2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
💠 بنبست های قطعیِ دنیا
🔸قسمت سوم
#شیخ_اسماعیل_رمضانی
#مرگ_بر_امریکا
مُهَج>>
5.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امیر عزادار است ..
آقای من ! مصیبت تو فرق می کند ..
مصیبت تو فرق می کند ..
فرق می کند ..
17.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 خیلی ها این جوون رو که یک سال پیش این پیش بینی رو کرد نمی شناسند
🔻ایشون احمد محمدزاده هسن کارشناس ارشد علوم سیاسی و روابط بین الملل
مُهَج!
💢 خیلی ها این جوون رو که یک سال پیش این پیش بینی رو کرد نمی شناسند 🔻ایشون احمد محمدزاده هسن کارشنا
شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران نتیجه اش میشه این که داری میبینید
جنگ تازه شروع شده هنوز مونده تا به جاهای سختش برسه فقط دعا کنید حزب الله لبنان باقی بمونه،حماس و سوریه که تموم شد مونده حزب الله لبنان
اگر حزب الله لبنان هم رفت،بی تعارف خودتون رو برای یک جنگ بزرگ زمینی دریایی هوایی آماده کنید
اینها رو که گفتم یه بچه قنداقی هم میتونه تشخیص بده
فقط تا میتونید آمادگی رزمی تون رو سطحش ببرید بالا که حالا حالاها کار داریم
شبها میخایم بخوابیم اینقدر صدا بلندگو 🔊 بلند کردن راهپیمایی هر شب،یکی نیست بگه حق الناس هست اینکارتون،بابا جمع کنید این قضیه رو دیگه بعد ۹شب
حداقل صدا بلندگو 🔊 خراب شده رو کم کنید
اوائل راهپیمایی ها صدا بلندگو خوب بود کم بود ساعت ۹ شب تموم میشد الان میان دم مجتمع ما با صدای بلند بلند اینقدر کشش هم میدن تا ده شب
همه کارهامون همینطوره یا افراط یا تفریط. مثلا فکر میکنید هر چی صدا بلندتر باشه مردم بیدارتر میشن میپیوندن به انقلاب؟
آقای قرائتی میگه در اسلام فقط موقع اذان میشه صدا بلند کرد،حالا اضافه کنید تعظیم شعائر هم اما نه دیگه هر شب تا ده شب اونم با صدای بلند بلند
دیشب یه جایی بودم بدبختا این آدما میومدن داخل مجتمعشون اونجا مبدأ حرکت بود سخنرانی و بعد حرکت به سمت قبور شهدای گمنام
آقا دعوا شده بود داخل مجتمع مسکونی جای اینکارها نیست که هرشب میان نمیذارن بخابیم