eitaa logo
مُهَج!
10.5هزار دنبال‌کننده
451 عکس
887 ویدیو
3 فایل
بَذَلوا مُهَجَهُم[آنهایی که بذل کردند خونِ قلبشان را]♥️ کپی:حلال ما را زجام باده گُلگون خراب کن یاحسین زان پیشتر که عالم فانی شود خراب تبادل و تبلیغات @montazer48 https://eitaa.com/joinchat/1127941123C3b6330a80b
مشاهده در ایتا
دانلود
شعور هم خوب چیزی بعضی ها داشته باشن
اوائل راهپیمایی ها صدا بلندگو خوب بود کم بود ساعت ۹ شب تموم میشد الان میان دم مجتمع ما با صدای بلند بلند اینقدر کشش هم میدن تا ده شب
همه کارهامون همینطوره یا افراط یا تفریط. مثلا فکر میکنید هر چی صدا بلندتر باشه مردم بیدارتر میشن میپیوندن به انقلاب؟
آقای قرائتی میگه در اسلام فقط موقع اذان میشه صدا بلند کرد،حالا اضافه کنید تعظیم شعائر هم اما نه دیگه هر شب تا ده شب اونم با صدای بلند بلند دیشب یه جایی بودم بدبختا این آدما میومدن داخل مجتمعشون اونجا مبدأ حرکت بود سخنرانی و بعد حرکت به سمت قبور شهدای گمنام آقا دعوا شده بود داخل مجتمع مسکونی جای اینکارها نیست که هرشب میان نمیذارن بخابیم
هر چیزی هم یه حدو اندازه ای داره دیگه
تذکر بدین به اونهایی که 📢 بلندگو دستشونه مثل سابق راهپیمایی کنید نه مثل کسانی که انقلابشون افتاده در خطر دادمیزنن فکر میکنن انقلابیها زیاد میشن اینجوری
طرف روزه هست، مریض هست ،یا مریض داره داخل خونه یا بچه نوزاد داره با مکافات خوابونده اونوقت اون آدم بیشعور میاد با یه بلندگو بلند بلند داد میزنه همین کارها میکنید که نمیتونید ضد انقلاب و پهلوی چی ها رو جذب کنید یه کم اخلاق شهید ابراهیم هادی برید بخونید ببینید چجوری جذب میکرد
بابا ما که نمیگیم نرید راهپیمایی شعار ندین ما میگیم صدای بلندگو رو خیلی خیلی بلند نکنن اونهایی که دستشون بلندگو هست منم اوائل رفتم راهپیمایی اما اینجوری نبود که این دو سه شب دارن بلند بلند می‌کنن بعد هم استغاثه برای ظهور باید بیشتر باشه تا چیزهای دیگه . ما منتظرمنتقم خون سیدالشهدا علیه السلام هستیم که آقای همه شهیدان هست
از اینجور کارها اوایل انقلاب هم داشتیم متأسفانه که کمیته بود اگر یادتون باشه موهای دخترهایی که کم حجاب بودن با ✂️ قیچی میبریدن یا سر اون پسر ژیگولها رو از ته با ماشین صفر میزدن که بعد به لطف خدا و فهم بعضیا جلوی اینکارها گرفته شد .الانم کارهایی مثل تا آخر بلندگو رو صداش بلند کردن که باعث آزار و اذیت میشه،از همون قبیل کارهاس اگر دیدین تذکر بدین نگذارید این کارها که به اسم انقلابی بودن در میارن بعضیا رسم بشه چون تولید نفرت میکنه
هنوز بعضیا که این جور کارها رسم بود یه زمانی،بغض و نفرت دارن و بخاطر همین از انقلاب زده شدن،الحمدلله یه آدمهای با فهم و باشعوری بودن جلوی این جور کارهای غلط رو گرفتن اما الانم نادان دوستهایی هستن که مثلا با صدا رو خیلی بلند کردن در مجتمع یا ماشین باند گذاشتن ساعت ۱۱ شب در کوچه خیابون صدای ضبط مداحی میذارن اینها رو اگر دیدین تذکر دوستانه بدین نکنن این کارها رو