eitaa logo
مدافعان ظهور
389 دنبال‌کننده
10.2هزار عکس
3.9هزار ویدیو
74 فایل
ارتباط با خادم کانال @alishh.. با به اشتراک گذاشتن لینک کانال مدافعان ظهور،در ثواب راه اندازی آن و نشر مطالب شریک باشید ★ به بهانه یه لبخند مهدی فاطمه★ لینک کانال در پیام رسان ایتا👇 @modafeanzuhur ویا https://eitaa.com/joinchat/3280666642C9b9ebd02e0
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌷مهدی شناسی 🌷 🔷اسامی امام زمان عجل الله فرجه🔷 🌹اصل🌹 🍃ريشه و بُن از مهمترين معانی کلمه ی اصل است. 🍃 وجود حضرت بقية الله بن و ريشه تمام خيرات و برکاتی است که در عالم امکان جاری و ساری است. اگر در بين مردم کسی وجودش مبارک است و نامش در خيرات پرآوازه است و اگر علم و کمال فردی زبانزد است و محبوب القلوب بودنش چشم گير، همه و همه به برکت وجود يوسف فاطمه(عج الله فرجه) است. 🍃 هر منتظري اگر به جلوه نام حضرت متوسل شود، خيرات و برکات را از بن و ريشه آن طلب کرده است. اين شخص هيچ حسنه‌ای را ظاهری و روبنايی دريافت نمي‌كند بلکه تمام حسنات عطا شده‌اش به سرچشمه متصل می‌شود و آنچه از اصل و سرچشمه حقيقی آبياری شود خشکيدن و بی‌ثمر بودن تهديدش نمی‌کند. 🍃اگر اصل را در مقابل فرع قرار دهيم بايد بگوييم تمام خيرات و برکات، فرعِ وجود مقدس حضرت حجت هستند. 🍃به ميزاني كه اتصال فرع به اصل محکم‌تر و قوی‌تر باشد بيشتر از عنايات حضرت تغذيه می‌شود. همچنانکه شاخه‌ درخت اگر محل اتصالش به درخت وسيع‌تر و پهن‌تر باشد، پايداريش در حوادث بيشتر خواهد بود. 🍃در معنای سوم، اصل را «ذات» هر چيز دانسته‌اند ذات در اين معنا در مقابل عَرَض قيام مي کند. وقتی سخن از ذات چيزی به ميان می‌آيد، سخن از ماندگاری و ثبات است. 🍃 ذات،حقيقتی جدانشدنی از اصل است در حاليکه عرض ثبوت ندارد و وجودش وابسته به ذات است. با اين توضيح بايد گفت خيرات و حسناتِ تبلور يافته در وجود حضرت بقية الله ذاتی است. اما خيرات و برکات ديگران عرضی و وابسته به ذات مقدس حضرت است.☘
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
و زخم هر شکست من، حضور یک جوانه شد🌱 مشکلاتتون رو بذارید زمین و خدا رو بغل کنید سبز باشید به معجزات الهی علامه حسن زاده املی🍀
«لزوم سرسختی با دشمنان معاند»سیره حضرت در حکمرانی و تحقق عدالت جهانی قسمت۸۴ متن زیر مطالعه شود⬇️⬇️⬇️
مدافعان ظهور
#پس_از_ظهور «لزوم سرسختی با دشمنان معاند»سیره حضرت در حکمرانی و تحقق عدالت جهانی قسمت۸۴ متن زیر
«لزوم سرسختی با دشمنان معاند»سیره حضرت در حکمرانی و تحقق عدالت جهانی قسمت۸۴ خشونت و ریختن خون دشمنان معاند، روشی است که حضرت ولی عصر (عج) در زمانه ظهور پیش می گیرد.[۱] لازم است در خصوص این سرسختی های حضرت بیشتر تامل کنیم. اگر شخصی با ضربه ای محکم چکمه پای خود را بر روی گنجشک کوچکی فرود آورد و او را له کند تصویری بسیار ظالمانه رقم زده و مستحق سرزنش فراوان خواهد بود. حال اگر همین شخص همان ضربه را با همان چکمه بر سر عقربی بکوبد که در نزدیکی نوزادی است و به سرعت می رود تا او را نیش بزند، هرگز رفتار او را ظالمانه توصیف نمی کنند بلکه او را فردی عادل و مستحق مدح خواهند شمرد. باید دید امام عصر در زمانه ظهور خون چه کسانی را می ریزد؟ آیا خون انسانهای بی گناه و یا غافل که مستضعف بوده اند و امکان هدایت آنها وجود دارد را می ریزد؟ یا خون ستمگران معاندی که به مراتب از عقرب سمی خطرناک تر هستند؟ ستمگرانی که بقای آنها تنها جان یک نوزاد را به خطر نمی اندازد بلکه باعث رواج بیش از پیش ظلم و ستم در سطوح بسیار گسترده تر خواهد شد. پاسخ روشن است خشم او مختص به دشمنان غیر قابل هدایت و لطف و رحمت او جاری و ساری بر سر همگان است. آری نگاه از سر احساس به مساله خونریزی، به صورت کلی، آن را محکوم می کند اما نگاه از سر عقل و تدبر، در برخی موارد این امر را به صورت جدی ضروری می داند. [۱] ر.ک: عصر ظهور، ص ۳۵۱. #shia #عدالت_در_اسلام @modafeanzuhur
▪️ ضمناً این مراسم از سایت تجلی اعظم به صورت زنده پخش می گردد. https://www.tajallieazam-live.com/
 👆🏻‼️ امام سیزدهم ! از بیست و چهار امام‼️👆🏻 📌 وقتی در فرقه‌ی احمد همبوشی بصری ، او صراحتا امام سیزدهم معرفی می‌شود! تحقق عینی وعده‌ی امام صادق ع بیشتر هویدا می‌گردد!!! ✅ « مارقین » ، نامی است أبدی که توسط امام صادق ع با علم بما یکون و صراحت تمام ، بر پیشانی فرقه‌ی سیزده امامی همبوشی حَک و داغ گشته است ... #shia #عدالت_در_اسلام @modafeanzuhur
. احمد بصري گاه وگاه تغییر عقیده میکند واپدیت عقیده میکند واین دلیلی بر تناقضگوییش است ... در کتاب المتشابهات قدیم گفته کسی قران نمیفهمد مگر رسول الله وحتی امیر مومنان وما دیگر امامان ومهدیین را نمیدانند .. لکن در نسخه جدید خودرا اعلم الناس در قران معرفی کرده .... تناقض تاکجاست 🤔🤔 #shia #عدالت_در_اسلام @modafeanzuhur
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅برای جهاد تبیین باید چه کرد؟ 1⃣یکم. مخاطب جهاد تبیین چه کسانی هستند؟ گذشت دوران انحصار رسانه های مرجع. هرچند هنوز هم صداو سیما و خبرگزاری ها نقش محوری دارند اما در این جهاد همه باید فعال شوند. نبرد جبهه ای است و جبهه متشکل از فرد فرد. نباید تکلیف شخصی را به جای دیگر حواله داد. فرمود هرکس به اندازه خود اطرافش را روشن کند. 2⃣دوم. گام اول چیست؟  گام اول فهم نقشه کلان دشمن است. اهریمن بیرونی و درونی را همراه با نقشه اش بیابیم. هرجریانی که 2 کار می کند شیطان است. آنکه راه طی شده 40 ساله را سیاه و آینده انقلاب را ناامیدانه تحلیل می کند شیطان است. چه داخلی و چه خارجی؛ چه عالمانه  وچه جاهلانه. 3⃣سوم. با خطاهاباید چه کرد؟ خطاها و نقدها را باید فریاد کرد و تذکر داد اما جای فرع و اصل را نباید جابجا کرد. اصل اصیل جنگ حق و باطل است. دشمنی امپراطوری امپریالیسم در مقابل پرچم عدالت خواهی جهانی در جمهوری اسلامی. خطا را ببینیم اما جنگ اصلی را فراموش نکنیم. 4⃣چهارم. نقشه عملیاتی دشمن چیست؟ تغییر نگرش. مردم ایران رشد کردند و دشمنی ها نیز عمیق تر شده است. دشمن از تغییر ارزش و گرایش به تغییر نگرش رسیده است. تغییر نگرش یعنی تغییر واقعیت ها. کاریکاتورکردن واقع و بزرگنمایی و تعمیم دادن و جابجا کردن اصل و فرع و تحریف واقعیت و قلب حقیقت ...خلاصه اینکه جنگ، جنگ روایت است. نگرش ها تغییر کند ارزش نیز تغییر می کند و از عزت نفس ملی به خودتحقیری ها می رسیم. 5⃣پنجم. هدف نهایی جهاد تبیین چیست؟ روشنگری. روایتِ حقیقت. باید ابرها کنار روند تا خورشید تابان شود. من و شما باشیم یا نباشیم، خورشید نمایان خواهد شد؛ اما تاخیرها هزینه زاست. قربانی از روح و ذهن مردم می دهیم. ❇️و اما به چه طریق: 🔹حق خواهی قبل از هرکار نیازمند یک یک عزم درونی هستیم. قبل از قدم گذاشتن در فضای مجازی خیز حق طلبی برداریم. هوشیار در فضای مجازی ظاهر شویم و اوقات فراغت به سرگرمی سپری نکنیم. 🔸حق طلبی حق آنجا نیست که بیشتر لایک بگیرد و دست به دست شود. حق را باید با محاسبه و استدلال و از مرجع معتبر گرفت. وقت بگذاریم برای فهم حقیقت. حق را بپذیریم ولو تلخ باشد. 🔹حق گوئی هرجا متن حقی دیدیم برای توزیع آن تلاش کنیم. خود را مقید کنیم به توزیع حق. اگر توان نوشتن داریم حتا در حد یک متن کوتاه دریغ نکنیم. هر کس شبهه داشت نسبت به او احساس مسوولیت کنیم؛ ولو یک نفر در یک گروه فامیلی. 🔸ناحق گریزی هرجا ناحق دیدیم اعلام تنفرو برائت کنیم. هزینه دهیم. از فحش و ناسزا نهراسیم. مارپیچ سکوت را بشکنیم؛ ولو در حد یک کامنت. خیلی ها مثل ما هستند و منتظر خط شکن اند. حداقل اینکه اجازه ندهیم احساس اقلیت کنند. 🔹 حق آرائی حق را به زبان ساده بگوئیم. قول محکم و مستدل و اما با توجه به احساسات و عواطف مخاطب. حق را باید به تناسب مخاطب گفت. ابلاغ پیام به قلب مخاطب مهم است نه ایصال و رساندن به دستش. با مخاطب مدارا کنیم. 🔹 حق نمایی حق نما یعنی نمایش حق. یعنی جلوه دادن حق. نیکی ها و فضائل پیرامون خود را ببینیم و سر دست بگیرم. هرکس در پیرامون خود هر خیرو فضلی از هرکس دید بیان کند. از همسایه و دوست و آشنا و مسوولین. چه کار خوب و چه آدم خوب. اولا تمرین کنیم خوبی ها را ببینیم و بعد از آن فریاد کنیم. توزیع خوبی ها چشم دشمن را کور می کند. دشمن تلاش می کند نه فقط از حاکمیت، بلکه از مردم نیز تصویر سیاه نشان دهد. تصویر سیاه، سیاهی ساز است. این تصویر مخدوش و موهوم را بشکنیم. 💬 محسن مهدیان ــــــــــــــــ
«برطرف سازی شک از دل یاران»سیره حضرت در حکمرانی و تحقق عدالت جهانی قسمت۸۵ متن زیر مطالعه شود⬇️⬇️⬇️
مدافعان ظهور
#پس_از_ظهور «برطرف سازی شک از دل یاران»سیره حضرت در حکمرانی و تحقق عدالت جهانی قسمت۸۵ متن زیر م
«برطرف سازی شک از دل یاران»سیره حضرت در حکمرانی و تحقق عدالت جهانی قسمت۸۵ امام عصر (عج) در مسیر تحقق عدالت جهانی، آنچنان با صلابت با کفار غیر قابل هدایت برخورد می کند و آنچنان آنان را از لب تیغ می گذارند که برخی از اصحاب در امام بودن ایشان تردید کرده با خود می پرسند «به راستی چگونه فرزند پیامبر رحمه للعالمین اینچنین دست به خونریزی می زند؟». در برخی از روایات وارد شده است که امام «عهد نامه ای» از ناحیه رسول خدا در دست دارد که به این افراد دچار تردید نشان داده و از این طریق تردید آنان را برطرف می نماید. از امام باقر (ع) روایت شده که فرمود: «مردى از بستگان وى که از لحاظ جسمانى و شجاعت قوى‏ترین مردم، بجز حضرت مهدى است برمى‏خیزد و [و با تردید] مى‏پرسد، فلانی چه مى‏کنى؟ به‏ خدا قسم که تو مردم را همچون گوسفندان از جلوى خود مى‏رانى (یعنى همچون گرگ گله گوسفند را رم مى‏دهی) آیا عهدنامه‏اى از پیامبر خدا (ص) دارى و یا چیز دیگر؟ … آنگاه قائم مى‏فرماید: اى فلان خاموش باش، آرى به خدا سوگند من منشورى از رسول خدا (ص) با خود دارم …»[۱] در ادامه روایت شخص با دیدن این عهدنامه، پشیمان شده سر امام را می بوسد و بیعت خویش را تجدید می کند. بدون شک این عهدنامه همراه با قرائن و شواهدی است که یاران با دیدن آن از تردید خارج می شوند. [۱] بحارالانوار جلد ۵۲، صفحه ی ۳۴۳. #shia #عدالت_در_اسلام @modafeanzuhur
🌙 🌹🌜ـانه 🌹گشتم ولی آقا تورا پیدا نکردم سالی گذشت اما تو را پیدا نکردم فکری به حال این دل رسوا نکردم شرمنده ام آقا، برای دیدن تو این چشم های خشک را دریا نکردم پر دارم اما پر نمی گیرم به سویت بند گناهم را ز پایم وا نکردم همت برای ترک معصیّت ندارم گفتم که توبه می کنم اما نکردم پیش همه نام تو را بردم همیشه اما خودم را در دل تو جا نکردم گفتی بیا، من روی گرداندم ز رویت من با دل تو خوب، اصلا تا نکردم جز روضه ها ما را پناهی نیست فردا کاری برای محشر کبری نکردم چون خواهری که بین مقتل داشت می گشت گشتم ولی آقا تو را پیدا نکردم وحید محمدی 🕯»»»🌹
 ❌استخاره و اعتقاد واقفیه❌ شیخ طوسی چهل خبر از فرقه واقفیه منحرف در کتاب غیبت خود. 📕غیبت طوسی نقل کرده است که همه این اخبار واحد وعنوان بدلیل راوی واقفی این اخبار مورد طعن است. واین اخبار را ردکرده (شیخ میگوید تمام این خبرها ضعف مرفرست دارد 151) یا توضیح صحیح داده تا جلوی سوءاستفاده واقفی ها را گرفته ----------------- ✡️همبوشی ها که از احادیث این قسمت هستند که نقل واقفی هاست سوء استفاده از افزایش یافته اند ⬅️نقلی از واقفی ها را که حدیث در این کتاب انتخاب شده و بنفع خود استفاده می کنید ، نیست. تا راه شناختی که احمد اسماعیل برای انتخاب خود ارائه کرد یعنی ⬅️استخاره را حق جلوه دادن برای نشر مطالب به کانال ما در ایتا بپیدندید @modafeanzuhur پیج اینستاگرام @modafe.zohor
پست زیر حتما مطالعه شود⬇️⬇️
مدافعان ظهور
در ایام متوکل عباسی زنی ادعا کرد که من حضرت زینب سلام الله علیها هستم. متکل به او گفت: تو زن جوانی هستی و از زمان سالهای زیادی گذشته است. آن زن گفت: رسول خدا در من تصرف کرده و من هر چهل سال به چهل سال جوان می شوم! متکل ، بزرگان و علما را جمع کرد و راه چاره خواست ؛ به آن گفت: آیا غیر از گذشت سال ، دلیل دیگری برای رد سخنان او وجود دارد؟ گفتند: هادی علیه السلام را بیاور شاید او بتواند باطل بودن این زن را روشن کند. امام حاضر شد و فرمود: این زن دروغگو است و زینب سلام الله علیها در فلان سال وفات کرده است. پرسیدند: آیا دلیلی برای دروغگو بودن هست؟ امام علیه السلام فرمود: بله و آن این است که گوشت فرزندان فاطمه سلام الله علیها بر درندگان حرام است. تو این زن را به قفس در ندگان بینداز تا معلوم شود که دروغ می گوید. متقابل خواست او را در قفس بیندازد ، گفت: این آقا من مرا به کشتن میدهد ، یک نفر دیگر را آزمایش کنید. برخی از دشمنان امام به طور کامل پیشنهاد کردند که خود حضرت داخل قفس بروند. متکل به امام عرض کرد: آیا می خواهید خودتان داخل قفس بروید ؟! نردبانی آوردند و امام داخل قفس رفت. درون قفس شش شیر درنده بود. وقتی امام علیه السلام داخل شد ، شیرها آمدند و در برابر حضرت خوابیدند و امام شخصا آنها را نوازش کرد و با دست اشاره کرد و هر شیری به کناری می رفت. وزیر متکل به او گفت: زود او را از داخل قفس بیرون بیاور و گرنه آبروی ما می رود. از امام هادی علیه السلام خواست بیرون بیاید ... امام فرمود: هر کس می گوید فرزند فاطمه سلام الله علیها هست داخل شود. متکل به آن زن گفت: داخل شو. آن زن گفت: من دروغ می گفتم و احتیاج مرا به این کار واداشت ... مادر متوکل شفاعت کرد و آن زن از مرگ نجات یافت. پ.ن: یا احمدالحسن! فرزندان فاطمه را باکی از قفس رفتن نیست، بسم الله ... # پس_از_ظهور # ظهور # مهدویت # امام_زمان # اسلام # شیعه # خدا # الله # امام_دوازدهم # ادیان # تکامل_در_عصر_ظهور # عدالت_در_اسلام # ظهور_عدالت # عدالت # عدالت_روزی # وقایع_ظهور # انقلاب_جهانی # اجرای_عدالت # حکومت_مهدوی # حکمرانی_امام_زمان # سیره_مهدوی برای نشر مطالب به کانال ما در ایتا بپیوندید @modafeanzuhur پیج اینستاگرام @modafe.zohor
در روزگار ما پر مدعا ترین مدعی در مساله ی و سفارت از شخصی معروف به می باشد .به همین جهت در جهت معرفی شخصیت و چهره ی واقعی و تشریح وی بحث نسبتا مفصلی را ارائه خواهیم نمود. این بحث در دو بخش ارائه میشود ادامه ی بحث را در پست بعدی مطالعه فرمائید. بخش اول لطفا عکس نوشته ها مطالعه شود برای نشر مطالب به کانال ما در ایتا بپیوندید @modafeanzuhur پیج اینستاگرام .@modafe.zohor . . سازنده:ادمین . . . عه_وفی_کل_ساعه_ولیاوحافظاوقایداوناصراودلیلاوعیناحتی_تسکنه_ارضک_طوعاوتمتعه_فیهاطویلا لارض_و_منعت_السماء_و_انت_المستعان_و_اليك_المشتكى_و_علیک_المعول_فی_الشدة_و_الرخاء تصاویر پایین مطالعه شود⬇️⬇️