️ سلاح
رسول خدا که علامت امامت است را علم بنامی و بگویی احمد علم دارد پس سلاح رسول خدا را دارد!
✡️ پرچم
احمد را صاحب پرچم رسول خدا بدانی
چون احمد گفته دمکراسی خوب نیست پس احمد صاحب پرچم پیامبر است( #دمکراسی )
📕مدارک
وصیت مقدس
جواب منیر
متشابهات
همهدیین
شرایع الاسلام
احمدقائم تسلی دهنده
دراسة فی شخصیة یمانی
بیانیه برائت
سایت مهدیونت
@modaein
#امام_زمان علیه السلام
💠 سیمای مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف در قرآن
سوره ق آیه1⃣4⃣,2⃣4⃣:
🏮وَ استَمِع يَومَ يُنادِ المُنادِ مِن مَكانٍ قَريبٍ * يَومَ يَسمَعونَ الصَّيحَةَ بِالحَقِّ ذلكَ يَومُ الخُروجِ.
🏮و آن روز که منادی حق از جای نزدیکی ندا خواهد کرد گوش فرادار * روزیکه آن صیحه را به حق بشنوند , آن هنگام روز خروج است.
➖➖➖🔰🔰
علی بن ابراهیم در تفسیرش از قول امام صادق علیه السلام نقل می کند:
❇️ يُنادِي المُنادي صَيحَةَ القائِمِ وَ اسمَ أبيهِ ، قَولُهُ : "يَومَ يَسمَعونَ الصَّيحَةَ بِالحَقِّ ذلكَ يَومُ الخُروجِ" ؛ قالَ :بِإسمِ القائِمِ مِنَ السَّماءِ وَ ذلكَ يَومُ الخُروجِ .
➖➖➖⚜
✴️ منادی صیحه ی حضرت قائم و نام پدرش (علیهما السلام) را ندا می کند , اینکه فرموده : "روزیکه آن صیحه را به حق بشنوند ، آن هنگام ، روز خروج است" ؛ فرمود: به نام قائم (علیه السلام) از سوی آسمان و آن روز خروج است.
➖➖➖🔰🔰
☑️ تفسیر قمی ۳۲۷/۲
@modaein
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چرا در سقیفه به واقعه غدیر خم استناد نشد؟
نخستين تشكيل دهندگان اين جلسه كه با هدف تعيين خليفه جز حضرت علي ـ عليه السلام ـ در سقيفه گرد آمدند انصار به شمار مي آمدند، آن هم انصاري كه در همه جا به پيروي محض از پيامبر اكرم ـ صلي الله عليه و آله و سلم ـ زبان زد بودند و دوستي شان با خاندان آن حضرت به ويژه علي ـ عليه السلام ـ بر همگان ثابت شده است. راستي چرا انصار؟ و چرا با اين عجله؟ آنهم در حالي كه هنوز بدن پيامبر اكرم ـ صلي الله عليه و آله و سلم ـ غسل داده نشده است؟ شواهد تاريخي نشان مي دهد انصار هرگز از جانشيني شخصيتي مانند حضرت علي ـ عليه السلام ـ، هر اسناك نبودند و او را ادامه دهنده راه پيامبر اكرم ـ صلي الله عليه و آله و سلم ـ مي دانستند. اقدام عجولانه آن ها در درك اين نكته حياتي ريشه دارد. آنها با تيز بيني دريافته بودند كه شانسي براي به قدرت رسيدن حضرت علي ـ عليه السلام ـ وجود ندارد. مخالفت ياران بزرگ پيامبر اكرم ـ صلي الله عليه و آله و سلم ـ با راه افتادن سپاه اسامة و نيز مخالفت آنان با نگارش وصيت از سوي پيامبر اكرم ـ صلي الله عليه و آله و سلم ـ و به احتمال فراوان،حوادث ديگري كه تاريخ ما را از آن بي خبر گذاشته است، انصار را به اين نتيجه رسانده بود كه مهاجران انديشه به دست گرفتن حكومت در سر مي پرورانند و احتمال دارد قريشياني كه سرانشان در نبرد با نيروهاي انصار حامي رسول خدا به قتل رسيدند، با بهره گيري از پيوند نزديك قريش و مهاجران درپي انتقام برآيند.
بنابراين، به سقيفه شتافتند تا طرفداران غصب حق علي ـ عليه السلام ـ را دست كم از به دست گرفتن كامل قدرت باز دارند و به منظور حفظ جامعه انصار از توطئه هاي آتي، سهمي از قدرت به دست آورند.
پس اصحاب غدير، مهاجران، انصار و مردم مدينه همگان حادثه غدير را به ياد داشتند و از آن به خوبي با خبر بودند و دلالت آن بر تعيين جانشين را مسلّم مي دانستند، اما مشاهده تلاش هاي كساني كه در جهت مخالفت علني با غدير گام بر مي داشتند و حركت طرفداران آن واقعه آسماني را به شديد ترين روش ممكن سركوب مي كردند، آنها را از هر گونه تلاش در جهت احياي غدير باز مي داشت. بنابراين طبيعي است كه در اين زمان شاهد اعتراض مردم مومن وعده اندك ياران وفادار به عهد رسول خدا ـ صلي الله عليه و آله و سلم ـ و استدلال آنها به اين حادثه مهم تاريخي نباشيم. آنها با توجه به زمينه هاي قبلي، تلاش و استدلال خود را آب در هاون كوفتن مي ديدند. چنان كه، بر اساس نصوص تاريخي، حضرت علي ـ عليه السلام ـ نيز در آن زمان به اين جريان مهم استدلال نكرد. به نظر مي رسد در آن موقعيت استدلال گسترده مردم به واقعه غدير پرسش برانگيز است نه عدم استدلال، زيرا چنين استدلالي نمايانگر ـ پذيرش يكباره جريان مخالف با فرمان پيامبر ـ صلي الله عليه و آله و سلم ـ از سوي مردم معتقد به غدير است و با شواهد تاريخي سازگاري ندارد.
@modaein
محمد یاسین:
تاریخچه و معرفی اجمالی فرقه احمدالحسن
فرقه انحرافی احمد الحسن، یکی از قطعات پازلی است که غرب جهت مبارزه با مراجع تقلید شیعه، آن را به تصویر کشیده است. تصویری که هر کدام از قطعات آن، فرقه ای انحرافی بوده و مردم را به سمت خود دعوت می کنند. می توان به طور خلاصه، پازل نام برده را چنین تشریح کرد که این پازل، بر آمده از چهار قطعه اصلی می باشد که عبارتند از: شیخیه، بابیت، بهائیت و احمدالحسن.
فرقه احمدالحسن، که به نام سرکرده آن نام گذاری شده است، فرقه منحرفی است که اخیرا، پیروان آن به عنوان انصار امام مهدی ع؛ درحال تبلیغ و بیعت گرفتن از مردم از طریق اینترنت و انواع مسنجر ها هستند.
این جریان که تحت عنوان «احمدالحسن الیمانی وصی و فرستاده امام زمان علیه السلام » در اواخر سالهای حاکمیت صدام بروز کرد، پس از سقوط او، با کمک برخی از باقیمانده های رژیم بعث تشکیلات وسیعی را در مناطقی همچون نجف، کربلا، ناصریه وبصره به راه انداختند.
مؤسس این جریان، شخصی به نام احمد اسماعیل گاطع از قبیله صیامر است که بعدها نام خود را به احمدالحسن تغییر داد. وی درحدود سال ۱۹۷۳میلادی درمنطقه ای بنام هویر از توابع زبیر از استان بصره متولد شده و درسال ۱۹۹۹میلادی از دانشکده مهندسی نجف فارغ التحصیل شد. وی مدت بسیار اندکی در کلاس های حوزه شهید سید محمد صدر شرکت کرد.
آنچه در این جریان خودنمایی می کند، بینش تکفیری نسبت به بزرگان شیعه است. بطوری که به نظر می رسد تمامی منابع این جریان، در این مسأله سرمایه گذاری شده و برای رسیدن به اهداف خود از هیچ چیزی دریغ نمی نمایند.
البته بر اهل علم پوشیده نیست که مهم ترین ابزار تبلیغی این جریان، تحکم بر علیه مقدسات شیعه بوده و با استفاده از مغالطه های فنی، برخی از افراد کم سواد دینی را به انحراف می کشانند.
این فرد تا کنون با بیش از 53 ادعای واهی، رکورددار مدعیان مهدویت بوده و خود را امام سیزدهم شیعیان نامیده است.
کانال مهدویت ومدعیان دروغین کانال احادیث مهدوی ونقد احمد همبوشی
لینک کانال در تلگرام
https://telegram.me/modaein
لینک کانال در ایتا
http://eitaa.com/modaein
لینک کانال در سروش
http://sapp.ir/modaein
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 کلیپ : شب قدر را قدر بدانیم!
🌹️ @modaein
هدایت شده از کانال | علی محمدی هوشیار
إِلَّا الْمَوْلَى الَّذِي يَلِي أَمْرَهُ..MP3
15.77M
توضیح روایت(۳):
📎إِلا المولی الذی یلی امره
📚کتاب الغیبة نعمانی(ره)، ص۱۷۱
📣علی محمدی هوشیار
#احمد_بصری
@almoddaie
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اذان صبح تکان دهنده مسجد کوفه در سحر 19 ماه مبارک رمضان
*نشر دهید*
@modaein