eitaa logo
مُهَج!
10.6هزار دنبال‌کننده
455 عکس
892 ویدیو
3 فایل
بَذَلوا مُهَجَهُم[آنهایی که بذل کردند خونِ قلبشان را]♥️ کپی:حلال ما را زجام باده گُلگون خراب کن یاحسین زان پیشتر که عالم فانی شود خراب تبادل و تبلیغات @montazer48 https://eitaa.com/joinchat/1127941123C3b6330a80b
مشاهده در ایتا
دانلود
هر چیزی هم یه حدو اندازه ای داره دیگه
تذکر بدین به اونهایی که 📢 بلندگو دستشونه مثل سابق راهپیمایی کنید نه مثل کسانی که انقلابشون افتاده در خطر دادمیزنن فکر میکنن انقلابیها زیاد میشن اینجوری
طرف روزه هست، مریض هست ،یا مریض داره داخل خونه یا بچه نوزاد داره با مکافات خوابونده اونوقت اون آدم بیشعور میاد با یه بلندگو بلند بلند داد میزنه همین کارها میکنید که نمیتونید ضد انقلاب و پهلوی چی ها رو جذب کنید یه کم اخلاق شهید ابراهیم هادی برید بخونید ببینید چجوری جذب میکرد
بابا ما که نمیگیم نرید راهپیمایی شعار ندین ما میگیم صدای بلندگو رو خیلی خیلی بلند نکنن اونهایی که دستشون بلندگو هست منم اوائل رفتم راهپیمایی اما اینجوری نبود که این دو سه شب دارن بلند بلند می‌کنن بعد هم استغاثه برای ظهور باید بیشتر باشه تا چیزهای دیگه . ما منتظرمنتقم خون سیدالشهدا علیه السلام هستیم که آقای همه شهیدان هست
از اینجور کارها اوایل انقلاب هم داشتیم متأسفانه که کمیته بود اگر یادتون باشه موهای دخترهایی که کم حجاب بودن با ✂️ قیچی میبریدن یا سر اون پسر ژیگولها رو از ته با ماشین صفر میزدن که بعد به لطف خدا و فهم بعضیا جلوی اینکارها گرفته شد .الانم کارهایی مثل تا آخر بلندگو رو صداش بلند کردن که باعث آزار و اذیت میشه،از همون قبیل کارهاس اگر دیدین تذکر بدین نگذارید این کارها که به اسم انقلابی بودن در میارن بعضیا رسم بشه چون تولید نفرت میکنه
هنوز بعضیا که این جور کارها رسم بود یه زمانی،بغض و نفرت دارن و بخاطر همین از انقلاب زده شدن،الحمدلله یه آدمهای با فهم و باشعوری بودن جلوی این جور کارهای غلط رو گرفتن اما الانم نادان دوستهایی هستن که مثلا با صدا رو خیلی بلند کردن در مجتمع یا ماشین باند گذاشتن ساعت ۱۱ شب در کوچه خیابون صدای ضبط مداحی میذارن اینها رو اگر دیدین تذکر دوستانه بدین نکنن این کارها رو
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برای همیشه برگشتم از آمریکا به ایران
طرف در تلویزیون میگه اونایی که سرود ملی ایران رو نخوندن در بازی فوتبال زنان، خائن هستن و چه چه بیا تحویل بگیر ۵ تا بازیکن تیم ملی فوتبال زنان کشورمون درخواست پناهندگی کردن .ترامپ هم گفته بیان آمریکا ما بهشون پناهندگی میدیم اگر استرالیا نداد وقتی میگم دچار رفتارهای هیجانی و افراطی هستیم نگید نه هرکی با ما نبود خائنه و فلان این بچه‌ها حقشون نبود بهشون بگن خائن و درخواست مجازات کنن براشون در آنتن تلویزیون،ما باید الان جذب کنیم برچسب نزنیم به دیگرانی که با ما در ظاهر نیستن اما وطن رو دوست دارن
پیام یک هموطن که واقعا به نظرم صحیحه 👇
سلام به هم‌وطنای عزیزم 🌹 چند روزی از حمله بی‌رحمانه دشمن به خاک پاک کشورمون می‌گذره… حمله‌ای که باعث شد رهبر عزیزمون و جمعی از هم‌وطنای مظلوممون، از جمله دانش‌آموزای مدرسه‌ی شجره طیبه میناب، به شهادت برسن. روزای سختی بود، ولی مردم ایران نشون دادن که هیچ‌وقت پشت انقلاب و کشورشونو خالی نمی‌کنن. من فقط یه خواهش دارم ازتون، از صمیم قلب: نذاریم درگیر شعار و هیجان بشیم و یادمون بره که باید با تمام وجودمون برای ظهور امام زمان (عج) دعا کنیم. شعار دادن خوبه، روحیه‌مون رو بالا می‌بره و جواب محکمیه به دشمن. ولی اصلِ اصلش اینه که از ته دل، از عمق قلب‌هامون، ظهور امام زمان رو از خدا بخوایم. اگه همه‌مون با هم، مظطرانه و صادقانه دعا کنیم، مطمئن باشید اون روز قشنگ و بزرگ خیلی نزدیک میشه. خواهش می‌کنم این پیام رو پخش کنید تا به دست همه‌ی مردم برسه. بیایید از امشب، دعا برای ظهور آقا محور اصلی دل‌هامون و تجمعاتمون باشه. به امید پیروزی جبهه‌ی حق و ظهور صاحب‌الزمان (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف). یه صلوات از ته دل بفرستید ❤️ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 🙏✨