eitaa logo
محمد عربشاهی
5.2هزار دنبال‌کننده
433 عکس
276 ویدیو
561 فایل
استادسطوح عالی حوزه ودانشگاه،راهنماومشاورپایان نامه دکتری فقه ومبانی حقوق محتویات: آموزش مقاله وپایان نامه نویسی،نکات اخلاقی و... ❌مقاله یاپایان نامه نوشته نمیشود❌ فقط تبادل @yaalee313 🔻فهرست نکات پژوهشی:👇👇👇 https://eitaa.com/mohammadarabshahe/2314
مشاهده در ایتا
دانلود
تفاوت موضوع و مسأله موضوع یک زمینه کلی است که درباره آن تحقیق می‌­کنیم؛ مثل: توحید، قرآن شناسی، تاریخ قرآن، عصمت و… اما مسأله از آن جزیی­‌تر است. رابطه موضوع و مسأله مانند رابطه کشور و شهر است. درباره موضوع می­‌توان مطالعه کرد اما تا زمانی که محدود نشود نمی­‌توان به عنوان یک مسأله پژوهشی در آن کار کرد. بنابراین «توحید» موضوع است و «رابطه توسل با توحید عبادی» یک مسأله است. تفاوت‌­های پژوهش موضوع محور و پژوهش مسأله محور 1. پژوهش موضوع محور مقدم‌ه­ای بر پژوهش مسأله محور است، این در حالی است که پژوهش مسأله محور پس از تتبع موضوع محور انجام می­‌شود. 2. . پژوهش موضوع محور را محقق مبتدی زودتر انجام می­‌دهد؛ زیرا مطالب تقریبا مرتبط با آن را نیز جمع می­‌کند؛ اما پژوهش مسأله محور زحمت بیشتری دارد چون هر مطلبی را نمی‌توان جمع کرد. 3. پژوهش موضوع محور کمتر ممکن است به تولید علم بینجامد؛ اما در پژوهش مسأله محور احتمال تولید علم افزایش می­‌یابد. 4. پژوهش موضوع محور ابعاد بسیاری دارد و مهار کردن آن مشکل است؛ اما پژوهش مسأله محور ابعاد محدودی دارد و برای چینش مطالب، تسلط بر ابعاد محدود آن آسان‌­تر است. 5. پژوهش موضوع محور با رویکرد آموزشی سازگار است؛ اما پژوهش مسأله محور با رویکرد پژوهشی سازگاری بیشتری دارد. 6. احتمال نوآوری در پژوهش موضوع محور به شدت کاهش می‌­یابد؛ اما در پژوهش مسأله محور احتمال نوآوری افزایش می­‌یابد. 7. در پژوهش موضوع محور تمرکز خاصی در مباحث آن دیده نمی­‌شود؛ اما در پژوهش مسأله محور تمرکز گرایی در آن دیده می‌­شود. 8. پژوهش موضوع محور در معرض خلط گستره­‌های علوم است؛ اما پژوهش مسأله محور کمتر در معرض خلط گستره‌­های علوم است. 9. در پژوهش موضوع محور هیچ­گاه عنوان تحقیق با محتوای تحقیق یکی نمی‌­شود؛ اما در پژوهش مسأله محور بهتر می­‌توانیم محتوایی برابر با عنوان تحقیق بیاوریم. نکته تا موضوع و مشکل را تجزیه نکنیم پژوهش واقعی در مورد آنها روی نمی­‌دهد . تا زمانی که به یک مشکل از زوایای گوناگون ننگریم و آن را تجزیه نکنیم، آن مشکل به مسأله بدل نمی‌شود. ارایه هرگونه راه حل به این بستگی دارد که بتوانیم مشکل را به زبان فنی، به صورت یک مسأله طرح کنیم. برای این کار به طور مثال مشکل بی­ حجابی را با در نظر گرفتن علل و عوامل، ویژگی­‌ها و مراحل، عوارض و آسیب‌­های آن و… به لایه‌­های کوچک­تری تجزیه می‌­کنیم و سپس برحسب اهمیت و ضرورت و شرایط دیگر، مسأله یا بعد خاصی از ابعاد آن را برمی‌گزینینم. منبع: برگرفته از کتاب خودآموز مقدمات پژوهش حجت الاسلام والمسلمین دکترحسن ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 🔻🔻با نشر و تبلیغ کانال در ثواب مطالب مفید آن سهیم شوید🔻🔻 🆔. https://eitaa.com/mohammadarabshahe
می‌گویند جمهوری اسلامی پشتیبان میدانی حملات غزه است. اشتباه میکنند، اگر ورود میکردیم در چند ساعت کار این رژیم تمام می‌شد. بترسند از روزی که جمهوری اسلامی ایران بخواهد ورود کند. ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 🔻🔻با نشر و تبلیغ کانال در ثواب مطالب مفید آن سهیم شوید🔻🔻 🆔. https://eitaa.com/mohammadarabshahe
🔻عارف ربانی و فقیه صمدانی مرحوم " رضوان الله تعالی علیه " به هنگام جنگ شش روره اعراب و رژیم جعلی (اسرائیل) روزی در درس تفسیر گریستند و فرمودند : ای کاش در صحرای سینا بودم و کفش های سرباز های مصری را جفت می کردم ... ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 🔻🔻با نشر و تبلیغ کانال در ثواب مطالب مفید آن سهیم شوید🔻🔻 🆔. https://eitaa.com/mohammadarabshahe
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◻️ کلیپ قدیمی از: ➖ شادی‌ روح‌ این‌ نوکر با اخلاص اهل‌بیت‌ علیهم‌السلام، فاتحه‌ای‌ قرائت‌ کنید ➖ کلیپ قدیمی، مربوط به‌ حدود ۵۰ سال پیش 🔘 مرحوم حجت‌الاسلام ┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 🔻🔻با نشر و تبلیغ کانال در ثواب مطالب مفید آن سهیم شوید🔻🔻 🆔. https://eitaa.com/mohammadarabshahe
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❓وظیفه ما در مسئله فلسطین چیست؟ 🔻 حجت‌الاسلام والمسلمین عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان الّلهُمَّ‌عَجِّلْ‌لِوَلِیکَ‌الْفَرَج 🌹 ┈┈••••✾•🌺~🌺~🌺~🌺•✾•••┈┈• ✅نشر و تبلیغ کانال=سهیم شدن در ثواب مطالب مفید 🔰🔰 🆔. https://eitaa.com/mohammadarabshahe
🍃✨ کاش میان این همه غوغا، ناگهان صدایی بیاید الا یا اهل العالم اَنا المَهدی!🌱 الّلهُمَّ‌عَجِّلْ‌لِوَلِیکَ‌الْفَرَج 🌹 ┈┈••••✾•🌺~🌺~🌺~🌺•✾•••┈┈• ✅نشر و تبلیغ کانال=سهیم شدن در ثواب مطالب مفید 🔰🔰 🆔. https://eitaa.com/mohammadarabshahe
برخوردائمه‌علیهم‌السلام‌بامدعیان‌مهدویت،غلام‌رسول‌محسنی‌ارزگانی.pdf
11.51M
🌿 کتابی فارسی، باعنوان: برخورد ائمه علیهم السلام با مدعیان مهدویت 🔘 تعجیل در فرج آقا امام زمان علیه السلام صلوات 🌹 ┈••••✾•🌺~🌺~🌺~🌺•✾•••┈ ✅نشر و تبلیغ کانال=سهیم شدن در ثواب مطالب مفید 🔰🔰 🆔. https://eitaa.com/mohammadarabshahe
مرحوم دچار بیماری معده شده بود ، پروفسور بولون جراح حاذق بلژیکی که در آن زمان (۱۳۸۲ ه ق) در شهر مشهد مشغول کار بود ، ایشان را عمل کرد. پرفسور پس از یک عمل ۳ ساعته زمانیکه آن مرجع تقلید درحال به هوش آمدن بود، به مترجمش گفت : تمام کلماتی که ایشان در حین به هوش آمدن میگوید را برایش ترجمه کند. در آن لحظات فرازی از را قرائت میکرد. پروفسور برلون بعد از دیدن این صحنه گفت: برای مسلمان شدن چه باید بکنم و چه بگویم ؟! وقتی علت را پرسیدند، گفت: تنها زمانی که انسان شاکله وجودی خود را بدون این که بتواند برای دیگران نقش بازی کند، نشان میدهد، در حالت به هوش آمدن بعد از عمل است و من دیدم این آقا، تمام وجودش محو خدا بود. در آن حال به یاد اسقف کلیسای کانتربری افتادم که چندی پیش درهمین حالت و پس از عمل در کنارش ایستاده بودم، دیدم او ترانه های جوانان آن روزگار را زمزمه میکرد، در آن لحظه فهمیدم حقیقت نزد کدام مکتب است. طبق وصیت پرفسور، او را در شهری که قبر مرحوم میلانی بود دفن کردند. (مشهد،خواجه ربیع) 📚 گلشن راز ۲ ، ۷۶۸ . تعجیل در فرج آقا امام زمان علیه السلام صلوات 🌹 ┈••••✾•🌺~🌺~🌺~🌺•✾•••┈ ✅نشر و تبلیغ کانال=سهیم شدن در ثواب مطالب مفید 🔰🔰 🆔 https://eitaa.com/mohammadarabshahe
نمونه‌ای از روش حل مسئله فقهی از منظر استاد ▫️مسئله خلق پول در بانک‌های عامل؛ ارائه شده در مقاله چالش‌های ‏بانکداری ‏بدون ‏ربا ‏در ‏ايران 🔹۱. گام اول: موضوع‌شناسی در این گام، باید موضوع مسئله را تشخیص دهیم و ببینیم که آیا از موضوعات صرفه است یا مستنبطه؟ از آنجا که خلق پول توسط بانک‌های عامل یک عمل اقتصادی است که شارع آن را اختراع نکرده است، بنابراین این موضوع از موضوعات صرفه است و باید در آن به عرف و عقلاء رجوع کنیم. 🔹۲. گام دوم: تشخیص محمول. در این گام، باید حکم شرعی مورد نظر را تشخیص دهیم و ببینیم که آیا از احکام وضعی است یا تکلیفی؟ از آنجا که خلق پول توسط بانک‌های عامل یک عمل معاملاتی است که شارع در آن حکم خاصی نداده است، بنابراین این حکم از احکام وضعی است و باید در آن به قواعد فقهی و اصول عملی رجوع کنیم. 🔹۳. گام سوم: تشخیص نسبت بین موضوع و محمول. در این گام، باید ببینیم که آیا نسبت قضایای عقلی یا نقلی بین موضوع و محمول وجود دارد یا خیر. از آنجا که خلق پول توسط بانک‌های عامل یک عمل صرف است که شارع در آن دخالت ندارد، بنابراین نسبت قضایای عقلی بین موضوع و محمول وجود دارد و باید در آن به ادله عقلی رجوع کنیم. 🔹۴. گام چهارم: جستجو و تحقیق در ادله عقلی. در این گام، باید به دنبال دلائل عقلی باشیم که خلق پول توسط بانک‌های عامل را تأييد يا نفي كنند. با جستجو در منابع فقهی و اقتصادی، من به نتایج زیر رسیدم: - خلق پول توسط بانک‌های عامل با تغيير كيفيت پول هيچ ربطي ندارد و فقط با تغيير كميت پول همراه است. - خلق پول توسط بانک‌های عامل باعث افزایش قدرت خرید جامعه نمی‌شود، بلکه باعث منتقل شدن قدرت خرید از برخی به برخی دیگر می‌شود. - خلق پول توسط بانک‌های عامل باعث افزایش تورم و نوسانات اقتصادی می‌شود، مگر آنکه با رشد تولید همراه باشد. - خلق پول توسط بانک‌های عامل باعث افزایش بدهی دولت و بانک‌ها می‌شود، مگر آنکه با اصلاح ساختاری و نظارتی همراه باشد. 🔹۵. گام پنجم: استنباط حکم از ادله عقلی. در این گام، باید با توجه به دلائل عقلی، حکم شرعی را استنباط کنیم. با توجه به نتایج بالا، من به حکم زیر رسیدم: - خلق پول توسط بانک‌های عامل جایز است، مادامی که با رشد تولید، اصلاح ساختاری و نظارتی همراه باشد و به حقوق مالکان پول و متقاضیان وام تضرر نرساند. 🔹۶. گام ششم: جستجو و تحقیق در ادله نقلی. در این گام، باید به دنبال دلائل نقلی باشیم که خلق پول توسط بانک‌های عامل را تأييد يا نفي كنند. با جستجو در منابع فقهی و حدیثی، من به نتایج زیر رسیدم: - خلق پول توسط بانک‌های عامل مورد قبول فقهای امامیه است، مادامی که با شروط شرعی سازگار باشد. - خلق پول توسط بانک‌های عامل مورد قبول قرآن و سنت است، مادامی که با آیات و روایات مربوط به معاملات و ربا سازگار باشد. 🔹۷. گام هفتم: استنباط حکم از ادله نقلی. در این گام، باید با توجه به دلائل نقلی، حکم شرعی را استنباط کنیم. با توجه به نتایج بالا، من به حکم زیر رسیدم: - خلق پول توسط بانک‌های عامل جایز است، مادامی که با شروط شرعی سازگار باشد و به حقوق مالکان پول و متقاضیان وام تضرر نرساند. 🔹۸. گام هشتم: تطابق حکم استنباط شده از ادله عقلی و نقلی. در این گام، باید ببینیم که آیا حکم استنباط شده از ادله عقلی و نقلی با هم تطابق دارند یا خیر. در صورت تطابق، حکم قطعی است و در صورت عدم تطابق، باید به اصول عملی رجوع کنیم. با توجه به نتایج بالا، من به نتیجه زیر رسیدم: - حکم استنباط شده از ادله عقلی و نقلی با هم تطابق دارند و بنابراین حکم قطعی است. خلق پول توسط بانک‌های عامل جایز است، مادامی که با رشد تولید، اصلاح ساختاری و نظارتی همراه باشد و به حقوق مالکان پول و متقاضیان وام ضرر نرساند. تعجیل در فرج آقا امام زمان علیه السلام صلوات🌹 ┈┈•••✾•🌺~🌺~🌺~🌺•✾•••┈┈• ✅نشر و تبلیغ کانال=سهیم شدن در ثواب مطالب مفید 🔰🔰 🆔. https://eitaa.com/mohammadarabshahe
💥 فقط از روی یقین و عناد محقق می شود ✍حضرت : 🔹در مورد مرتد نيز قاضى شرع تنها در صورتى مجاز به اجراى حكم است كه بداند او اسلام را با آگاهى و بينش كامل و از روى درايت و بصيرت پذيرفته، و هيچ‌گونه «شبهه‌ى علمى» باعث رويگردانى او از اسلام نشده است. اگر قاضى شرع در تحقيقات خود به اين نتيجه برسد كه رويگردانى مرتد از اسلام به دليل برخى مشكلات فكرى و مسايل حل نشده براى او بوده است، نمى‌تواند او را «مرتد» شمرده و حكم ارتداد را بر او جارى سازد. 🔸صاحب جواهر از فقهاى برجسته‌ى شيعه مى‌گويد: «... بنابراين نمى‌توان انكار فرد تازه مسلمان و يا دور از محيط اسلامى و مانند آن را، موجب كفر آنان دانست، بلكه انكار هر كس كه بدانيم انكار او به دليل وجود شبهه‌اى بوده است و يا حتى - طبق نظر عده‌اى - احتمال دهيم شبهه‌اى داشته است، موجب كفر نيست». مطابق جمله‌ى اخير صاحب جواهر، حتّى اگر قاضى شرع مطمئن نباشد كه روى گردانى مسلمانى به دليل وجود شبهات علمى و مشكلات فكرى بوده، بلكه تنها «احتمال» اين نكته را بدهد، كافى است كه از مرتد شناختن او و اجراى حد ارتداد بر او دست بكشد. 🔻از دلايلى كه گذشت نتيجه مى‌گيريم كه نه تنها وجود سؤال و ترديد و شبهه علمى - كه اعمالى غير اختيارى هستند - موجب ارتداد نيست، بلكه حتى انكارى كه از روى مشكل فكرى و ناتوانى از پاسخگويى به شبهات و سؤال‌هاى معرفتى و علمى ناشى شده است، موجب مرتد شمرده شدن فرد نمى‌شود. مرتد كسى است كه از روى آگاهى و يقين، به معارف و اصول اسلام پى برده است، و سپس آنها را بدون هيچ‌گونه دليل علمى و منطقى ردّ و انكار مى‌كند. به عبارت ديگر مشكل مرتد، مشكل علمى و فكرى نيست، بلكه مشكل عملى و سربرنتافتن در مقابل برهان و استدلال است كه با عناد و لجبازى در مقابل حقيقت ايستادگى مى‌كند. طبيعى است كه راه برخورد با مشكلات علمى افراد، استفاده از منطق و استدلال، و شيوه‌ى برخورد با افراد لجوج و عنود، استفاده از برخورد عملى است. (1) . «... و من هنا لم يحكم بالكفر بإنكار جديد الإسلام و بعيد الدار و نحوهما، بل وكلّ من علم انّ إنكاره لشبهة بل قيل وكلّ من احتمل وقوع الشبهة في حقّه». جواهر الكلام، حسن نجفى: 46/6. 📚ارتداد و آزادی ، جعفر سبحانی ص ۲۱👉 🌐مطالعه برخط کتاب تعجیل در فرج آقا امام زمان علیه السلام صلوات🌹 ┈┈•••✾•🌺~🌺~🌺~🌺•✾•••┈┈• ✅نشر و تبلیغ کانال=سهیم شدن در ثواب مطالب مفید 🔰🔰 🆔. https://eitaa.com/mohammadarabshahe
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥تفاوت سه اصطلاح ، و 🎤 خارج اصول 1395/11/19 تعجیل در فرج آقا امام زمان علیه السلام صلوات🌹 ┈┈•••✾•🌺~🌺~🌺•✾•••┈┈ ✅نشر و تبلیغ کانال=سهیم شدن در ثواب مطالب مفید 🔰🔰 🆔. https://eitaa.com/mohammadarabshahe
ماجرای خلع روح / بگویید جواد مُرد مرحوم آیت الله میرزا جواد‌ تهرانی بارها به مفاد (موتوا قبل ان تموتوا) عمل کرده و حتی بارها روح ملکوتیش از بدن خاکی و تعلقات مادی به پرواز درآمده بود از نقل شده است که خلع روح به مراتب بالاتر از خلع روح مرحوم آیت الله قزوینی بوده زیرا مرحوم ميرزا قزوینی توسط اسباب خارجی بوده یعنی با علومی که داشتند این عمل را انجام می دادند ولی مرحوم میرزا جواد آقا تهرانی بدون واسطه اسباب خارجی بوده است می فرمود: هر وقت که من از دنیا رفتم همان طوری که مستحب نیز هست فوراً نسبت به کفن و دفن من اقدام کنید که تعجیل آن مطلوب است منتظر کسی نشوید و لازم نیست مردم را خبر کنید همین قدر که به اندازه چهار نفر بتوانند جنازه را حرکت دهند بس است مرا در جایی که زمینش همین قدر که مباح باشد دفن کنید چاله ای بکنید و مرا در آن جا بگذارید روی آن را پوشانده، علامت و‌ نشانه ای هم نگذارید بعد هم بگویید جواد مُرد! تعجیل در فرج آقا امام زمان علیه السلام صلوات🌹 ┈┈•••✾•🌺~🌺~🌺~🌺•✾•••┈┈• ✅نشر و تبلیغ کانال=سهیم شدن در ثواب مطالب مفید 🔰🔰 🆔. https://eitaa.com/mohammadarabshahe
🔺حکایت آن شب حرم امام رضا علیه السلام ▫️ الله_سیدمحمدباقر_موحد_ابطحی: 🔹قرار بود کنگره (ع) در مشهد برگزار شود. تماس گرفتند برای هماهنگی بلیط هواپیما و هتل. گفتم من با هزینه خودم می آیم. 🔸همین که در فرودگاه مشهد از هواپیما پیاده شدم، دو جوان آمدند سراغم و به اسم صدایم کردند. مرا بردند منزل آیت الله مجتهد سیستانی. ایشان فرمودند: از طرف امام رضا علیه السلام مامورم سه روز میزبان شما باشم. ⚡️در همایش سخنرانی کردم و ضمن نقد کتاب الصحیح من الکافی محمدباقر بهبودی، از جایگاه علامه مجلسی دفاع کردم. 🌀غروب رفتم حرم. به دلم افتاد که امام رضا علیه السلام می گوید: «امشب را حرم بمان». حرم خیلی شلوغ بود و من مبتلا به پروستات بودم و بیش از یک ساعت نمی توانستم وضویم را نگه دارم. استخاره کردم. ماندن خیلی عالی و رفتن بد. 🔅به امام رضا علیه السلام عرض کردم می روم به سمت بالاسر، اگر برایم جا باز شد معلوم می شود که تکلیف است بمانم. نزدیک ستون که شدم دو جوان آذری بلند شدند و مرا نشاندند و تا آخر نماز کنارم ایستادند تا فشار جمعیت اذیتم نکند. فهمیدم باید بمانم... ادامه دارد... ┈┈•••✾•🌺~🌺~🌺~🌺•✾•••┈┈• ✅نشر و تبلیغ کانال=سهیم شدن در ثواب مطالب مفید 🔰🔰 🆔. https://eitaa.com/mohammadarabshahe
👆👆👆ادامه از مطلب قبل: 🔹بعد از نماز کنار قبر آیت الله میلانی مشغول ذکر شدم. دیدم پسر نوجوانی به ستون تکیه داده و پاهایش را سوی ضریح دراز کرده. از بی ادبی اش ناراحت شدم و سه بار تذکر دادم و بار سوم با تندی گفتم: پسر بی‌ادب نباش! پاهایت را جمع کن! تا این را گفتم مادرش از پشت سر گفت: آقا سید! ‌دست بردار از سر پسر من. او فلج است و آوردم شفا پیدا کند! 🌱خیلی شرمنده شدم و شروع کردم به گریه کردن. متوسل به امام رضا (ع) شدم که اگر من سیدم و اگر شما دعوتم کردید و مجتهدی را میزبانم قرار دادید، این بچه باید شفا پیدا کند. بعد از توسل، چند بار به نوجوان گفتم: بلند شو! بالاخره قبول کرد. وقتی بلند شد،‌دید شفا یافته؛ دوید سمت ضریح امام رضا (ع) و مردم پشت سرش. ⚡️در همان دم، وقتی متوجه اطرافم شدم، دیدم (عج) کنارم به سجده رفته اند. تنها کاری که می توانستم بکنم این بود که من هم به سجده بروم و گوشه عبایش را به دست بگیرم. چند ساعت بر همین منوال گذشت و من مراقب بودم که حضرت کی از سجده بلند می شود؟!. نزدیک اذان که شد یک آن متوجه شدم که حضرت تشریف برده اند. تعجیل در فرج آقا امام زمان علیه السلام صلوات🌹 ┈┈•••✾•🌺~🌺~🌺~🌺•✾•••┈┈• ✅نشر و تبلیغ کانال=سهیم شدن در ثواب مطالب مفید 🔰🔰 🆔. https://eitaa.com/mohammadarabshahe
📚📚📚 ✅كلید های میانبر ویرایش متن حذف كاراكتر قبلی اشاره گر:Backspace حذف كاراكتر كه اشاره گر روی ان قرار دارد یا متنی كه انتخاب شده است:Delete حذف واژه قبلی اشاره گر:Ctrl+ Backspace حذف كاراكتر بعدی اشاره گر:Ctrl+Delet كپی و حذف متن انتخاب شده:Ctrl+X كپی گرفتن از متن انتخاب شده:Ctrl+C الصاق متن كپی شده:Ctrl+V بررسی املایی یك سند:F7 یافتن متن در سند:Ctrl+F جایگزینی متن در سند:Ctrl+H عملUndo:Ctrl+Z عملRedo:Ctrl+Y پایان سطر و انتقال به سطر بعدی:Enter حركت به سمت پایین درTab :Outline درج تورفتگی سطر اول پاراگراف یا پرش به ایستگاههای پرشی:Tab حذف یا افزودن سطر جاری:Ctrl+0 ✅كلیدهای میان بر قالب بندی متن تغییر قلم:F+Shift+Ctrl تغییر اندازه قلم:P+Shift+Ctrl پررنگ كردن قلم:B+Ctrl ایتالیك كردن قلم:I+Ctrl زیر خط دار كردن قلم:U+Ctrl دو زیر خط دار كردن قلم:D+Shift+Ctrl حذف قالب بندی كاراكتر:Space Bar+Ctrl فضای خطوط تنها پاراگراف:1+Ctrl فضای دو برابر خطوط پاراگراف:2+Ctrl فضای 5/1 برابر خطوط پاراگراف:5+Ctrl تراز بندی وسط پاراگراف:E+Ctrl تراز بندی چپ پاراگراف:L+Ctrl تراز بندی راست پاراگراف:R+Ctrl تراز بندی از دو طرف پاراگراف:J+Ctrl برجسته كردن پاراگراف از چپ:M+Ctrl برجسته كردن پاراگراف ازراست:M+shift+Ctrl حذف قالب بندی پاراگراف:Q+Ctrl به روز رسانی فیلدها:F9 تغییر روش نمایش فیلد منتخب:Shift+F9 تغییر روش تمام فیلدهای سند:Alt+F9 كاهش یا افزایش اندازه قلم به اندازه یك رقم:[+Ctrlا] تغییر اندازه قلم به اندازه پیش فرض قبلی یا بعدی:<+Ctrl+Shiftا> تبدیل حروف عادی به حالت دو زیر خط و برعكس:D+Shift+Ctrl تبدیل حروف عادی به اندیس دار پایین و برعكس:=+Ctrl تبدیل حروف عادی به اندیس دار بالا و برعكس:=+Ctrl+Shift تبدیل ابتدای كلمات به حروف كوچك یا بزرگ:AK+shift+Ctrl تغییر قلم جاری:F+Shift+Ctrl تغییر قلم جاری:F+Shift+Ctrl تغییر اندازه قلم جاری:F3+SHIFT ایجاد تو رفتگی از سطر بعدی:P+Shift+Ctrl حذف تو رفتگی سطر بعدی:T+Ctrl حذف تو رفتگی سطر دوم:T+Shift+Ctrl انتخاب همه سند:A+Ctrl درج یك شكستگی سطری:Enter+Shift انتقال به سطر یا صفحه بعدی:Ctrl+Enter اشكار یا پنهان نمودن علایم:H+Shift+Ctrl ✅كلیدهای میان بر صدا خاموش/روشن نمودن میكروفن:Win key+V انتقال بین دو حالت دیكته و فرمان صوتی:Win key+T فعال كردن حالت تصحیح:Win key+C ✅كلیدهای میان بر منوها فعال شدن اولین عنوان نوار منو:ALT فعال شدن منویAlt + F :File فعال شدن منویAlt + E:Edit فعال شدن منویAlt + V:View فعال شدن منویAlt + I:Insert فعال شدن منویAlt + O:Format فعال شدن منویAlt + T:Tools فعال شدن منویAlt + A:Table فعال شدن منویAlt + W:Windows فعال شدن منویAlt + H:Help تعجیل در فرج آقا امام زمان علیه السلام صلوات🌹 ┈┈•••✾•🌺~🌺~🌺~🌺•✾•••┈┈• ✅نشر و تبلیغ کانال=سهیم شدن در ثواب مطالب مفید 🔰🔰 🆔. https://eitaa.com/mohammadarabshahe
استاد در سخنرانی های خود چنین می گویند که در روایتی آمده است: عده ای با پرچم های سیاه بر علیه اسرائیل قیام میکنند و بیت المقدس را آزاد می کنند و شعار آنان به زبان فارسی است که می گویند: بکُش بکش..‌ اولاً در روایات شیعی چنین چیزی نیست و این نقل در برخی منابع اهل سنت آمده است. ثانیاً این نقل از معصوم نیست، بلکه آن را فرزند ابوهریرة از پدرش و او از علی بن ابی طلحه نقل کرده است. ثالثاً طبق این نقل، این حادثه در سوریه اتفاق می افتد و ربطی به اسرائیل و بیت المقدس ندارد. «حدثنا ابن أبي هريرة عن أبيه عن علي بن أبي طلحة قال: يدخلون دمشق برايات سود عظام فيقتلون فيها مقتلة عظيمة شعارهم بكُش بكُش». الفتن، ص118 تعجیل در فرج آقا امام زمان علیه السلام صلوات🌹 ┈┈•••✾•🌺~🌺~🌺~🌺•✾•••┈┈• ✅نشر و تبلیغ کانال=سهیم شدن در ثواب مطالب مفید 🔰🔰 🆔. https://eitaa.com/mohammadarabshahe
مجلات علمی و محکمه فقهی.pdf
1.68M
📚 لیست مجلات علمی پژوهشی در حوزه فقه در جهان اسلام (خارج ایران) ◀️ چه‌مقدار مجله مطالعات فقهی در جهان اسلام وجود دارد؟ ◀️ سهم حوزه‌ علمیه در بسط این دانش ما در مجلات جهان اسلام کجاست؟ ◀️ خبر داریم آن‌ها درباره چه موضوعاتی کار می‌کنند؟ ◀️ آیا پژوهشگران فقهی جهان اسلام اطلاعی دارند چه نظرات فقهی در حوزه‌های علمیه تولید شده است؟ مطالعه مقاله برای انتخاب موضوع پایان نامه و مقاله و نگارش آنها بسیار مفید است تعجیل در فرج آقا امام زمان علیه السلام صلوات🌹 ┈┈•••✾•🌺~🌺~🌺~🌺•✾•••┈┈• ✅نشر و تبلیغ کانال=سهیم شدن در ثواب مطالب مفید 🔰🔰 🆔. https://eitaa.com/mohammadarabshahe
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 از منظر نظام قانونی، حجیت قطع ذاتی نیست. 📚 درس خارج اصول ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ ┄┅═══••✾🌺~🌺✾••═══┅┄ تعجیل در فرج آقا امام زمان علیه السلام صلوات🌹 ✅نشر و تبلیغ کانال=سهیم شدن در ثواب مطالب مفید 🔰🔰 🆔. https://eitaa.com/mohammadarabshahe
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢سخت‌تر از جهاد نظامی💢 🔰پاسخ به طلابی که پیگیر جهاد نظامی بودند 🔸شهید محمدحسین : « دوستان طلبه رفتند پیش آقا، که بگذارید ما بریم سوریه؛ آقا گفتند: "اگر مَردید، جهاد فرهنگی، خیلی سخت‌تر از جهاد نظامی است. بمانید، کار کنید." باید شب تا صبح کار کنید... باید بی‌خوابی بکشید... اذیتت می‌کنند... ولی عیبی ندارد، خدا که با تو باشد، حرف تو می‌شود حرف اول.» تعجیل در فرج آقا امام زمان علیه السلام صلوات🌹 ┈┈•••✾•🌺~🌺~🌺~🌺•✾•••┈┈• ✅نشر و تبلیغ کانال=سهیم شدن در ثواب مطالب مفید 🔰🔰 🆔 https://eitaa.com/mohammadarabshahe
درس نامه روش تحقیق ـ ضرورت طراحی تحقیق و مساله یابی.pdf
420.3K
درسنامه روش تحقیق پیشرفته با گرایش فقه و اصول تعجیل در فرج آقا امام زمان علیه السلام صلوات🌹 ┈┈•••✾•🌺~🌺~🌺~🌺•✾•••┈┈• ✅نشر و تبلیغ کانال=سهیم شدن در ثواب مطالب مفید 🔰🔰 🆔 https://eitaa.com/mohammadarabshahe
منهاج‌الصالحین. شبکه اجتهاد.rar
8M
📚 دانلود جدیدترین ویرایش کتاب سه جلدی تالیف حضرت (چاپ ۱۴۴۵ ق) تعجیل در فرج آقا امام زمان علیه السلام صلوات🌹 ┈┈•••✾•🌺~🌺~🌺~🌺•✾•••┈┈• ✅نشر و تبلیغ کانال=سهیم شدن در ثواب مطالب مفید 🔰🔰 🆔 https://eitaa.com/mohammadarabshahe
📿 همۀ کسانی را که از آنها گله دارید، مثل دانۀ تسبیح ردیف کنید و یکی‌یکی دعایشان کنید. نخستین اثر این این است که حبۀ آتشی را که در دلتان بوده، بیرون می‌اندازید. 🔥 قدیم‌‌ها که قلیان کشیدن مرسوم بود، گاهی ذغال گداخته از سر قلیان روی قالی می‌افتاد و فرصت اینکه بروند و اَنبُر بیاورند، نبود؛ ناچار آن آتش را با دستشان برمی‌داشتند و دور می‌انداختند. 💥 اگر کسی از تو غیبتی کرده یا نسبت ناروایی به تو داده، این آتش افتاده روی دلت که از قالی گران‌ بهاتر است. تا بخواهی برایش ثابت کنی که تو تقصیرکار نبوده‌ای، سوخته‌ای! 🤲🏻 پس دعایش کن. اول خودت را نجات بده تا دلت بیشتر از این تاول نزند، بعدش خدا خودش میداند که چطور مسئله را حل کند. ‌تعجیل در فرج آقا امام زمان علیه السلام صلوات🌹 ┈┈•••✾•🌺~🌺~🌺~🌺•✾•••┈┈• ✅نشر و تبلیغ کانال=سهیم شدن در ثواب مطالب مفید 🔰🔰 🆔 https://eitaa.com/mohammadarabshahe