eitaa logo
گروهان سایبری پایگاه شهید اصغر محمد حسن
81 دنبال‌کننده
51.6هزار عکس
25.3هزار ویدیو
258 فایل
🔸️ارسال گزارشات ( تصویری و ...) ♦️ارسال بیانات مقام معظم رهبری و حدیث 🔹️اعلام مراسمات ، برنامه های پایگاه و مسجد
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♦️وزیر کشور: مردم کردستان نگران امنیت خود نباشند 👈احمد وحیدی وزیر کشور می‌گوید: مردم کردستان نگران امنیت خود نباشند و بدانند که نیروهای انتظامی با عاملان ناامنی برخورد کرده‌اند و خواهند کرد. اغتشاشات حمایت‌شده و طراحی‌شده توسط گروهک‌های تروریستی و تجزیه‌طلب کومله، دموکرات و پژاک بوده است. این گروهک‌ها تلاش کرده‌اند که در رابطه با اغتشاشات در کردستان برنامه‌ریزی کنند، اما مردم شریف کًرد به دنبال آرامش، امنیت و توسعه‌اند و این نا امنی را بر نمی‌تابند. به کانال خبر فوری و مهم 🔴👇 https://eitaa.com/joinchat/2787246158C5099787f1d
. 🔹چند مصیبت را باید یکجا به BBC، منوتو، سعودی اینترنشال و مدعیان اصلاحات تسلیت گفت. 💢آن از مرگ ملکه انگلیس بعد از ۷۲ سال سلطنت؛ 💢آن از بحران اقتصادی وسیع، ده برابر شدن نرخ برق و گاز، و آشوب و اعتصابات؛ 💢این هم از سرنگونی دومین دولت ظرف پنج ماه. 🔹طفلکی ها چه غش و ضعفی هم برای لیز تراس می رفتند اما دولتش، ۷ هفته هم دوام نیاورد! @IMANI_mohammad
(۴۹) 🔘 تفسیر مادی از مفاهیم دینی 🔻التقاطی گری در عصر محمد رضا پهلوی ❇️بر اساس تفکرات التقاطی موجود در گروه ارمان مستضعفین، آنها تفسیری مادی از برخی مفاهیم دینی داشتند . مثلا انها معتقد بودند که ملائکه الهی همان «طبیعت» مادی است. ❇️ همچنین آنها معتقد بودند بهشت اولیه ای که حضرت آدم در آن بود و از آن هبوط کرد به معنای حصار جبرها و روابط می باشد. ❇️ با این بیان که واژه جنّت به معنای پوشیده است و حضرت آدم در آن مکان پوشیده تا زمانی که عصیان نکرده بود، انسان نشده بود و انسان با عصیانش جبرها را شکست. ❇️ بر اساس چنین اعتقادی حضرت ادم با عصیان در مقابل خداوند، انسان شده است و تبعیت حضرت آدم از دستور شیطان مشروع و مجاز بوده است ❇️ علاوه بر این که بطلان چنین اندیشه هایی کاملا روشن است اما تمسک و استناد ظاهری به آیات و تفسیر مارکییستی و مادی گرایانه این گروه ، انها را به وادی التقاط کشانده بود. 📚 برگرفته از جریان شناسی تفکر التقاطی در ایران معاصر؛ص ۱۷۹ 🖋 @resalathozehenghelabi
❓سؤال سلام وقت بخیر، استاد گرامی خداقوت، شخصی میانسال رو میشناسم که سالهاست اهل دعا و واجبات و... هستن. خیلی سختی کشیدن اما زندگی، خوب باهاشون تا نکرده. با وجود زحمتهای فراوان برای تربیت فرزندان، از سوی اونها فوق العاده در اذیتن و هر چی مدارا میکنن آزارها از سوی اونها تمام نمیشه و اینقدر از جهات مختلف تحت فشار بودن الان دارن اعتقاداتشونو از دست میدن، ایشون از خداوند توقع دارن خیلی بیشتر از اینها یاری گرشون باشه. لطفا نظرتون بفرمائید. 🔰 پاسخ بِسم اللّه الرَّحمنِ الرّحیم این خوبی‌ها و خوشی‌ها یا ناراحتی‌ها و ناخوشی‌های زندگی، این‌ها، تابع علل و عواملی است که پشت آن کار هست. یعنی علّتها و اسباب خاص خودش را دارد. 🔶 این اسباب برخی‌اش به خود شخص برمی‌گردد حالا چه خوبش چه بدش، یعنی گاهی خودش باعث آن خوبی‌ها شده یا خودش باعث آن بدی‌ها شده، که خب باید سبک زندگی‌اش را عوض کند، باید آن بدی‌هایی را که می‌بیند[با توجه به آنها]باید سبک زندگی‌اش را عوض کند. و گاهی ممکن است به خاطر دیگران باشد. به هر حال این علل و اسباب می‌شود همان نظام حاکم بر عالَم، که نمی‌شود اینها را کاری کرد! اگر خدا بخواهد همین‌طور استثنائاً و مرتب، نظام را به هم بریزد و عادتها را به هم بریزد دیگر زندگی مختل خواهد شد. او باید برود بررسی کند ببیند که علل و اسباب و مشکلش چه هست؟! از کارشناس‌ها کمک بگیرد و علل مادّی و علل معنوی را اصلاح کند تا مشکلش حل بشود. این‌که حالا نسبت به خدا بدبین می‌شود به خاطر این است که خدا را نشناخته و نمی‌داند نظام چه‌جوری است و آن توقع اش هم این است که می‌خواهد خدا به خاطر او معجزه کند و نظام را به هم بریزد و خدا بنایش بر این نیست؛ «أبَى اللّه أن يُجرِيَ الأشياءَ إلاّ بِأسبابٍ» امام صادق می‌فرماید: خدا بنا ندارد که کارها به جریان بیفتد مگر از طریق اسباب خودش. 🎙بیانات استاد محمدی شاهرودی 📎 📎 📎 پرسمان اعتقادی استاد محمدی 👇👇 🔹🔸🔹🔸🔹🔸 ♨️ @ostadmohamadi