eitaa logo
دلنوشته های یک طلبه
89.6هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
519 ویدیو
112 فایل
نوشتارها و رمان های محمد رضا حدادپور جهرمی ادمین: @Hadadpour سایت عرضه آثار: www.haddadpour.ir توجه: هر نوع استفاده یا برداشت و کپی و چاپ مستندات داستانی چه به صورت ورد یا پی دی اف و ... و حتی اقتباس برای فیلم‌نامه و تئاتر و امثال ذلک جایز نیست.
مشاهده در ایتا
دانلود
✔️ دبیرکل سازمان ملل: مصونیت ساختمان کنسولی ایران در حمله اسرائیل نقض شد/ بحران غزه باید پایان یابد.
✔️نماینده آمریکا در سازمان ملل: آمریکا به قوی‌ترین شکل حملات ایران را محکوم می‌کند/ایران بیش از ۳۰۰ ماده منفجره به اسرائیل شلیک کرد/این اتفاق و عملیات تهدیدی برای اسرائیل و سایر کشورها بود/ ایران آشکارا از تعهدات حقوقی شانه خالی می‌کند/ایران با مسلح کردن حزب الله ناقص شورای امنیت می‌شوند/ایران منطقه را ناامن کرده است/ایران پهپادهایی را در اختیار روسیه قرار داده است که در جنگ اوکراین مورد استفاده قرار دهد/ایران شناورها را در خلیج فارس توقیف می‌کند / ایرانی‌ها در حمله حماس به اسرائیل سکوت کرد/ ایران اقدام همراه با بی‌اعتمادی را انجام داد/ ما مسئولیت داریم یک اقدام جمعی علیه ایران انجام دهیم/ آمریکا تلاش می‌کند ایران را پاسخگو کند/ آمریکا از حق اسرائیل برای دفاع از خود دفاع می‌کند/ اگر ایران علیه آمریکا یا اسرائیل اقدام دیگری انجام دهد خودش مسئول است/به دنبال بالا بردن تنش نیستیم/شورای امنیت اقدام ایران محکوم کند/ از ایران و متحدانش بخواهیم دیگر اقدامی انجام ندهند/دنبال آتش بس در غزه هستیم.
✔️نماینده رژیم نامشروع اسرائیل: از دیشب با ۶٠ تن مواد منفجره به ما حمله کردند الان شما نشستید فقط محکوم می‌کنید؟  اسرائیل خوستار استفاده از مکانیسم ماشه علیه ایران شد.
🔻دارم فیلم هناس از شبکه ۲ میبینم. چقدر قشنگ ساخته نشده چقدر کلیشه است چقدر فیلنامه نداره حس میکنم چند تا بچه مسجدی نشستند کنار همدیگه و از قضا یه چیزی نوشتند و فقط هدفشون ادای دین بوده و یهو گفتن همینو بسازیم و رفتند دنبال اسپانسر! اینا به کنار، من تعجب می‌کنم که همسر بزرگوار شهید، چطور راضی به تصویر کشاندن چنین چیزی از خودشان شده اند؟! بگذریم. سخن بسیار است. روح شهدای دانشمند و عالیقدر شاد.
✔️نماینده رژیم اسرائیل: ایران چند هفته با بمب اتمی فاصله دارد.
✔️ آغاز سخنرانی نماینده ایران در سازمان ملل: بر اساس قوانین جهانی اقدام نظامی دقیق انجام شد/به غیر نظامیان حمله نکردیم/آمریکا، انگلیس و فرانسه چشم خود را در برابر واقعیت بستند. / ریشه اتفاقات در منطقه را نادیده گرفتند/ اسرائیل با پوشش و دفاع آمریکا در غزه حملات گسترده انجام می‌دهد و نسل‌کشی می‌کند/دو هفته قبل حمله‌ای را به جمهوری اسلامی کردند/بیانیه دادیم و اعلام کردیم از حق خود استفاده می‌کنیم/درخواست کردیم اقدام اسرائیل محکوم شود و تصمیماتی علیه اسرائیل گرفته شود اما این اتفاق رخ نداد.
✔️ ادامه سخنان نماینده ایران: حق داشتیم از خود دفاع کنیم/ریشه اتفاقات منطقه اقدامات اسرائیل در منطقه است/سکوت جامعه جهانی در برابر اسرائیل فقط باعث جسور شدن اسرائیلی‌ها شد/اسرائیل هیچ احترامی برای قوانین جهانی قائل نیست/اسرائیل اقدامات تروریستی زیادی علیه غیرنظامیان ایرانی انجام داد/اسرائیل مورد حمایت آمریکا است/هشدار می‌دهیم در مورد اقدامات اسرائیل/حداکثر خویشتنداری را انجام دادیم اما دیشب زمان آن رسید که اسرائیل بهای کارهایی که انجام داد را دریافت کند.
✔️👆رژیم اسرائیل شاگرد لوس و ننر مدرسه‌ای بود که به لطف حامیانش، کسی مقابل ناهنجاری‌هایش نمی‌ایستاد تا جایی که مدرسه را هم به آتش کشید. این بچه ناهنجار و خطرناک باید تنبیه می‌شد تا نظم به مدرسه برگردد و این اتفاق افتاد.
✔️نماینده ایران: خواستار جنگ در منطقه نیستیم/اما از تمامیت ارضی کشورمان دفاع می‌کنیم/جمهوری اسلامی ایران در زمان لازم از حق خودش دفاع می‌کند/علاقه‌ای برای درگیری با آمریکا در منطقه نداریم/اگر آمریکا اقدام نظامی علیه ایران انجام دهد از حق خودمان استفاده می‌کنیم.
⛔️ رفقا این شرایط، تحلیل خاصی نداره و همه چیز روشنه. لذا تمام همت خودم را جهت اطلاع رسانی صحیح و به موقع معطوف میکنم. در روزهای آتی، اگر حرف ناگفته‌ و یا تحلیل خاصی پیش آمد، تقدیم میکنم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا