الله اکبر امسال رو به نیت داداش مصطفی بگیم :)🕊
𝐣𝐨𝐢𝐧:ッ↷
¦ @modafean_vatan ¦
مُصطَفےعَلیخانےッ🇮🇷
یک ماه گذشت از نبودنت...:)💔 #شهید_علیخانی 𝐣𝐨𝐢𝐧:ッ↷ ¦ @modafean_vatan ¦
-
برای ما که خیلی داره زود میگذره...برای همسر شهید هم همینطوره:)؟💔
#حرف_دلی
-
𝐣𝐨𝐢𝐧:ッ↷
¦ @modafean_vatan ¦
هر قدمی که امسال برای 22 بهمن برمیداریم به نیت شهید مصطفی علیخانی باشه.
𝐣𝐨𝐢𝐧:ッ↷
¦ @modafean_vatan ¦
بعد از ۲۴ سال... اولین راهپیمایی بدون داداش:))💔
- برید و انتفام خون داداش مظلوم مون و بقیه شهدا رو بگیرید رفقا..!✌️🏻
𝐣𝐨𝐢𝐧:ッ↷
¦ @modafean_vatan ¦
مُصطَفےعَلیخانےッ🇮🇷
بعد از ۲۴ سال... اولین راهپیمایی بدون داداش:))💔 - برید و انتفام خون داداش مظلوم مون و بقیه شهدا رو ب
هر یک از ما یک مصطفی علیخانیه برای دشمن...!🇮🇷