eitaa logo
💠 حاج قاسمی ها( ایران حرم است) 🇮🇷
1.9هزار دنبال‌کننده
27.4هزار عکس
20.8هزار ویدیو
184 فایل
حاج قاسمی ها جهاد تبیین https://eitaa.com/joinchat/446562498C9c8111dcda کانال https://eitaa.com/modafeanharmim https://t.me/modafe انقلاب و نهضت امام حسین علیه السلام.... با پیام رسانی مجاهدان ادامه دارد... ملتزم به قانون و مسئول در برابر خدا
مشاهده در ایتا
دانلود
📸 تشییع پیکر « سید احمد حسینی» از رزمندگان فاطمیون که در حمله چند روز پیش گروه های تروریستی به شمال لاذقیه به رسید، در حرم حضرت رقیه سلام الله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 این شیرمرد اگر اهل یک کشور اروپایی می‌بود، الان در تمام گروهها و پیج‌ها از کار بزرگ او صحبت می‌شد! با کمترین امکانات در یک شهر کوچک کاری کرد که هیچ مسئول با بودجه میلیاردی نتوانست بکند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عزاداری جانگداز عادل فردوسی پور 😢 امیدوارم مسئولین صدا و سیما عمق این فاجعه رو به اطلاع مردم برسونن!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺نوحه ماندگار حیدر حیدر با صدای حاج محمود کریمی بمناسبت شب شهادت امیر المومنین (ع) @
🔺️تصویری دیدنی از اجتماع بزرگ احیا شب بیست و یکم ماه رمضان در حرم مطهر رضوی @ |
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺️آب، خار شد! 🔹️روایت تجربه گر از ممنوعیت نوشیدن آب به دلیل خودکشی در برزخ @ |
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺️احیای شب قدر دوم ویژه زائران ناشنوا در حرم مطهر امام رضا (ع) @ |
🔴 صرفا جهت تأمل.... ▪️تبلیغ بی دین شدن جامعه ایرانی در فضای مجازی را باور کنیم یا جمعیت مردم حاضر در مساجد را! میلیون‌ها ایرانی در شب های قدر بدون اعتقاد به خدا، خدا را صدا می زنند!!!؟؟؟ ▪️با هر پوشش و طرز فکری در مسجد، حسینیه، اماکن زیارتی مشغول اعمال شب قدر هستند؛ نمی بینید؟ ✍ علیرضا زادبر
روسیه 240 ویروس خطرناک را در آزمایشگاه‌های بیولوژیکی اوکراین کشف کرد 🔸وزارت دفاع فدراسیون روسیه در حال بررسی پاتوژن های وبا و سیاه زخم از آزمایشگاه های بیولوژیکی در اوکراین است. ایگور کریلوف، رئیس نیروهای حفاظت از تشعشع، شیمیایی و بیولوژیکی ارتش روسیه گفت: وزارت دفاع روسیه 240 عامل بیماری زای خطرناک از جمله وبا و سیاه زخم را در چهار آزمایشگاه بیولوژیکی در اوکراین پیدا کرد و در حال بررسی آنها است. 🔸وی خاطرنشان کرد که روسیه واکسن ها و داروهایی برای مقابله با چنین بیماری هایی دارد.
واسیلی پیسکارف، رئیس کمیته امنیتی دوما گفت: پنتاگون در حال آزمایش بر روی مردم است و رویه آلمان نازی و ژاپن نظامی را احیا می کند. 🔸نکات اصلی از گزارش نهایی کمیسیون پارلمان درباره آزمایشگاه های بیولوژیکی ایالات متحده در اوکراین: 🔸متخصصان پنتاگون در کار همه آزمایشگاه های تحت کنترل ایالات متحده شرکت می کنند، فعالیت های آنها ماهیت بسته دارد. 🔸برنامه های بیولوژیکی واشنگتن در فضای پس از فروپاشی شوروی مطالعه گسترش عوامل عفونی توسط پرندگان، خفاش ها و بندپایان است. 🔸هدف مقامات آمریکایی توسعه یک سلاح زیستی مهندسی ژنتیک جهانی است که قادر به آلوده کردن مردم، حیوانات و محصولات کشاورزی است. 🔸گسترش حضور بیولوژیکی ایالات متحده در سایر کشورها به آنها اجازه می دهد تا به طور غیرقابل کنترلی به مرزهای مخالفان ژئوپلیتیک نزدیک شوند. 🔸برنامه بیولوژیکی نظامی واشنگتن ماهیت وسیعی با تمرکز بر عملیات تهاجمی پیدا کرده است.
🔴 در آستانه روز قدس انجام شد؛ ابراز نگرانی امیرعبداللهیان از اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در فلسطین ✅ وزیر امور خارجه در آستانه روز جهانی قدس، با ارسال پیام‌های جداگانه خطاب به «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد، «حسین ابراهیم طه» دبیرکل سازمان همکاری اسلامی و وزیران امور خارجه کشورهای اسلامی، نسبت به اوضاع جاری در فلسطین در نتیجه اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی عمیقا اظهار نگرانی کرد. 🟢 حسین امیرعبداللهیان در این پیام‌ها، اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین از جمله ترور، کشتار، دستگیری مردم و تخریب اموال آنها را مغایر اصول و معیارهای حقوق بین‌الملل و حقوق بشر دانست و تاکید کرد جمهوری اسلامی ایران اقدامات خشونت بار و وحشیانه رژیم اسراییل علیه ملت فلسطین و سلب حقوق ذاتی آنان از جمله حق حیات، حق تعیین سرنوشت، حق معاش و حق کار را مصادیق بارز نقض فاحش حقوق بشر و اعمال سیاست نژادپرستانه دانسته و شدیدا آن را محکوم می‌کند. 🔴 وزیر امور خارجه در بخش دیگری از این نامه‌ها، با اشاره به سوء استفاده رژیم صهیونیستی از مشغول بودن افکار عمومی جهان به جنگ اوکراین و انتقاد از سکوت و بی‌عملی نهادهای حقوق بشری و نیز کشورهای مدعی حقوق بشر نسبت به تشدید اقدامات ضدانسانی رژیم یادشده علیه ملت فلسطین، بر ضرورت اقدام فوری و مؤثر جامعه جهانی و دولت‌های اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، توقف جنایات روزمره صهیونیست‌ها و نیز بررسی فوری وضعیت جاری فلسطین در سازمان ملل متحد، سازمان همکاری اسلامی و سایر نهادهای مسئول بین‌المللی تأکید کرد. @qodsnewsagency
المیادین: هیأت فنی ایران به عربستان رسید
حال استاد قرائتی خوب است حجت‌الاسلام متوسل، مدیرعامل موسسه درس‌هایی از قرآن: تصاویر منتشره در فضای مجازی مربوط به بیماری و بستری شدن چند سال قبل آقای قرائتی است. ایشان در منزل خود و در حال درمان پادرد هستند.
رویترز: ایران در حال مذاکره محرمانه با روسیه و چین برای تامین مقدار زیادی پرکلرات آمونیوم است که جزء مهم در توسعه سوخت موشکی روسیه برای جنگ در اوکراین است
مقاومت آماده انتقام است جهاد اسلامی: جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به شهادت دو جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شرق نابلس بر آمادگی مقاومت فلسطین برای گرفتن انتقام این جنایات تاکید کرد.
آیت الله سیستانی مبلغ فطریه را اعلام کرد از آنجا که میزان زکات فطره برای هر فرد سه کیلوگرم است، مبلغ آن برای فطریه بدل از آرد شصت (۶۰) هزار تومان و برای فطریه بدل از برنج ایرانی سی صد و شصت (۳۶۰) هزار تومان و فطریه بدل از برنج غیر ایرانی، صد و پنج (۱۰۵) هزار تومان تعیین شده است.
رونقِ گردشگری پزشکی در ایران مدیرکل دفتر اعتباربخشی وزارت بهداشت: پارسال یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از کشورهای مختلف برای درمان به ایران آمدند.
فوت ۳۲ نفر کرونایی در شبانه روز گذشته
روستای "چم‌گز" پلدختر تخلیه شد‌ فرماندار پلدختر: در راستای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی سیلاب‌ روستای "چم‌گز" پلدختر تخلیه شد.
همکاری ایران با روسیه و چین در زمینه سوخت موشک‌های بالستیک رويترز مدعی شد که ایران در حال رایزنی با روسیه و چین برای تامین مواد ویژه برای سوخت موشک‌های بالیستیک است.