eitaa logo
تمدن‌اسلامی|محمدرضا‌باقرزاده
711 دنبال‌کننده
864 عکس
903 ویدیو
124 فایل
✅دکترای علوم سیاسی ✅کارشناس ارشد حقوق بین الملل ✅مدرس حوزه و‌دانشگاه ✅عضو هیات علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره به کانال تمدن‌اسلامی بپیوندید👇👇👇
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📷 تصویری جدید از آیت‌الله‌‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی)_ کتابخانه شخصی https://eitaa.com/MohamadRezaBagherzadeh
🔰 موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(علیه السلام) برگزار می کند: 🌀 كرسي علمی ترويجي:« بررسی فقهی حقوقی اقدام تلافی جویانه در فقه و حقوق بین الملل» 🎙ارائه کننده : حجة الاسلام و المسلمین دکتر محمد رضا باقر زاده 🎙ناقد: حجة الاسلام و المسلمین دکتر رضا محمدی 🎙دبیر علمی: حجة الاسلام و المسلمین مهدی عزیزی ⏰ زمان: دو شنبه 24 اردیبهشت 1403 ساعت 12:30 تا 14 🔳 نحوه اجرای برنامه: : قم، میدان سعیدی، خیابان هفت تیر، کوچه ۱۲، تقاطع اول، موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا علیه السلام https://nshn.ir/7bs446NxQtj9 : پخش زنده از طریق ایتای کانال موسسه 💠 مؤسسۀ آموزش عالی حوزوی امام رضا(علیه السلام) 🆔 @irsichannel
✅برای اولین بارهای انتخابات ۱۴۰۲ 1. برای نخستین‌بار الزام رأی دادن با شناسنامه برداشته شد و مردم این امکان را یافتند که با مدارک هویتی ۵گانه اعم از شناسنامه، کارت ملی، گذرنامه، گواهی‌نامه و کارت خدمت دوره ضرورت نظام وظیفه، در انتخابات شرکت کرده و رأی خود را به صندوق بیاندازند. 2. برای اولین بار بود که خبری از مُهر انتخابات نبود و مردم بی‌آنکه نشانی از شرکت در انتخابات در شناسنامه‌شان ثبت شود تنها با خلوص نیت و با هدف ادای وظیفه دینی و ملی خویش به پای صندوق‌های رأی رفتند و گزینه‌های مورد نظر خود را انتخاب کردند، بدان امید که منتخبانشان نیز با عمل مخلصانه به وظایف نمایندگی پاسخ این اعتماد بی‌شائبه را بدهند. 3. برای اولین بار سامانه «مردم‌ناظر» ایجاد شد که با هدف بالا بردن امنیت انتخابات راه‌اندازی شد و برای نخستین بار این امکان را فراهم آورد که مردم در لحظه و به صورت برخط بر انتخابات نظارت داشته و تخلفات احتمالی را به مسئولان ذیربط گزارش کنند تا هیچ شک و شبهه‌ای بر سلامت انتخابات وارد نشود و یکی از موارد چهارگانه مورد تأکید رهبر انقلاب این‌گونه تحقق یابد. 4. برای اولین بار در حوزه‌های اخذ رأی صندوق‌های سیار غیر از مکان‌های صعب‌العبور و بیمارستان‌ها و مکان‌هایی از این دست، به ایستگاه‌های مترو و سواحل دریاها از خلیج فارس تا خزر اعزام شد تا مردم در هر گوشه و کناری امکان مشارکت در انتخابات را داشته و بی‌ آداب و ترتیب خاصی در سرنوشت‌سازترین رویداد مملکت مشارکت کنند تا بستر تحقق «مشارکت حداکثری» به‌مثابه یکی دیگر از مؤلفه‌های مورد تأکید رهبر معظم انقلاب فراهم آید. 5. برای اولین بار شرایطی مهیا شده که آمارها به صورت برخط به ستاد انتخابات ارسال شود و از این طریق اطلاعاتی در مورد تعداد شرکت‌کنندگان، ترکیب سنی و موارد دیگر به دست آید. https://eitaa.com/MohamadRezaBagherzadeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کتاب کرایه میکردم و هر جلدش را یک شبه میخواندم... 🔹️بازنشر مستند غیررسمی۶ به مناسبت ایام نمایشگاه کتاب 📥 مشاهده نسخه کامل مستند👇 khl.ink/f/55271 https://eitaa.com/MohamadRezaBagherzadeh
حقوق اساسی جمهوری اسلامی استاد باقرزارده تاریخ 24-02-1403.mp3
28.96M
🎧فایل صوتی کلاس: استاد: باقر زاده جلسه: هشتم تاریخ:1403/02/24 💠 مؤسسۀ آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) 🆔 @irsichannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عاقبت مغرب محو مشرق می شود عاقبت غربی ترین دل نیز عاشق می شود شرط می بندم که نه زود است و نه دیر مهربانی حاکم کل مناطق می شود https://eitaa.com/MohamadRezaBagherzadeh
کتب در موضوع حقوق بشر اسلامی برای خرید از نمایشگاه شاید به دردتون بخوره ۱.بررسی تطبیقی مساله کرامت انسان در قرآن و تورات،نویسنده سلیم رحیمی‌ریسنی،ناشران: چاف، الینا، ملینا ۲.چکیده مقالات همایش صیانت از کرامت انسانی در اندیشه حقوقی اسلام،مولف:کمیسیون حقوق بشر اسلامی ایران،ناشر آیین احمد(ص) ۳.رعایت کرامت انسانی در حقوق شکلی و ماهوی ایران بر مبنای فقه شیعه،نویسنده رسول جریده،ناشر آیین احمد(ص) ۴.کرامت انسان در فقه و حقوق اسلامی،نویسنده کیهان روزگرد،ناشر دانشگاه امام صادق(ع) ۵.کرامت انسانی در حقوق رسانه، نویسنده حسین حقیقت‌پور،ناشر آثار فکر ۶.کرامت انسانی و مجازات‌های بدنی از منظر اسلام و حقوق بشر غربی، نویسنده محمدحسن حائری،ناشر موسسه امام خمینی(ره) ۷.اسلام و حقوق بین‌الملل بشردوستانه،نویسنده احسان علی‌اکبری‌بابوکانی،ناشر بنیادپژوهشهای اسلامی ۸.اسلام و حقوق بین‌الملل بشردوستانه:مجموعه مقالات/دومین همایش،غلامرضا جلالی،ناشر بنیاد پژوهشهای اسلامی آستان قدس رضوی ۹.بررسی تحقیقی حقوق بشردوستانه در منابع اسلامی و اسناد بین‌المللی: اشخاص مورد حمایت در مخاصمات مسلحانه، نویسندگان نادر اخگری‌بناب،محمدرضا فقهی، عبدالرضا لطفی، ناشر هستی‌نما ۱۰.کرامت انسانی و نقش آن در جرم‌انگاری،نویسنده غلامرضا جلالی، ناشرمیزان ۱۱.حقوق بشر در جهان امروز: مجموعه مقالات کنگره بررسی مسائل اساسی حقوق بشر در جهان امروز، نویسنده غلامرضا جلالی،ناشرشرکت سهامی انتشار ۱۲.مجموعه مقالات ندوة الاسلام و القانون الدولی الانسانی،نویسنده رعدحجاج،ناشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ۱۳.هویت زنان و حقوق بشر،نویسنده نادر اخگری‌بناب،ناشرجوان پویا ۱۴.اسلام و حقوق بشر،نویسنده محمدرضا فقهی،ناشر دفتر نشر فرهنگ اسلامی ۱۵.مبانی حقوق بشر از دیدگاه اسلام و دیگر مکاتب،نویسنده سعید قماشی،ناشرپژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی ۱۶.بررسی مقدمه و پانزده ماده ابتدایی اعلامیه جهانی حقوق بشر و تطبیق آن با فقه و حقوق اسلامی،نویسنده فاطمه طالعی نیا،ناشرطنین افرا پویا ۱۷.انسانیة الاسلام خصائص‌ها و مظاهرها و سبل ترشیدها،علی اصغر اوحدی،ناشر مجمع تقریب مذاهب اسلامی ۱۸.حقوق جهانی بشر:تحقیق و تطبیق در دو نظام اسلام و غرب، زین‌العابدین قربانی‌لاهیجی،موسسه تدوین و نشر آثار علامه جعفری ۱۹.نگاهی گذرا به حقوق بشر از دیدگاه اسلام،نویسنده سیدعلی میرموسوی، ناشرموسسه امام خمینی(ره) ۲۰.مبانی حقوق بشر در اسلام و دنیای معاصر،نویسنده سیدصادق حقیقت،ناشر مجد ۲۱.حقوق بشر از دیدگاه اسلام: آراء دانشمندان ایرانی،نویسنده فاطمه طالعی‌نیا،ناشر موسسه الهدی ۲۲.حقوق بشر در اسلام،نویسنده عبدالرضا لطفی،ناشر جام ۲۳.مبدأ التعایش السلمی فی الفقه الاسلامی، نادراخگری بناب، ناشر بقیة العترة ۲۴.امام علی صدای عدالت انسانیت”:علی(ع) و حقوق بشر،علی(ع) و انقلاب فرانسه،محمدرضا فقهی،ناشرفراهانی ۲۵.آزادی و حقوق بشر در اسلام: (بیش از ۵۰ نظریه از اندیشمندان غرب درباره اسلام)،زیرنظرعلی‌اصغر اوحدی، ناشرحضرت عباس(ع) ۲۶.اسلام و حقوق بشر،نویسنده محمدتقی جعفری‌تبریزی، ناشر بنیاد پژوهشهای اسلامی ۲۷.اسلام و حقوق بشر،نویسنده محمدتقی مصباح،ناشر پندار پارس ۲۸.اعلامیه جهانی حقوق بشر علی(ع)،تدوین: عبدالحکیم سلیمی، ناشر همداد ۲۹.برابری زن و مرد در اسلام و غرب (حقوقی متناسب و عادلانه با توجه به اعلامیه‌های حقوق بشر)،مصحح: ابوالفضل احمدزاده،ناشر ضریح آفتاب ۳۰.بولتن تحولات جدید نظری حقوق بشر و گفتمان اسلامی در دنیای معاصر: ۹ ماهه اول سال ۲۰۰۹ (دی ماه ۸۷ الی شهریور ۸۸)، ناشرکمیسیون حقوق بشر اسلامی ایران ۳۱.حقوق بشر در اسلام،نویسنده عبدالرحمن شها،ناشر خرسندی ۳۲.حقوق بشر در اسلام، مترجم: هیبت‌الله نژندی‌منش،ناشر خردمندان ۳۳.حقوق بشر در پرتو حکومت اسلامی،نویسنده فاضل مالکی، ناشر موسسه امام خمینی(ره) ۳۴.حقوق بشر و شهروندی در آراء ائمه شیعه(ع)،نویسنده جرج جرداق، ناشر مخاطب ۳۵.حقوق جهانی بشر و کاوش‌های فقهی،مترجم: عطامحمد سردارنیا، ناشرموسسه تدوین و نشر آثار علامه جعفری ۳۶.حقوق جهانی بشر: تحقیق و تطبیق در دو نظام؛ اسلام و غرب م.ع. عطائی‌اصفهانی،ناشر موسسه تدوین و نشر آثار علامه جعفری ۳۷.درسنامه حقوق بشر از دیدگاه اسلام،نویسنده محمدباقر شریف‌قرشی،ناشر جامعه المصطفی(ص) ۳۸.رویکرد متعالی فقه اسلامی به حقوق بشر، مترجم محمد تقدمی‌صابری،ناشر موسسه امام خمینی(ره) ۳۹.فلسفه حقوق بشر،نویسنده سجاد مظفری‌زاده،ناشر مرکز نشر اسرا ۴۰.مبانی حقوق بشر از دیدگاه اسلام و دیگر مکاتب،نویسنده سکینه منصوری،ناشر پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی
۴۱.مبانی حقوق بشر در اسلام و دنیای معاصر،نویسنده غلامرضا ناظمی،ناشر مجد ۴۲.مبانی حقوق بشر در اسلام و غرب،ناشر مکیال ۴۳.مبانی حقوق بشر و قواعد رستگاری انسان‌ها از منظر قرآن مجید،نویسنده ابراهیم موسی‌زاده، ناشرجادوی قلم ۴۴.مجموعه مقالات به مناسبت روز حقوق بشر اسلامی،نویسنده هادی شکری،ناشرگرایش ۴۵.منشور حقوق بشر اسلامی (چالش‌ها و راهکارها)،نویسنده زینب‌السادات سیدغلامی‌موسوی،ناشر دانشگاه امام صادق(ع) ۴۶.حقوق بشردوستانه در منابع اسلامی و اسناد بین‌المللی: حمایت از محیط زیست، اموال و اماکن در مخاصمات مسلحانه،نویسنده قاسم شبان‌نیا،ناشر هستی‌نما ۴۷.حقوق بشر و حقوق بشردوستانه،نویسنده محمدجواد جاوید،ناشرپژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی ۴۸.اسلام و اعلامیه جهانی حقوق بشر از دیدگاه حقوق بین‌الملل،نویسنده محمدتقی جعفری‌تبریزی،ناشر لاهوت ۴۹.اسلام و حقوق بین‌الملل،نویسنده محمدتقی جعفری‌تبریزی،ناشر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ۵۰.نگرشی بر اعلامیه جهانی حقوق بشر و حقوق اسلام،نویسنده عبدالحکیم سلیمی،ناشر سالار ۵۱.مباحثی پیرامون حقوق بشر: به ضمیمه مردم سالاری در نظام اسلامی،ناشربینش آزادگان ۵۲.حقوق بشر و آزادی‌های بنیادین (سه نسل حقوق بشر در اسلام، ایران و اسناد بین‌الملل و منطقه‌ای)،نویسنده عبدالله جوادی‌آملی،ناشر دادگستر ۵۳.اسلام و حقوق بشر،نویسنده سیدعلی میرموسوی،ناشردفتر نشر فرهنگ اسلامی ۵۴.درآمدی بر اسلام و حقوق بشر دوستانه،نویسنده سیدصادق حقیقت، ناشرموسسه هلال ایران ۵۵.حقوق اجتماعی و سیاسی انسان در اسلام،نویسنده عباسعلی عمیدزنجانی،ناشر شرکت‌به‌نشر
محتوای فرهنگی برای تابلوی محل کار هر تاجر و فروشنده: أَوۡفُواْ ٱلۡكَيۡلَ وَلَا تَكُونُواْ مِنَ ٱلۡمُخۡسِرِينَ ؛ وَزِنُواْ بِٱلۡقِسۡطَاسِ ٱلۡمُسۡتَقِيمِ ؛ وَلَا تَبۡخَسُواْ ٱلنَّاسَ أَشۡيَآءَهُمۡ وَلَا تَعۡثَوۡاْ فِي ٱلۡأَرۡضِ مُفۡسِدِينَ (سوره شعرا آیات ۱۸۱-۱۸۳) اى مردم! هنگام داد و ستد ، پيمانه را به طور كامل و پر بدهيد و از خسارت زنندگان و كم فروشان نباشيد و با ترازوى درست و دقيق وزن كنيد و از ارزش اجناس مردم نكاهيد و در زمين تبهكارانه فساد نكنيد. https://eitaa.com/MohamadRezaBagherzadeh
💢 نظر مهم آیت‌الله سبحانی درباره تعطیلی شنبه ✍بسم الله الرحمن الرحیم محضر محترم نمایندگان مجلس شورای اسلامی - دام تاییداتهم با اهداء سلام، موفقیت همگان را از خداوند متعال خواهانم. تصدیق می‌دهد؛ تعطیلی روزشنبه که در مجلس به تصویب رسید از لحاظ داخلی و خارجی قابل ملاحظه است. از لحاظ خارجی: در چنین روزهایی که دشمن صهیونیست فزون از هفت ماه، به نسل کشی پرداخته و هزاران شهروند غزه را به خاک و خون کشیده است آیا صلاح است در چنین شرایط روز تعطیلی دشمن که شنبه است، در جمهوری اسلامی ایران نیز به رسمیت شناخته شود. دنیای خارج که چشمانشان به ایران اسلامی باز است در این مورد چگونه داوری می‌کنند و آیا این نشانه غلبه فرهنگ غربی نیست؟ از نظر داخلی: ۱. استدلال آقایان بر تعطیلی روز شنبه با منطق آنان همخوان نیست می‌گویند: «اقتصاد ایران با اقتصاد جهان پیوند ناگسستنی دارد باید کاری کرد که بیشترین روزهای هفته، این پیوند بر قرار باشد» این سخن بسیار منطقی است ولی دلیل بر تعطیلی روز شنبه نمی‌شود، چون در چنین روزی دنیای خارج نیز تعطیل است. این منطق ایجاب می‌کند که روزهای پنجشنبه که روز کاری بوده، بیشترین فعالیت را داشته باشد که دنیای خارج نیز فعال است؛ آقایان به جای اصلاح علت سراغ معلول رفته‌اند و سبب آن این است که می‌خواهند تعطیلی هفته از یک روز به دو روز افزایش یابد. و مسئله ارتباط با خارج در درجه دوم است. ۲. در خمیره هر ایرانی روز شنبه روز کاری است، مصوبه مجلس بر تعطیلی شنبه، به حکم شنا بر خلاف مسیر آب است و اگر هم اقلیتی تعطیل کنند اکثریت از آن پیروی نمی‌کنند و این سبب می‌شود که در جامعه دو دستگی پدید آید که ضرر آن کمتر نیست. ۳. سال‌هاست که بر اثر یک رشته تبلیغات، روز پنجشنبه حالت تعطیلی به خود گرفته و با تصویب تعطیلی روز شنبه، شمار تعطیلی هفته به سه روز خواهد رسید و با بحران تولید که کشور با آن روبروست کاملاً در تضاد است. ۴. در دراصل ۱۷ قانون اساسی، تکلیفِ تعطیلی هفته روشن شده است: «تعطیلی رسمی هفتگی روز جمعه است». باز در این مورد ملاحظاتی است، به همین مقدار بسنده شد امید است تجدید نظر شود. قم، جعفر سبحانی ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ https://eitaa.com/MohamadRezaBagherzadeh
کلام مقام معظم رهبری در مورد زیاد بودن تعطیلات در ایران: یک تذکّر هم در باب مسائل مربوط به فروردین عرض کنیم: اوّلاً این تعطیلات طولانی و بیدلیل، هیچ منطق عقلایی ندارد. وضع خوبی نیست که اوّلِ سال، روزهای متوالی - گاهی دو هفته و گاهی بیشتر - همه چرخهای فعّالیت در کشور از حرکت بیفتد. خلاف مقرّرات هم هست، طبق مقرّرات تعطیلیها محدود است. ما در ایّام سال، تعطیلی زیاد داریم که این به زیان کشور است. در بعضی از کشورهای دنیا، طبق فهرستی که مشاهده میکردم، همه تعطیلات رسمی در طول سال از پنج، شش روز تجاوز نمیکند. لکن ما تعطیلیهایمان بسیار زیاد است. علاوه بر آن هم عدّه‌ای با بی‌توجّهی و بیاعتنایی خود به کار، علم، تحصیل و به اشتغالات روزمرّه زندگی و کارهای اداری و سازندگی، بر این تعطیلات اضافه هم میکنند؛ آن‌هم در آغاز سال. بالاخره در اوّلِ سال، اوّلِ یک دوره جدید مالی و کاری است. توصیه مؤکّدِ بنده این است که هم مسؤولین و هم آحاد مردم عزیزمان تصمیم بگیرند این تعطیلات را کم کنند. این همه تعطیلاتِ پیدرپی، زیانهایی به بار میآورد که هر چند در اوّل کار محسوس نیست، لکن نتایج آن برای همه زیانبار است. بیانات در خطبه‌های نمازجمعه ۱۳۸۱/۰۱/۱۶ https://eitaa.com/MohamadRezaBagherzadeh
🟢 نظر شهید مطهری تعطیلی هفتگی 🔻 «مسئله‌ تعطیلی جمعه هم از آن مسائلی است که در بعضی کشورهای اسلامی از وقتی که استعمار آمد آن را تغییر داد. مثلًا در پاکستان انگلیسیها از زمان ورودشان به هند سعی کردند همه سنتهای آنها را به سنتهای خودشان تبدیل کنند. از جمله اینکه روز تعطیل را از جمعه به یکشنبه تبدیل کردند. هنوز هم در پاکستان همین‌طور است؛ اگر یک چیزی برگشت، عود دادنش به حالت اول بسیار مشکل است. پاکستان اساساً به نام اسلام مستقل شد، یعنی پاکستان در مقابل هندوستان هیچ جهتی برای اینکه یک واحد مستقل باشد نداشت مگر جهت روحی و معنوی و فکری و ایمانی که ما مسلمانیم و شما هندو هستید و از نظر فرهنگ معنوی از یکدیگر جدا هستیم و نمی‌خواهیم با شما زندگی کنیم و می‌خواهیم مستقل شویم. در عین حال اینها که در مقابل هندیها آنقدر مقاومت کردند هنوز این سنت مسیحی را در میان خودشان حفظ کرده‌اند؛ مبدأ سالشان مبدأ مسیحی و تعطیل هفتگی آنها هم یکشنبه است. 🔸این را عرض می‌کنم برای این که ما باید توجه داشته باشیم به نغمه‌‏هایی که کم و بیش در مجله‏‌ها و در مقالات ادبی و به اصطلاح علمی و نیمه ‏علمی شنیده می‌شود. 🔹می‏‌نویسند این برای ایران سبب رکود کارهاست که تعطیلات خودمان را جمعه قرار بدهیم در حالی که اکثریت مردم دنیا که ما با آنها سر و کار داریم تعطیلاتشان یکشنبه است. آن‏وقت ما مجبوریم که در هفته دو روز تعطیل داشته باشیم، روز جمعه به خاطر خودمان و روز یکشنبه برای اینکه دنیا تعطیلی دارد. پس ما برای اینکه کارمان بیشتر جریان داشته باشد، بیاییم تعطیلی جمعه را تبدیل به یکشنبه کنیم. درباره تاریخ هم می‌گویند: اکثریت مردم دنیا سال مسیحی را انتخاب کرده‌اند ولی ما سال هجری را انتخاب کرده‌ایم و این اسباب زحمت است که ما تاریخ خودمان را به هجری بنویسیم و آنها به مسیحی، پس بیاییم تاریخ هجری را به تاریخ مسیحی تبدیل کنیم. 🔻اینها همه مقدمه جذب‏ شدن و مقدمه هضم ‏شدن فرهنگی در هاضمه دیگران است. » (آشنایی با قرآن، ج ۷، ص۸۶)
♦️علت اینکه کشورهای غربی شنبه و یکشنبه را تعطیل می‌کنند این است که بازار عمده‌شان دست یهودی‌هاست؛ آن‌ها شنبه کار نمی‌کنند لذا مجبور شده‌اند دو روز هفته را تعطیل کنند. یکشنبه که تعطیل مسیحی‌هاست؛ شنبه را چرا تعطیل کنند؟ چون اقتصاد آنجا دست یهودی‌هاست. 👤علامه مصباح یزدی، ۱۳۸۹/۴/۲۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💢 به نیّت سلامتی رییس جمهور خدمتگزار و همراهانش بخوانیم: «اللَّهُمَّ اجْعَلْهم فِی دِرْعِکَ الْحَصِینَةِ الَّتِی تَجْعَلُ فِیهَا مَنْ تُرِیدُ» 🌹
بار الها مستضعفان به تحقق وعده های دولت صادق الوعد امید دارند امید این امیدواران را با سلامتی خادم الرضا علیه افضل الصلوات به موعد اجابت نزدیک گردان. https://eitaa.com/MohamadRezaBagherzadeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دلها همه مضطر است و دیده گریان از بی خبری زِ حامیِ محرومان یا رب به غَریبَ الغُرَبایت سوگند این سَیّد مظلوم، به ما برگردان
آینده‌فروشی نکرد کشور را چوب حراج نزد جمعه‌هایش را هم تعطیل نبود اداره و پیشرفت کشور را معطل اراده خارجی نکرد دولت را به میان مردم برد و گوش شنوای مردم شد بدنه مدیریتی کشور را جوان کرد علیرغم قوت و ضعغها، ریل مدیریت کشور را از غرب‌گرایی، ندیدن مردم، درجازدن و کم‌تحرکی تغییر داد... ان شاءالله خبری سلامتیش ... صلوات
این سوختن چه حکمتی دارد...!