❌️ الان احتمال داره حسن روحانی پیام بده ترامپ واسه این ۳تا سایت هسته ای را زد که تو روند مذاکرات خلل ایجاد کنه و باید قدرت دیپلماستی را بهش نشون بدیم و میز مذاکره را ترک نکنیم!😊
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شماها هنوز قدرت نیروی
دریایی سپاه رو نشناختید:)
آب را آتش میزنیم✌️
#وعده_صادق
#مرگ_بر_اسرائیل
#جانم_فدای_ایران
هدایت شده از حَنّانِ مَهدی
26.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 دعا بین طلوعین همه چیز رو زیررو میکنه
🔵👌بسیار شنیدنی
🟢 خواهش میکنم ببینید ونشر دهید
@hanan111
🔷به نظرم این درست نیست که با گذشت ۲۴ ساعت از حمله آمریکا به خاکمون هنوز پاسخ نظامی ندادیم به این حمله
🔴همانطور که درست نبود چند ماه پیش،پاسخ نظامی ندادیم (وعده صادق ۳)به حمله آخر اسرائیل به خاکمون
⚫️این پاسخ نظامی ندادن های ما باعث پررویی و خیالهای دشمن میشه،باید پاسخ نظامی آمریکا را میدادیم تا الان
هرساعتی که میگذره به نفع ما نیست،تازه الانم اگر بزنیم پایگاه های خالی مورد ضربه قرار میگیره
اگر همین پایگاههای خالی آمریکایی ها رو هم نزنیم،دشمن جری تر میشه و جنگ طولانی تر
وعده صادق ۳ نزدیم اسرائیل پررو شد حمله کرد، الانم اگر جواب آمریکا ندیم پررو میشه
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#شهید_همت از سال ۱۳۶۱ با شما در سال ۱۴۰۴ صحبت میکند:
ما چارهای جز جنگ نداریم و میجنگیم...
#وعده_صادق
🔻بیانیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی درباره پاسخ موشکی ایران به تجاوز آمریکا
فَمَنِ اعْتَدَى عَلَيْكُمْ فَاعْتَدُوا عَلَيْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَى عَلَيْكُمْ
🔹در پاسخ به اقدام تجاوزکارانه و وقیحانه آمریکا علیه اماکن و تأسیسات هستهای ایران، ساعاتی قبل نیروهای مسلح قدرتمند جمهوری اسلامی ایران، پایگاه هوایی نیروهای آمریکایی در العدید قطر را درهم کوبیدند.
🔹تعداد موشکهای به کار گرفته شده در این عملیات موفق، به تعداد بمبهایی بوده است که آمریکا در حمله به تاسیسات هستهای ایران استفاده کرده بود؛ و پایگاهی هم که در حمله نیروهای مقتدر ایران مورد هدف قرار گرفته از تأسیسات شهری و مناطق مسکونی در قطر فاصله زیادی داشته است.
🔹این اقدام فاقد هرگونه جنبه خطرآفرین برای کشور دوست و برادر ما، قطر و مردم شریف آن بوده و جمهوری اسلامی ایران همچنان، بر حفظ و ادامه روابط گرم و تاریخی با قطر متعهد است.
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بابا پایگاه آمریکا رو زدیم شما چرا جیغ و فریاد میکنید؟خیلی دوره که پایگاه العدید ازتون 😳😳😳😳
🔴ما آتش بس ادعا شده رو نمیپذیریم مگر اینکه فرمانده کل قوا حضرت آقا حفظه الله قبول کنن که فعلا خبری نیست
تازه اگرم بنا به پذیرش آتش بس باشه،که فعلا نیست،بعد از پاسخ نظامی به حملات دیشب رژیم صهیونی
🔷آقا حفظه الله فرمودند صلح تحمیلی رو نمیپذیریم
فلذا باید قاطعانه همین امروز نه فردا،پاسخ نظامی حملات وحشیانه دیشب اسرائیل رو بدیم
ما تازه اول راه هستیم و اگر بخواهیم آتش بس رو قبول کنیم در حالی که پاسخ به حملات دیشب اسرائیل ندادیم،موضِع ما که در وضعیت قوّت بود،تبدیل به ضعف میشه
ترامپ لعنتی دروغگو و فریبکاره،احتمال داره از آتش بس یه نقشه ای داشته باشن دوباره غافلگیرمون کنن،گوشتون به فرمایش حضرت آقا سیدعلی خامنهای حفظه الله باشه نه دولتی ها در این زمینه خواهشا"🙏
ظاهرا پاسخ نظامی قدرتمندی در جواب به حملات دیشب داده شده اما به هر حال منتظر نظر آقا حفظه الله در مورد پذیرش آتش بس میمانیم اما ما فلسطین را تنها نمیگذاریم،هر کی ناراحته از این اعتقاد از این مملکت بره داداش من
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دوستان امام حسینی به این ۵۰ ثانیه توجه کنید
#سخنرانی_کوتاه / شیخ اسماعیل رمضانی