eitaa logo
مُهَج!
10.6هزار دنبال‌کننده
457 عکس
895 ویدیو
3 فایل
بَذَلوا مُهَجَهُم[آنهایی که بذل کردند خونِ قلبشان را]♥️ ما را زجام باده گُلگون خراب کن یاحسین زان پیشتر که عالم فانی شود خراب🌱💫 تبادل و تبلیغات @montazer48 https://eitaa.com/joinchat/1127941123C3b6330a80b
مشاهده در ایتا
دانلود
5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لبخندی برای آرامش یک ملت❤️
🔴پیام رهبر انقلاب خطاب به ملت ایران ⏪ تمجید رهبر معظم انقلاب از رفتار متین، شجاعانه و وقت‌شناسانه ملت ایران در مقابل تهاجم رژیم صهیونی/ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: آمریکایی‌ها بدانند ملت ایران تسلیم‌شدنی نیست و هرگونه ورود نظامی آنها بدون تردید با صدمه جبران‌ناپذیر همراه خواهد بود 👈حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ظهر امروز در پیامی تلویزیونی ضمن تمجید از رفتار متین، شجاعانه و وقت‌شناسانه ملت ایران در قضیه اخیر تهاجم ابلهانه و خباثت‌آمیز دشمن صهیونی، آن را نشانه رشد ملت و قوام عقلانیت و معنویت دانستند و تاکید کردند: ✏️ ملت ایران در مقابل جنگ تحمیلی محکم می ایستد همان‌گونه که در مقابل صلح تحمیلی نیز محکم خواهد ایستاد و این ملت در مقابل تحمیل، تسلیم هیچکس نخواهد شد. 👈رهبر معظم انقلاب همچنین با اشاره به اظهارات تهدیدآمیز و سخیف رئیس جمهور آمریکا تصریح کردند: ✏️ افراد باخردی که ایران و ملت و تاریخ ایران را می‌شناسند هیچ‌گاه با زبان تهدید با این ملت سخن نمی‌گویند زیرا ملت ایران تسلیم‌شدنی نیست و آمریکایی‌ها بدانند هرگونه ورود نظامی آمریکا بدون تردید با صدمه جبران‌ناپذیر همراه خواهد بود.
✅هشت سال جنگ تحمیلی صدام ،ما تسلیم نشدیم حالا با این بمبارانها تسلیم بشیم؟ زهی خیال باطل آزموده را آزمودن خطاست مقاومت و ایستادگی در برابر متجاوز تنها راهه و آخرش هم پیروزی ✌️ نصیب ماست ان شاءالله به امید خدا و امام زمان ارواحنافداه
هشدار آتشین دبیرکل نجباء: 🛑 اگر یک مو از امام خامنه‌ای کم شود، متحدان و مزدوران و نظامیان و دیپلمات‌ها و اتباع و منافع آمریکا را هدف قرار می‌دهیم| نمی‌گذاریم کربلا تکرار شود! 🔰 شیخ اکرم الکعبی: ▪️ خاک بر دهانت ای ترامپ جنایتکار که مرجعی از مراجع دینی امت اسلامی را تهدید به ترور می‌کنی. به‌خدا سوگند اگر یک مو از امام خامنه‌ای کم شود، شما را همراه با متحدان و مزدوران نجستان در کل بلاد اسلامی به آتش خواهیم کشید و نمی‌گذاریم کربلا با دستان آغشته به خون شما تکرار شود. در آن هنگام نه نیروهای نظامی‎تان جان سالم به‌در می‌برند، نه دیپلمات‌ها و نه حتی اتباع آمریکا. کلیه منافع مستقیم و غیرمستقیم شما اهداف مشروعی برای ما خواهند بود و اگر خداوند متعال در این راه شهادت را نصیب‌مان کند، فرزندان و نوادگان ما مسئولیت این انتقام را بر دوش خواهند کشید. ▪️ شما سیمای پلید دجال و تحت فرمان یهودیان افراطی هستید که با مسیح جنگیده و آزارش دادند. مرگ بر شما ای خائنان به مسیح و همه ادیان آسمانی که قاتلان صهیونیست را از سراسر جهان در فلسطین اشغالی جمع کرده‌اید. ▪️ بدانید وقتی‌که امام خامنه‌ای وعده پیروزی داده، نتیجه‌ای جز شکست برای شما باقی نمی‌ماند و شادی‌تان به پایان خواهد رسید.
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برای خدا بجنگید نه برای پیروز شدن
بدون توضیح
✅دقت کردین چی شد؟ عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد 🔷چقدر آقاسیدعلی حفظه الله گفت هر کی امنیت ملی ایران رو میخات در انتخابات شرکت کنه،اگر از منم خوشش نمیات برای امنیت ایران در انتخابات شرکت کنه اما ملت ۶۰ درصد دور اول شرکت نکردن در دور دوم هم ۵۰ درصد شرکت نکردن همینها باعث شد دشمن خیال تجاوزش رو عملی کنه 🔴اما الان با حمله اسرائیل ورق برگشت همبستگی و اتحادمون که کم بود بیشتر شد ،رحم و مروّت که کم بود بیشتر شد خلاصه مردم اکثرشون فهمیدن اگر پشت نظام نباشن مملکتشون آسیب میبینه بخاطر همین الان اومدن پای کار اینه که میگن عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد باید این همبستگی و اتحاد ملی رو که افزایش پیدا کرده نسبت به قبل حمله اسرائیل،تقویت کرد یارو نتانیاهو فکر کرد این همبستگی و اتحاد کم ما با حمله اسرائیل از بین میره و مردم اغتشاش میکنن در کوچه وخیابون اما ورق برگشت زیادتر شد اتحادمون و همبستگی ملیمون واقعا دلها دست خداست باید از خدا و این مردم تشکر کرد خدایا شکرت و درود به مردم فهمیده و باشرف ملت ایران
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎙شما صدای حاج احمد کاظمی درباره حمله آمریکا به ایران را می‌شنوید 🔹 آمریکا که هیچ، ده برابر آمریکا را هم شکست می‌دهیم. آمریکا به تجهیزات می‌بالد. تجهیزات در مقابل اراده کسانی که برای خدا کار می‌کنند، شکست می‌خورد. ما به جای دیگری وصلیم.
✅اگر توییت ترامپ راست باشه که فردو نابود شده پس دیگه بهانه ای برای استمرار جنگ نیست، بر این اساس،یکی دو سه روز دیگه ظاهرا"جنگ تموم میشه 🔷حالا ما هم یه چند تا موشک میزنیم به پایگاههای آمریکا که از قبل تخلیه شده ولی ترامپ قمار باز تأسیسات هسته‌ای مون رو دوباره با توکل به خدا میسازیم بهتر از قبل فقط یه چند سالی طول میکشه فلذا نابود نشده فناوری هسته ای مون 😊😊
🔴اینها میخواستن تأسیسات هسته‌ای ما رو به خیال خودشون نابود کنن اما نابود نشده فقط صدمه دیده که به امید خدا یه چند سال دیگه اوکی میشه فقط یه چند سالی از برنامه هسته‌ای مون عقب میفتیم همین بابا جنگ رو تموم شده حساب کنید اینها میخواستن هسته ای مون رو بزنن که زدن عقده شون خالی شد دیگه فعلا بهانه ای برای ادامه جنگ ندارن،ما هم حالا یه تلافی میکنیم با چند تا موشک و پهپاد پایگاه های تخلیه شده رو هیچ وقت هم جنگ طلب نبودیم فلذا این بهونه هسته‌ای دیگه فعلا تموم شده هست برای ادامه جنگ اونها با ما به نظرم خیلی دیگه طول بکشه یک هفته دیگه طول بکشه این جنگ درود و رحمت و رضوان خدا به تمامی شهدای این جنگ تحمیلی
اسرائیل میخاست حماس نابود شه که نشد حزب الله نابود شه که نشد تأسیسات هسته‌ای ما نابود شه که نشد فقط صدمه و خسارت دیده که در عرض چند سال شایدم زودتر بهترش رو میسازیم ان شاءالله اما ما با اسرائیل مسئله اصلیمون فلسطینه داداش من که ان شاءالله از دست صهیونیستها آزاد میشه
هدایت شده از وَجَع
12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حیدر حیدر علی ...🕶✌🏻🇮🇷