از اینجور کارها اوایل انقلاب هم داشتیم متأسفانه که کمیته بود اگر یادتون باشه موهای دخترهایی که کم حجاب بودن با ✂️ قیچی میبریدن یا سر اون پسر ژیگولها رو از ته با ماشین صفر میزدن که بعد به لطف خدا و فهم بعضیا جلوی اینکارها گرفته شد .الانم کارهایی مثل تا آخر بلندگو رو صداش بلند کردن که باعث آزار و اذیت میشه،از همون قبیل کارهاس
اگر دیدین تذکر بدین نگذارید این کارها که به اسم انقلابی بودن در میارن بعضیا رسم بشه چون تولید نفرت میکنه
هنوز بعضیا که این جور کارها رسم بود یه زمانی،بغض و نفرت دارن و بخاطر همین از انقلاب زده شدن،الحمدلله یه آدمهای با فهم و باشعوری بودن جلوی این جور کارهای غلط رو گرفتن اما الانم نادان دوستهایی هستن که مثلا با صدا رو خیلی بلند کردن در مجتمع یا ماشین باند گذاشتن ساعت ۱۱ شب در کوچه خیابون صدای ضبط مداحی میذارن
اینها رو اگر دیدین تذکر دوستانه بدین نکنن این کارها رو
طرف در تلویزیون میگه اونایی که سرود ملی ایران رو نخوندن در بازی فوتبال زنان، خائن هستن و چه چه
بیا تحویل بگیر ۵ تا بازیکن تیم ملی فوتبال زنان کشورمون درخواست پناهندگی کردن .ترامپ هم گفته بیان آمریکا ما بهشون پناهندگی میدیم اگر استرالیا نداد
وقتی میگم دچار رفتارهای هیجانی و افراطی هستیم نگید نه هرکی با ما نبود خائنه و فلان
این بچهها حقشون نبود بهشون بگن خائن و درخواست مجازات کنن براشون در آنتن تلویزیون،ما باید الان جذب کنیم برچسب نزنیم به دیگرانی که با ما در ظاهر نیستن اما وطن رو دوست دارن
سلام به هموطنای عزیزم 🌹
چند روزی از حمله بیرحمانه دشمن به خاک پاک کشورمون میگذره… حملهای که باعث شد رهبر عزیزمون و جمعی از هموطنای مظلوممون، از جمله دانشآموزای مدرسهی شجره طیبه میناب، به شهادت برسن. روزای سختی بود، ولی مردم ایران نشون دادن که هیچوقت پشت انقلاب و کشورشونو خالی نمیکنن.
من فقط یه خواهش دارم ازتون، از صمیم قلب:
نذاریم درگیر شعار و هیجان بشیم و یادمون بره که باید با تمام وجودمون برای ظهور امام زمان (عج) دعا کنیم.
شعار دادن خوبه، روحیهمون رو بالا میبره و جواب محکمیه به دشمن.
ولی اصلِ اصلش اینه که از ته دل، از عمق قلبهامون، ظهور امام زمان رو از خدا بخوایم.
اگه همهمون با هم، مظطرانه و صادقانه دعا کنیم، مطمئن باشید اون روز قشنگ و بزرگ خیلی نزدیک میشه.
خواهش میکنم این پیام رو پخش کنید تا به دست همهی مردم برسه.
بیایید از امشب، دعا برای ظهور آقا محور اصلی دلهامون و تجمعاتمون باشه.
به امید پیروزی جبههی حق و ظهور صاحبالزمان (عجلاللهتعالیفرجهالشریف).
یه صلوات از ته دل بفرستید ❤️
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 🙏✨
ضرورت یاد مرگ
به خدا سوگند این که می گویم بازی نیست جدی و حقیقت است ،دروغ نیست.
و آن چیزی جز مرگ نیست که بانگ دعوت کننده اش رسا و به سرعت همه را میرانَد! پس انبوه زندگان و طرفداران تو را فریب ندهند همانا گذشتگان را دیدی که ثروتها اندوختند و از فقر و بیچارگی وحشت داشتند و با آرزوهای طولانی فکر می کردند در امانند و مرگ را دور می پنداشتند دیدی چگونه مرگ بر سرشان فرود آمد؟ و آنان را از وطنشان بیرون راند؟ و از خانه امن کوچشان داد؟ که بر چوبه تابوت نشستند و مردم آن را دست به دست می کردند و بر دوش گرفته و با سرانگشت خویش نگاه می داشتند؟ آیا ندیدید آنان را که آرزوهای دور و دراز داشتند و کاخ های استوار
می ساختند و مال های فراوان می اندوختند، چگونه خانه هایشان گورستان شد؟و اموال جمع آوری شده شان تباه و پراکنده و از آنِ وارثان گردید؟ و زنان آنها با دیگران ازدواج کردند؟ نه می توانند چیزی به حسنات بیفزایند و نه از گناه توبه کنند!
بخشی از خطبه ۱۳۲ نهجالبلاغه
15.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💔 این ایام خیلی دلشکسته بود...
◾️ #شهادت_امام_علی ؛
السَّلامُ عَلَیْکَ یَا وَصِیَّ رَسُولِ رَبِّ الْعالَمِینَ، السَّلامُ عَلَیْکَ یَا وارِثَ عِلْمِ الْأَوَّلِینَ وَالْآخِرِینَ، السَّلامُ عَلَیْکَ أَیُّهَا النَّبَأُ الْعَظِیمُ، السَّلامُ عَلَیْکَ أَیُّهَا الصِّراطُ الْمُسْتَقِیمُ؛ السَّلامُ عَلَیْکَ أَیُّهَا الْمُهَذَّبُ الْکَرِیمُ، السَّلامُ عَلَیْکَ أَیُّهَا الْوَصِیُّ التَّقِیُّ، السَّلامُ عَلَیْکَ أَیُّهَا الرَّضِیُّ الزَّکِیُّ، السَّلامُ عَلَیْکَ أَیُّهَا الْبَدْرُ الْمُضِیءُ، السَّلامُ عَلَیْکَ أَیُّهَا الصِّدِّیقُ الْأَکْبَرُ، السَّلامُ عَلَیْکَ أَیُّهَا الْفارُوقُ الْأَعْظَمُ، السَّلامُ عَلَیْکَ أَیُّهَا السِّراجُ الْمُنِیرُ، السَّلامُ عَلَیْکَ یَا إِمامَ الْهُدىٰ
🏴 سالروز شهادت امیرالمومنین، حضرت علی علیه السلام تسلیت باد.
🔷برای ظهور آقا امام زمان ارواحنافداه این شب قدری،خواهشا"زیاد دعا کنید 🤲
اگرم میشه این کلیپ زیر رو نشر بدین 👇👇👇👇👇👇👇👇👇